Heippa,
Hankin tossa 2 viikkoa sitten chihuahuan pennun, joka on tällä hetkellä 12 viikkoa. Haluaisinkin kuulla täältä muutamia kysymyksiä, liittyen koiraan.
Kuinka nopeasti koira voi alkaa ''pomottelemaan?'' Koira kuulemma kovan lellimisen jälkeen voi alkaa pomottaa omistajaansa. Itse siis halusin sylikoiran, mutta samalla koiran, joka oikeasti tietää, kuka on hänen pomonsa, tottelee ja, että voisimme mahd. aloittaa yhteisen harrastuksen näyttelyiden parissa.Koira onkin ottanut minusta hänen pomonsa,ainakin tällä hetkellä. Koira on tällä hetkellä ihanan kiltti, rauhallinen ja aika ujo/arka, mutta oppii kokoajan lisää ja aika nopeasti.Osaa pissiä paperille, oppinut jo muutamia sanoja ja tietysti nimensä!
Milloin koira saa täyskokonsa, tai minkä ikäisenä?
Kuinka paljon sitä ruokaa pitää pennulle oikeasti antaa?
Kuinka nopeasti teillä on chihu oppinut sisäsiistiksi?
Sain myös onneksi jo maanantaille ajan rokotuksiin, jotta voin alkaa pian totuttelemaan koiriin. Millaista teillä oli totutteleminen toisiin koiriin?
Chihuahuasta kysymyksiä.
Chihu-omistaja
1
52
Vastaukset
- kasvattaja102
Kasvaminen on yksilöllistä. Narttu on täyskorkuinen kun saa ekat juoksut (noin 6 kk.)
Urokset oppii nopeammin sisäsiisteiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319