Ruotsin opettaja Anne

Naapurin Poika

Istuin etupenkissä ja katselin neuvottomana koepaperiani. Päässä vilisi kaikenlaisia ajatuksia - kaikkea mitä siellä ei koetilanteessa pitäisi vilistä. Nostin päätäni ja tajusin olevani ainoa luokassa - opettajan lisäksi. Jouduin paniikin valtaan. Katsoin kelloa - puoli tuntia aikaa. Katseeni harhaili hetken ja jumittui sitten opettajaan. Anne oli noin 30-vuotias, ruskeahiuksinen viehettävä nainen. Olimme joskus poikaporukalla jutelleet, että Anne oli ehdottomasti koulumme seksikkäin opettaja. Hänellä oli päällään vaaleanpunainen hame joka ulottui niukasti polvien alapuolelle. Hänen pyöreä takapuolensa oli oikea katsemangneetti hänen kulkiessaan käytävillä. Lisäksi hänellä oli vaalea kauluspaita, jonka kolme ylimmäistä nappia olivat auki, ja tarjoilivat nautinnolliset näkymät kaula-aukosta sisään. Annella oli aikuisen naisen rinnat, pyöreät ja kohtalaisen suuret. Hän huomasi tuijotukseni, meni selvästi hieman hämilleen ja pyyhkäisi hiuksia otsaltaan.

Jostain aivan ihmeellisestä mielijohteesta huikkasin opettajan luokseni. Ei sillä, etten olisi oikeasti tarvinnut neuvoja kokeeni kanssa, mutta tässä tilanteessa opettaja ei enää voisi antaa tarvittavia neuvoja. Anne katsoi minuun kysyvästi ja jälleen - hetken mielijohteesta - vein käteni hänen rinnalleen ja kosketin hellästi hänen uhkeita muotojaan. Hän reagoi hennolla huokauksella ja olen vieläkin ymmälläni, mutta hetkessä olimme toistemme kimpussa. Anne riuhtoi paidan nappejaan auki samalla kun minä olin jo ehtinyt tempaista t-paitani lattialle ja availin jo farkkujeni nappeja. Anne tuli eteeni ja aloin kouria hänen tissejään mustien rintaliivien läpi. Hän suuteli minua kiihkeästi ja otti sitten kaluni suuhunsa. Kypsän naisen kokemuksella hän veivasi kaluani kädessään ja nuoli terskaani. Välillä hän upotti koko komeuden suuhunsa ja huokaili kiimaisena hieroen samalla pilluaan hameen alla. Hänen tulipunaiset huulensa liukuivat kaluni vartta pitkin ylös ja alas tiuhaa tahtia. Napsautin rintaliivien hakaset auki ja aloin hyväilemään hänen nännejään samalla kun nautin tuon aikuisen naisen, ruotsinopettajani(!) suihinotosta.

Anne nousi ja hakeutui opettajanpöydälle selälleen. Tulin perässä ja katselin kuinka hän hieroi pilluaan vaativan näköisenä. Upotin kyrpäni tuohon lämpimään reikään ja Anne voihkaisi. Työntelin kaluani hänen pillussaan ja nautin joka millistä. Vein käteni Annen rinnoille ja puristelin niitä samalla kun nain häntä. Huulemme kohtasivat ja tunsin Annen kielen suussani. Tunsin, että laukeaisin pian ja jouduin pidättelemään. Anne tuntui nauttivan, ainakin ääntelystä päätellen: hän huokaili raskaasti ja välillä voihki kuin eläin. Tempaisin kyrpäni pillusta ja asetuin naimaan Annea tissien väliin. Työntelin nauttien, kunnes spermani lähtivät liikkeellä ja Anne otti kaluni suuhunsa. Ummistin silmäni ja tunsin, kuinka hän imi kiitollisena kaluani, kuin tikkaria. Koko tänä aikana emme olleet sanoneet sanaakaan. Hetken päästä puin vaatteeni ja otin kamani. Astelin koulun nurkan taakse ja sytytin tupakkani. Kaverini kyselivät, miten ruotsinkoe oli sujunut. "Hyvin itseasias. Oikein hyvin." virnuilin itsekseni.

6

19446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuus

      housutkin oli ihan mällissä

      • Naapurin Poika

        Mikä hinku ihmisillä on kirjottaa ton edellisen tyylisiä kommentteja? Kuka on väittäny että tää juttu ois totta??? :E tositarinat osiossa tämä EI ole..


      • samaa mieltä
        Naapurin Poika kirjoitti:

        Mikä hinku ihmisillä on kirjottaa ton edellisen tyylisiä kommentteja? Kuka on väittäny että tää juttu ois totta??? :E tositarinat osiossa tämä EI ole..

        iha samaa oon miettiny!! jengil on vaa joku tarve pätee ain... voin hyvin kuvitella mite värittömiä tarinoita tääl olis jos ei ois käytetty mielikuvitusta ja kaikki ois tositarinoita..


    • Jussi

      Ope on varmaan olemassa, vaikka tarina on keksitty, mutta mistä päin maailmaa tämmösiä kiimasia ruotsinopettajia löytyy ?

    • ÄÄS

      persettä olis varmaan antanu ku olis kysyny, se puuttui....

    • sano vaa juu

      meillon kans ruattinopella saatana herkullinen ja iso perse;) sain siit yks päivä kuvan ja vetelin ennen nukkumaanmenoo kattelen sitä kuvaa yks päivä ku tulin aamulla ruottintunnille mulla oli jääny illalla se kuva näyttöö. si ku lähin tunnin jälkee ulos luokasta nii ope huutaa mun perään että sun puhelin oli täälä lattialla. menin takas luokkaan ja siel se opettaja katto pelkät rintsikat päällä sitä kuvaa ja välillä mua. housuissa sykki ja sanoin että sulla on maailman mahtavin perse. si vaan vetäsin housut lattialle ja riisuin sen farkut ja imin sen kuiviin ja tuikkasin jölpötin sen valtavaan perseeseen. laukesin loppujenlopuks sen kalenterin päälle vaik se pyys laukeen sen suuhun. ollaan siitä lähtien pantu vähintään kerran viikossa. tarina on tosi ja tällä kyseisellä ruotsin opettajalla on mies ja kaksi lasta. sano mulle toissaviikolla et se ei oo pannu sen miestä puoleen vuoteen eikä taida panna jatkossakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe