Muuttohaaveita miehen kanssa, löytyykö asunto helposti? Meneekö kaikki hyvin?
Työhön liittyviä kysymyksiä useitakin; Näkyykö työhöni liittyvän muutoksia? Miten epärehellinen ihminen saadaan kiinni?
Sagamar
2
116
Vastaukset
Muuttoasiat alkavat kukoistaa maalis-huhtikuulla, ei oikein suotuisaa ennen sitä ja siitä alkaa jonkinlainen iloinen eteenpäinmeno mutta jokin ei ole täysin valmista vasta kun heinä-elokuulle kun katson parin kuukauden jaksoja niin tänne tulee uusi pohja/asunto. Sitten syys-lokakkuulle on jokin täysi rauha laskeutunut.
Työ: tässä on työsuhdetta takana ja nyt on jokin uusi asioiden kehittely meneillään johonkin tuottoisaan kun tilanteelle ei voi muuta tehdä ja mikä eteenpäin tulee olemaan vähän käsittelyn alla, jokin tai joku muu hallitsee tilannetta jotta se siitä pääsisi kunnolla edistymään. Sinulla on tästä mahdollisuuksia johonkin uuteen mistä sitten rakentaa ylöspäin, kuukausia eteenpäin taas näkyy että tilannetta ei kehitetä / on vaikea löytää vakautta jatkossa, jotain vaikeutta siis asiaan liittyen. Epärehelliseen ihmiseen voi ottaa etäisyyttä ja käyttää taktiikkaa jatkossa miten hänen kanssa menetellä kun luottaa ja uskoo itseensä; selvyyttä ja asioiden paljastumista lähinnä sanoin ja ajatuksin.- kesäleijona
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900