Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sivustot jolla voi viettöö aikaa?

NNADJ232

Tiettekö mitään sivustoja millä voi viettää aikaa? niinku:
Riemurasia
Miniclip

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oddee, Youtube, Tumblr, Facebook, Feissarimokat, kato sarjoja vaikkapa Watch seriesestä...

    • Tällä palstalla on mukava viettää aikaa silloin, kun täällä on keskustelijoita paikalla.

    • sinnemenivapaaaika

      reddit

    • alice_dolly_phone

      Findance. Sieltä löytyy aina uutta luettavaa. :D

    • HeKeKee'd

      Ylilauta.


      • Siellä on viihdyttävän paljon järjen köyhyyttä.


    • Vierailija.

      Ylilaudasta löysin erään teikäläisen :D Mutta olen nyt vain ihan hissukseen, terkut hänelle :D

      • Vierailija.

        Hän, joka luki tietää tasan tarkkaan mitä tarkoitan :D Pystyn pitämään pikku salaisuuden! Muuten ylilaudalla ei juurikaan ole mitään minun ikäiselleni.

        ps. En edelleenkään tiedä mikä on jonne...

        ps2. Jos on tylsää, pieni täsmätrollaus jonnekkin??? Meitsi on messis!


    • No jos on vain ylimääräistä aikaa, niin voi katsoa elokuvia. Niitä taas löytää kirjoittamalla Googleen elokuvan nimen ja "watch online free" tai "google drive". Drivesta ei kuulemma tule matoja koneeseen, mutta minulla välillä lagii. Ja lähes kaikille nuorison suosimat elokuvat löytyy netistä niin, ettei niitä tarvitse ladata koneelle.
      Kone kannattaa muuten skannata katsomisen jälkeen. Ennen Adblockia minulle aukeni kaikkia kummallisia mainossivustoja, joista sitten tuli viruksia....

      Youtubessa aikaa kuluu, kun katsoo niitä jtn japanilaisia/intialaisia/minkälie kielisiä lauluja, joihin on laitettu "suomennokset". En tiedä, miten olisit voinut välttää ne, mutta eihän hesalainen serkkunikaan ollut kuullut Niilin puuvajasta.

      • Sieltä löytyy myös erikoisempia elokuvia, sen voin taata.


      • icepicked kirjoitti:

        Sieltä löytyy myös erikoisempia elokuvia, sen voin taata.

        Ikävä kyllä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1847
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1575
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 63
      1415
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      93
      1336
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe