Kun pistorasia ei toimi, on kaakao juotava kylmänä. Ja hyvältähän se maistuu... Mutta se koostumus! Niin suuri määrä kaakaojauhetta ei kai liukenekaan kylmään maitoon... Ei kiva.
No, tänään sitten keksin, että voihan sen mikron siirtääkin. Sopiva vapaa pistorasia löytyi jääkaapin takaa ja kaikki paska, joka mikron päälle oli vuosien aikana kertynyt, siirtyi äkkiä muualle. Sitten kaakaota keittämään...
Ja mikä tästä teki kertomisen arvoista? Mikron taakse/alle oli aseteltu kynttilöitä. Siis aseteltu. Mikron alle.
Nyt soi Turmion kätilöiden Perstechnique albumi.
Marko Hautalan 'Kuokkamummo' on lukemisen arvoinen romaani.
kaakao ja kynttilämuodostelmat +kirjavinkki
3
58
Vastaukset
Joillakin siis ilmeisesti on normaali elämä.
Mielenkiintoista. (Ei siis ollut sarkasmia) Kynttilät eivät siis olleet sytytettyjä...Ensin ajattelin tulityökorttia. Sitten ajattelin sähköturvallisuuskorttia. Sitten mieleeni juolahti vielä hygieniapassi.
Nimimerkillä "Kun maitotuotteiden säilytyslämpötila ei ole suurin huoleaihe"Minä haluaisin lukea erään natsikirjan. Nimessä oli y. Hyväntahtoisetko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317726
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455230- 594812
- 763477
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321971- 311849
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 371639
- 1601470