Saanko jäädä yöksi?

Meri

Minua jännittää. Seuraan ikkunasta bussin kiertelyä ja viime hetkellä huomaan jäädä oikealla pysäkillä pois. Tarkistan oikean osoitteen ja astelen rappukäytävään, soitan ovikelloa. Avaat oven, halaat minua kevyesti ja ilahtuen. En saa sanottua mitään järkevää, mutisen jotain tyhjänpäiväistä nolostuneena. Jätän kenkäni eteisen naulakon alle, takkini roikkumaan, nopeasti suljen puhelimeni. Sinä astelet nopeasti ja kevyesti keittiöstä olohuoneeseen, olet keijumaisen keveä ja samaan aikaan niin seksikäs, että olen aivan hengästynyt.

Tarjoat minulle pienestä turkkilaisesta teekupista jotain makeaa ja tuoksuvaa, maistettuani huomaan juoman olevan myös hämmentävän vahvaa. Iloisesti jutellen puuhailet keittiössä vielä hetken, katselen sinua hiljaa ja vastailen harvakseltaan. Olet pukeutunut hyvin lyhyeen siniseen mekkoon, joka myötäilee kauniisti upeaa vartaloasi, sinulla on verkkosukat ja kummalliset turkoosit sukat, pitkiä säärystimiä rullalla säärilläsi. Silmäsi ovat hämmentävän siniset ja pistävät, katsoessani näet suoraan sisimpääni. Punastun ajatuksistani ja huomaan sinun katsovan minua kysyvästi.. - Haluatko tulla katsomaan niitä kuvia? -Mmm, oi kyllä, anteeksi, olin hetken ajatuksissani. Kevyesti hypähdellen katoat olohuoneeseen.

Astelen varovasti perässäsi, huomaan sinun makoilevan futonilla. Mietin hetken viereiseen tuoliin istahtamista, kun ehdit huomata epäröinitini ja kutsut minut viereesi. -Täällä on niin hämärää, ettet näkisi sieltä tuolilta mitään, sanot ja luet ajatukseni. Olet sytyttänyt kynttilöitä ikkunalle, hyllyn päälle, lattialle, makeanraskas suitsuke leijailee savuaan kohti kattoa, kohti katon tähtitaivasta. Hameesi on noussut hiukan liian ylös, paljastaen hiukan verkkosukkien verhoamia ihastuttavia pakaroitasi, joiden väliin on katoamassa pieni kaistale tummanpunaisia pikkuhousuja. Mietin itsekseni, minkä väriset rintaliivit sinulla mahtaisi olla. Laskeudun viereesi, tuoksut bergamotille ja vihreälle teelle, ehkä hiukan mausteiselle. -Hei, mitä ihanaa tuoksua sinulla on? Ehdit kysymään minulta. Kumarrut lähemmäs, tunnen kuuman hengityksen niskallani; jos tulisit yhtään lähemmäs, luultavasti kääntyisin suutelemaan sinua, jos uskaltaisin. Tukahtuneella äänellä mutisen jotain Pink pepperistä, nielaisen. Katson minua hymyillen, sanot hiljaa hassu tyttö ja aloitat kuvien näyttämisen.

Kuvia on paljon, sinun oli tarkoitus näyttää vain matkakuvasi Englannista, mutta olemme samalla katsoneet läi vuosien takaisien juhlien ja naamiaisten kuvia, kuvia yhteisistä ystävistä, kuvia tutuista paikoista, meren rannasta, kallioista, syksystä. Olet tarjonnut minulle lisää samaista makeaa, humalluttavaa juomaa, maistellut itsekin kupistani. Huomaan nauravani suloisesti humaltuneena sängylläsi, kiemurtelen eikä naurulle tule loppua lainkaan. Kierähdät lähemmäs sinua, olet sylissäni nauraen, sinun takkuinen tukkasi kutittaa minua, pörrötän sitä lisää. -Hmm, tuo tuntui oikein mukavalta, minua ei olekaan kukaan hetkeen rapsuttanut. Nauraen pörröttelen rastojasi lisää, korvien päältä, siirryn niskaan ja hajamielisenä huomaan hyväileväni pehmeitä niskavillojasi, silittäväni sinua. Katsot minua hymyillen, suoraan silmiin tutkivasti. Havahdun siihen, mitä olen tekemässä ja pongahdan sängyltä hiukan liian nopeasti ylös. Kello lähestyy puolta yötä. -Tiedätkö, jos haluan päästä kotiin saakka vielä tänään, minun pitäisi lähteä nyt, keskellä viikkoa kulkee aika huonosti busseja.

Nousen futonilta ja astelen kohti eteistä, seuraat minua hiukan huokaisten ja sytytät käytävään himmeän valon. Olen jo pukeissa ja lähdössä, halaat minua kovasti, tunnen hengityksesi, kiihtyneet sydämenlyöntisi, mutiset hiljaa hyvänyöntoivotukset. Sinua katsomatta painan oven kiinni, sytytän valot rappukäytävään ja astelen portaita kohti alakertaa. Ennen ulko-ovea pysähdyn, hengitykseni on kiihtynyt, oikeastaan en haluaisi lähteä, mutta pelkään. Olet niin kaunis, niin huumaavaa, mitä jos et halua minua, mitä jos ystävyys päättyy tähän, mitä jos olen tulkinnut sinua väärin. Valot sammuvat ja seison hiljaa käytävässä, käsi ulko-oven kahvalla. Vedän syvään henkeä ja käännyn takaisin, kapuan portaat ylös ja seison ovesi takana. Koputan hiljaa oveen.


Avaat oven ja katsot minua säteillen. -Saanko jäädä yöksi? -Tietenkin, kulta pieni, vastaat hymyillen ja teet minulle tilaa. Riisun takkini, otan kenkäni pois ja nousen katsomaan sinua. Seisot siinä, hymyilet, olet niin upean näköinen. Tulen lähemmäs sinua, painan sinut vartalollani seinää vasten ja nojaan suutelemaan sinua. Huulesi ovat pehmeämmät kuin kenelläkään ennen, olet makeaa ja hunajaa, kostea suusi huulillani. Maistelen sinua, kielemme kohtaavat, tunnen väristyksiä kehollani. Käteni vaeltavat tutkien, tunnen lanteesi kaaren, tunnen rintojesi painavan omiani, kovettuneet nännisi. Hyväilen sinua, käteni liukuvat pitkin selkääsi, niskaasi, haluan koskettaa sinua kaikkialle, tunnen rintojesi pyöreyden sormillani. Suudelma tuntuu kestävän pienen ikuisuuden, olemme kaksi nälkäistä eläintä, näykin sinua haluten, painat itseäsi lähemmäs minua, huuliasi huulilleni. Kielikorumme osuvat toisiinsa, pysähdyn naurahtamaan. Katsot minua, pidän sinua käsistä, sydämemme lyövät niin nopeaan, samaan tahtiin. -Tule kulta, kuiskaat ja vedät minua kohti sänkyä.

Seisot hiljaa edessäni, hämärässä, silitän sinua tutkivasti etäältä, katselen sinua, hahmotan nännisi pienen mekkosi läpi. -Saanko riisua sinut? Nyökkäät. -Jos minä saan riisua sinut. Kuljetan käteni vyötäröllesi, riisun hitaasti verkkosukkasi, kumarrun eteesi, tunnen kuinka sykit kuumuutta, voin melkein tuntea makean tuoksusi. Riisun sukkasi, hyväilen hiljaa sääriäsi, reisiäsi, hipaisten ohimennen häpykumpuasi. Kuulen sinun henkäisevän. Vedän sinisen mekkosi pääsi yli, paljastaen sammalenvihreät rintaliivisi, pitsin läpi näen mitä kauneimmat tummat nännisi. Tulet lähemmäs minua, suutelen hitaasti ja voimakkaasti, tunnen kuinka valun kosteutta pitkin reisiä, haluan sinua aivan liikaa. Vedät nopeasti paitani, housuni pois, tunnen kuinka kuljetat käsiäsi pitkin vartaloani, tutkiskellen, suljen silmäni ja antaudun sinulle. Sormesi kiusoittelevat reisilläni, kätesi vetävät pikkuhousujani alemmas, hätäännyn, henkäisen ääneen, tyynnyttelevästi sihahdat minulle. Suutelet alavatsaani, reisien sivusta, huomaat varmasti kuinka kostea olen, kuinka paljon haluan sinua.

Laskeudumme vuoteelle, käännähdän vatsalleni, tulen puolittain päällesi. Suutelen sinua suulle, maistellen, kieleni vaeltaa tutkien pehmeää ihoasi. Siirryn suutelemaan sinua kaulalle, näykin korvalehtiäsi, nuolaisen varovasti korvan takaa, kieleni kulkee hitaasti niskallesi. Tunnen rintojesi painautuvat vartalooni, mietin kuinka pystyn tähän, voisin laueta syliisi pienestäkin kosketuksesta. Näykin niskaasi, huokailet allani, imen sinua, suutelen, puren, olen sinulle hellä ja julma yhtäaikaa. Istun hajareisin lanteillesi, katselen sinua, tunnen kuinka sykit allani ja kuinka sykin sinua vasten. Silitän vatsaasi höyhenenkevyesti, piirrän ihollesi spiraaleja, merkitset sinut kynnenraapaisulla omakseni. Kiertelen, kaartelen rintojesi alta, kiusoittelen sinua. Hengityksesi muuttuu yhä raskaammaksi, painaudut kättäni vasten.

Kumarrun suutelemaan ihoasi, kaulalta kuljen hiukan alemmas, suutelen vatsaasi, suutelen spiraaleja ympäri rintojasi, kosketan ohimenen kielelläni nänniäsi, huuliltasi karkaa pieni voihkaisu. Jännitän kieleni ja painan sinua pehmeän kovalla kielikoruni pallolla. Huokaat, piirrän kuvioita ihollesi korulleni, kätesi kulkevat selkääni, painavat minua. Painaudun viimein ottamaan kovettunen nännisi suuhuni, suutelen ja imen sitä, raskas hengityksesi kiihottaa minua aivan liikaa. Pyörittelen nänniäsi hampaitteni välissä aivan hiljaa, välillä kovemmin, imen sinua kunnes lähes huudat, suutelen sinua pehmeäasti. Kiertelen rintojasi vuoronperään, sormeni hierovat ja näkkivät nännejäsi, kiertelevät ja hyväilevät sinua.

Nousen suuteleman sinua huulille, tulet minut vastaan kuin aalto, niin voimakkaasti, niin kosteana, puret huuliani, kuiskaat hengitykseen älä vain lopeta ja tunnen kuinka lanteesi painavat minua vasten vaativina. Siirryn suutelemaan uudelleen vatsaasi, maistelen sinua kaikkialta, siirryn yhä alemmas vartalollasi. Siirryn istumaan sängylle, jalkojesi väliin ja levitän lempeästi reisiäsi. Tämä on minun ensimmäinen kertani naisen kanssa ja olen aivan huumaantunut edessäni avautuvasta näystä. Kuin maailman kaunein kukka, olet ajellut itsesi paljaaksi, paljastat minulle kaiken, turvonneet häpyhuulesi ovat avautuneet, näen klitoriksesi kiihotuksesta kovettuneena. Huuliltani karkaa huokaus, olet niin kaunis. Hyväilen reisiäsi, sormesi koskettelevat niiden sisäpintaa, nipistelen sinua hellästi hampaillani. Suutelen lanteitasi, kiertelen kaartelen ja yrität painautua minua vasten. Suutelen kevyesti huuliasi, nuolen niitä vuorotellen koko pituudelta, kuulen sinun voihkivan ääneen, nuolaisen ohimenen klittaasi, joka sykähtelee minua vasten. Olet kuin hunajaa ja makeaa mahlaa, en olisi ikinä uskonut kuinka hyvältä nainen voi maistua. Näykin varovasti huuliasi, siirryn nuolemaan sinua syvempää, olet kuin tulta minua vasten. Silitän sormellani vakoasi, annan sen painua hiukan sisääsi ja tunnen sinun sykkivän voimakkaammin minua vasten. Nousen suutelemaan sinua, olet niin halukas, painat kosteaa vittuasi reittäni vasten. -Älä kiusaa minua, kuulen sinun huokaavaan, suutelet minua. Levitän häpyhuuliani käsilläni, vedän niitä ehkä kipeästikin tiukaksi ja vedän kielelläni pitkän vedon huulten välistä, vittusi suulta kohti klittaa, painaen raskaasti, varoen etten satuta sinua korullani. Painat itseäsi minua vasten, nuolen sinua uudelleen, pehmeästi, nuolen ja livon sinua.

Tartut kevyesti hiuksiini, silität, niitä, revit niitä, painat kasvojani kiinni sinuun, ohjaat minua kohti klitoristasi. Levitän ihoasi lempeästi klittan ympäriltä, sormeilen sitä kevyesti. Painan huuleni kokonaan ympärillesi, suutelen sinua lempeästi, imen hyvin kevyesti, tunnustelen sinua, etsin sinusta kosketusta kaipaavaa kohtaa. Raskas hengityksesi hiukan tasaantuu, liikut huulteni työntämässä aallossa. Annan sinulle nopeita suudelmia, imaisen klittaasi suudelman lopuksi, liikutat lanteitasi liikkeen mukana. Suutelen sinua voimakkaammin, pidän klitoristasi välillä tiukasti otteessani, annan sinun ohjata minua.

Kuljetan sormeni kohti vittua, painan etusormen kevyesti sisään, tunnen uskomattoman kosteuden sisälläsi, pyoritän sormea, työnnän toisenkin sormen sisääsi. Nain sinua sormillani, nuollen samalla klitoristani yhä nopeammin ja nopeammin. Revit hiuksiani, voihkit matalalla äänellä yhä kovempaa, tunnen kuinka klitttasi sykkii minua vasten, kuinka kosteus sisälläsi leviää. Vartalosi kouristelee nautinnosta, liikkeet nopeutuvat, tunnen kuinka vittusi puristelee sormiani vasten, kun laukeat huudahtaen, koko vartalosi sykkii, näen klitoriksen liikkuvan jokaisella sydämenlyönnillä, tunnen sen painavan kieltäni. Sormeni ovat vittusi tiukassa puristuksessa, maistan mahlaasi, nuolen sinua vielä hellästi ja tulen viereesi makaamaan. Hymyilet minulle, maistelet itseäsi huuliltani ja kiehnaat minua vasten. Siirryt suutelemaan huuliani, hymyilet ilkikurisesti ja suljet silmäni...

7

8812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukka

      sun on pakko jatkaa heti!! laukesin kun luin tota!!!!!!!!!

      • Meri

        Enpä vielä tiedä, mitä heille seuraavaksi tapahtuu. Jatkoa luultavasti tulee, kyllä. ;)


    • Huh-huh

      Olipa hyvä juttu.Pimpsa on vieläki turvonnu.Lisää samanlaista!

      • yx blondi

        Oliko osasi se, että itse sait tyytyä
        tuon jälkeen pelkkään yösijaan?
        Itse olisin varmaan tuon jälkeen himoinnut
        jotain....En tiedä mutta luulen niin.
        En vastaavassa tilanteessa tosin ole ollut.


    • Unelmoitsija

      Meri osaa kirjoittamisen taidon niin että se tempaa mukaan tunnelmaan. Naisena voisi käyttää
      "pehmonimiä" v.. sanan tilallam pimpero, pimsa
      ja sellaiset ei kuulosta rivolta..
      Se että sitä hyväilään, hoidetaan ja otetaan osaavasti ja moneenki kertaan peräjälkeen
      uuvuttalla hoidetava litimäräksi ja oluun väsyneeksi, senhän jokainen haluaa lukea ja tuntea myös itsessään....
      Oli aivan kuin olisi itse saanut olla tuossa sängyssä ja odottaa vuoroaan, tai sitten päästä hoitamaan nyt vuorostaan tuo osaava yövieras uneen. Ehkä minä sitten aamulla herätessämme olisin saanut olla näiden molempien ystävysten hellissä hoivissa.
      Ja oikeastaan, voisihan tuohon kyläpaikkaan saapuakin aamusaunaan ja aamukahville, ties mitä siellä kokisi?

    • h - - -

      hengenvaarallisen kauniisti.
      Tiedät mitä se tekee jo jonkin aikaa kaivanneelle.
      Hyvää yötä.

      • yhtyy

        edelliseen. Mä haluan niin mielettömästi naisen kosketusta, suudella naista ja mä haluan ihan sen koko paketin. Edellisestä kerrasta on liian pitkä aika...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe