Hei. Olen 18v tyttö. Minulla ei Ole ikinä ollut kirjeystävää. Olen halunnut kovasti. Kommentoikaa tähän teidän sähkköposteja niin vaihdetaan osoitteita :)
Kirjeystäviä
11
294
Vastaukset
- parraton kuontalo
Hei! En minä tiedä miten ja millaista kirjekaveria etsit? Minulle ei merkitse mitään millainen joku on, ehkä parempi jos nuorempi vaikka itse olenkin vanhempi ja mies puolinen. Olen ehdottoman rehellinen ei mikään pervopetteri, kaikesta voi kirjoitella ja niitä ei jaeta mihinkään. Voit vastailla jos tuntuu että kirjoituttaa, aikaa kun on.
kuontalo (at) wippies. fi - sport man
moi
olisi mukava kirjoitella
meili on turunen22 ( at ) yahoo . co . uk- sport man
et ole viela kirjoittanut
- 18v tyttönen
osoite on virheellinen. vähän vaikeatalaittaa sähköpostia :D
- sport man
ei ole virheellinen. otat vaan valilyonnit pois ja laitat oikean miukumaukun
- Kaitsunneuvo
sport man kirjoitti:
Kannattaa tyttösten googlettaa nuita sähkäriosoitteita. Voipi löytää mielenkiintoisia asioita. Yrittäjää jos yrittäjäsukuakin löytyy monenmoista.
- mimmimatikainen9
Kaitsunneuvo kirjoitti:
Kannattaa tyttösten googlettaa nuita sähkäriosoitteita. Voipi löytää mielenkiintoisia asioita. Yrittäjää jos yrittäjäsukuakin löytyy monenmoista.
Ohooosss, kuolleetki näemmä heräneet henkin, jos oikein käsitin . . .
- kaitsun mummo
Kaitsunneuvo kirjoitti:
miten niin kannattaa googlettaa? kysytko itse naisilta etta kuka sinulle sopiva puoliso?
- sport man
sport man kirjoitti:
ainakin muiden kavereideni meilit tulee tuohon ossaan. joten ei todellakaan ole virheellinen
- Vaarivaarivaari
Kaitsun mummo näyttää olevan jo seniili. Ei näytä ymmärtävän, mitä kannattaa googlettaa. Mummo, koitahan vaikka tuota kuontalo@ wippies.fi . Voit löytää mielenkiintoisia asioita, iästä, mielihaluista ja harrastuksista lähtien. Viittaapa vielä mt-pootilaaseenkin. Mutta onhan se varmaan herkullista bongailla tuolla iäällä 18-vuotiaita tyttösiä :DDDD Huh-huh. Sairasta niin.
- vain elamaa2
onhan presidentti niinistolla myos aika paljon ikaa verrattuna vaimoonsa. ja monilla muillakin isot ika erot puolisoihin. eli ika on vaan numero. jos molemmat viihtyy ja tahtoo olla yhdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751738Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 871040
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001