..Hei, olet minulle joskus katsellut sähköpostitse. Yhä odotan sen kumppanin vastaanottamista.. Olen nyt omasta mielestäni hänet vastaanottamaan mutta vieläkö lienee monta mutkaa matkassa ennen kohtaamista? Olen kolmekymppinen nainen ja lapsia on.
..Tuntijalle
2
85
Vastaukset
Hei
aikaa ei voi rajata, sillä se on vain henkinen rajoite.
sinulla on uskosi, kuten nimimerkkisikin kertoo, olet oma itsesi.
lasten kanssa sinä olet loistava äiti, teet kaiken mitä pitääkin ja paljon enemmänkin!
yksi suuri mutka sinun matkallasi on se avoimuus, mitä sinä pelkäät. sinulla on tietokone ja nopeat hoksottimet, mutta sinulla on luonnollisesti varovaisuus kaikkein päällimmäisenä.
oletko käynyt ruotsissa? onko sinulla siellä tuttavia? se näkyy minulle läheisimpänä kohteena energioillesi.
tässä on merimatka ja lempeitä tunteita, hauskanpitoa ja enteilevää jatkuvuutta.
kohdallesi tulee myös eestiläinen mies, joka on mukava. sinä tavallaan pelkäät hänen taustaansa, et ota häntä tosissaan. mutta kaksi miestä sinä kohtaa tällä laivalla.
minä uskon, että tuleva kohtalosi ei ole suomalainen, hän on meren takaa, oli niin tai näin.
t. Keskiyö- -Faith-
Kiitoksia ajastasi! Minuun ei Ruotsi liity nyt mitenkään tai ei ole moneen vuoteen liittynyt. Joskus olen käynyt risteilyllä Tukholmassa ja siitäkin tosiaan jo aikaa monta vuotta. Hmm... Vai ei tuleva mieheni ole suomalainen, sepäs jännä juttu olisi. :) Lasteni kanssa arki sujuu ja ihania lapsia ovat. Usko on "kantanut " minut tähän pisteeseen läpi elämäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2005733Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1055621Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1904613Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa514053Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613940Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali313576En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.201444Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1301370- 191045
Jotenkin tämä
tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭33960