vakuutusoikeus

yhteiskunnan polkema

no mä sain taas vakuutusoikeudelta päätöksen että minun lääkärinlausunnoilla ei ole mitään virkaa vaan he käyttävät heille suotua omaa harkintavaltaansa no sehän on selvä ettei se menny läpi sit,on tää maa kumma ku joka puolelta potkitaan päähän ja tää sallitaa joka puolella!
nii ja siihen ei ole valitusoikeutta eli tällä vielä suojellaan oma paskanjauhantansa ettei ihminen saa oikeutta valittaakkaan ja seuraavahan valitus olisi ollut korkeinoikeus jossa tälläiset ovat menneet läpi!
kerrotakoon se et olen saanut siis aivovamman ja siitä johtuvia monia oireita!
kela ja vakuutusoikeushan kulkee käsikädessä jos kela ei hyväksy ei se hyväksy muukaan!

5

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

Lääkärit ovat yhteiskunnassa eräänlaisessa (piilo)tuomarin roolissa, mihin vaikuttaa heidän poliittinen suuntautumisensa. Kaikki eivät katso asiaa potilaan kannalta, vaan saattavat ajaa potilaan vaikeaan tilanteeseen jopa itsemurhaan poliittisesti tarkoitushakuisella diagnoosillaan (köyhää kyykytetään). Pahimpia ovat Hyvä Veli -verkoston vapaamuurarit, jotka eivät tavallisen kansalaisen ahdinkoa todellusuudessa edes halua ymmärtää. Kaikki nämä päätökset (tuomiot) kerrotaan tietysti kohteliaan hillitysti ja potilasta ymmärtäen.

• Anja3

Yhteiskunnan polkema

Meidän yhteiskunnan päätöksenteossa on kyllä jotain pahasti vinksalla, kun ei tarvitse nähdä ihmistä ja voi tehdä päätöksiä ihmisten työkyvystä.

Jos Kelan lääkäri on sitä mieltä, että olet työkykyinen, niin silloinhan he auttavat sinua työkykyneuvojan toimesta http://www.kela.fi/takaisin-tyohon_tyokykyneuvonta .

Oletko ollut aivovammakuntoutuksessa?

Kannattaa olla suoraan yhteydessä omaan työeläkelaitokseen ja kysyä heiltä mitä keinoja heillä on auttaa sinua tilanteessasi.

• yhteiskunnan polkema

En ole koska minulle ei ole oikeutta mihinkään vaikka olenkin muistivikainen jne!
      Minun olisi pitänyt saada neuropsykologista kuntoutusta mutta sekin on jäänyt koska en saa euroakaan ja se olisi pitänyt aloittaa yksityisellä puolella,viimeisellä käynnilla lääkärillä lääkäri sanoi ettei mua voi kuntouttaa koska minä en siitä hyödy,ettei tilanteeni muutu ainakaan parempaan suuntaan että se olisi jo korjaantunut jos olisi!

• Liikeauttaa

Lukekaa blogia älä sairastu vakavast Suomessa. Hyvä liike sairastuneiden asialla.

• ========

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      23
      5038
    2. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      165
      3579
    3. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      60
      2965
    4. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      12
      2860
    5. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      140
      2779
    6. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      111
      1903
    7. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      86
      1560
    8. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      6
      1542
    9. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1456
    10. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      21
      1395
    Aihe