LISTA ELÄINRÄÄKKÄÄJISTÄ

Mielestäni olisi ehdottoman tärkeä sellainen palsta, jossa ilmoitettaisiin kaikkien niiden nimi, jotka ovat syyllistyneet eläinsuojelurikokseen. Se olisi jo ennaltaehkäisevä, ettei kyseiselle henkilölle kukaan myisi esim. lemmikkieläimiä.

Myös tuotantoeläimien heitteillejätön tehneiden nimet tulisi ilmoittaa. Olen kyllä itse laittanut muistiin AINA, kun nimi on tullut julki.
Sellaisen listan voisi julkistaa vaikkapa "laki ja rikospalstalla".
5145
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Taitaa olla Suomen lain ja tietosuojan vastainen.

Äänestä

On väärin että rikollisia suojellaan ja rangaistukset olemattomat. Tällä hyssyttelyllä eläinrääkkäykset eivät vähene, vaan lisääntyvät. Lista olisi hyvä idea.

Äänestä

Monella on sama nimi toista nimeä myöten. Hekin kärsisivät, jos kokonimikaiman nimi julkaistaan.

Entä kirjoitusvirheet nimessä? Tai väärät tiedot, jossa syyllinen olikin joku muu?

Äänestä

Nimi ja kuva!!!

Äänestä

Kyllä eläimin kohdistuneet raakuudet varmaan vähentyisivät, kun tietää, että päsee lehtiin ym. oikein kuvan kera.
Eläinrääkkäys on häpeällistä ja se joka siihen syyllistyy on häpeän ansainnut. Suomen laki kun on tässä asiassa TÄYSI NOLLA.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Eläinten etua ajatt. kirjoitti:

Mielestäni olisi ehdottoman tärkeä sellainen palsta, jossa ilmoitettaisiin kaikkien niiden nimi, jotka ovat syyllistyneet eläinsuojelurikokseen. Se olisi jo ennaltaehkäisevä, ettei kyseiselle henkilölle kukaan myisi esim. lemmikkieläimiä.

Myös tuotantoeläimien heitteillejätön tehneiden nimet tulisi ilmoittaa. Olen kyllä itse laittanut muistiin AINA, kun nimi on tullut julki.
Sellaisen listan voisi julkistaa vaikkapa "laki ja rikospalstalla".

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu