Hei. Olen 18v tyttö. Minulla ei Ole ikinä ollut kirjeystävää. Olen halunnut kovasti. Kommentoikaa tähän teidän sähkköposteja niin vaihdetaan osoitteita :)
Kirjeystäviä
11
228
Vastaukset
- parraton kuontalo
Hei! En minä tiedä miten ja millaista kirjekaveria etsit? Minulle ei merkitse mitään millainen joku on, ehkä parempi jos nuorempi vaikka itse olenkin vanhempi ja mies puolinen. Olen ehdottoman rehellinen ei mikään pervopetteri, kaikesta voi kirjoitella ja niitä ei jaeta mihinkään. Voit vastailla jos tuntuu että kirjoituttaa, aikaa kun on.
kuontalo (at) wippies. fi - sport man
moi
olisi mukava kirjoitella
meili on turunen22 ( at ) yahoo . co . uk- sport man
et ole viela kirjoittanut
- 18v tyttönen
osoite on virheellinen. vähän vaikeatalaittaa sähköpostia :D
- sport man
ei ole virheellinen. otat vaan valilyonnit pois ja laitat oikean miukumaukun
- Kaitsunneuvo
sport man kirjoitti:
Kannattaa tyttösten googlettaa nuita sähkäriosoitteita. Voipi löytää mielenkiintoisia asioita. Yrittäjää jos yrittäjäsukuakin löytyy monenmoista.
- mimmimatikainen9
Kaitsunneuvo kirjoitti:
Kannattaa tyttösten googlettaa nuita sähkäriosoitteita. Voipi löytää mielenkiintoisia asioita. Yrittäjää jos yrittäjäsukuakin löytyy monenmoista.
Ohooosss, kuolleetki näemmä heräneet henkin, jos oikein käsitin . . .
- kaitsun mummo
Kaitsunneuvo kirjoitti:
miten niin kannattaa googlettaa? kysytko itse naisilta etta kuka sinulle sopiva puoliso?
- sport man
sport man kirjoitti:
ainakin muiden kavereideni meilit tulee tuohon ossaan. joten ei todellakaan ole virheellinen
- Vaarivaarivaari
Kaitsun mummo näyttää olevan jo seniili. Ei näytä ymmärtävän, mitä kannattaa googlettaa. Mummo, koitahan vaikka tuota kuontalo@ wippies.fi . Voit löytää mielenkiintoisia asioita, iästä, mielihaluista ja harrastuksista lähtien. Viittaapa vielä mt-pootilaaseenkin. Mutta onhan se varmaan herkullista bongailla tuolla iäällä 18-vuotiaita tyttösiä :DDDD Huh-huh. Sairasta niin.
- vain elamaa2
onhan presidentti niinistolla myos aika paljon ikaa verrattuna vaimoonsa. ja monilla muillakin isot ika erot puolisoihin. eli ika on vaan numero. jos molemmat viihtyy ja tahtoo olla yhdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379