Moro, tässä hankin Vectran ja semmonen ongelma että vasen takaovi ei aukea. Keskuslukitus ei lukitse/avaa lukosta kyseistä ovea (lukitusvipu ei liiku) eikä sitä saa auki sisältä eikä ulkoa vaikka kuinka yrittää.
Suhteellisen yleinen vika ilmeisesti, mutta kuinka tässä kannattaa edetä? Pitäisikö ovea yrittää purkaa että saisi sen jotenkin auki tutkimista varten? Kellään hyviä vinkkejä?
Kiitos
Vectra B 1999 - Vasen takaovi ei aukea
vectra_
2
148
Vastaukset
- niin just
Tässä kannattaa edetä siten, että rekistöröidyt tuonne:
http://www.opelclubfinland.fi/index.php
Sieltä saat asiallisia neuvoja.. - vectra_
Homma hoitui: Pari johtoa poikki.
Tulipahan tännekin ekaa kertaa elämässä postattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1806567- 1481814
- 1131588
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471019Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢40973Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98942Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5869Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan243853- 41819