Hei,
olen ostamassa uutta puhelinta. Hintaraja on 300 euroa. Puhelimessa saisi olla android ja yli 4,3 tuuman näyttö, ja mielellään HD eli 720x1280. Myös tehoa saisi olla kohtuullisesti. Periaatteessa merkillä ei ole väliä, kun vain löytyy CM11/vastaava custom rom. Kamera saisi olla hyvä mielellään ja laitteen myös suhteellisen hyvän näköinen.
Olen itse ajatellut Sony Xperia M2:ta, onko kokemusta?
Minkä puhelimen hankkisin?
7
191
Vastaukset
Nexus5, One plus. Siinä muutama erinomainen vaihtoehto.
- edukas paketti käyt
On kokemusta ja minulle ei olisi mikään muu nettikelpoinen älypuhelin kelvannut kuin keväällä myyntiin tullut Sony Xperia M2. Koko sopiva,näyttö 4.8" tarkka ja hyvä kuva ja ääni. Hinta laskenut nyt n200e, verkkokaupasta ainakin. Uudempi M2 Aqua malli on vähän kalliimpi. 4g LTE ominaisuudesta on hyötyä ainakin YT käytössä on parempi kuin 3g akkuvirran ollessa vähissä.
- #Doingitperfecly
Ja kaikki pyörii jouhevasti?
Itseäni tuo näyttö hieman arvelutti, kunnes käytin lumia 625:tä ;)
Onko kamera hyvä?
- tosi ehdotus
Z1 compact, siinä se.
- tämä on fakta
Ehdottomasti tämä:
http://oneplus.net/fi/one
High-end-puhelin todella hyvään hintaan. Et löydä parempaa diiliä mistään.- herranen aika
Oho, vapusen opetuslapsi.
- tämä on fakta
herranen aika kirjoitti:
Oho, vapusen opetuslapsi.
En ole mikään opetuslapsi. Katso hintaa ja speksejä. Tuskin löydät mistään yhtä hyvää puhelinta tuolla hinnalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653