Tallinnan Prisma vs.Citymarket

aki

En ole kummassakaan vielä käynyt,mutta olen menossa auton kanssa joulukuun alussa alkoholi ostoksille joko Prismaan tai Citymarkettiin.Kumpaan kannattaa mennä?Aion ostaa viskejä,konjakkia ja brandyä.Olutta en taida ostaa.Onko citymarketissa ruokaravintolaa ? Prismassa taitaa olla rosso yms.

9

5201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juappo

      Itse käyn täällä viinaostoksilla ja oluet ostan Merekeskuksesta, kommentoikaa jos tiedätte edullisemman paikan. http://www.viinarannasta.ee

      • Vexi

        Kyllä noi Citymarket ja Prisma on hyvät paikat ostaa viinat. Valikoimaa on, ja hinnat suht alhaiset. Ja tuotteet varmasti oikeaa tavaraa.

        Citareissa ei oo ruokapaikkoja, mutta todella hyvä oma grillipiste. Se Sikupillin Rosso on yhtä huono kuin suomessa, eikä ihan halpakaan.

        Prisman Bonuskortin heiluttelu ei muuten oo mun S-tiliä sentilläkään kerryttänyt, vaikka niin mainostetaan. Mites muilla? Eikä myöskään Eckerölinellä tehdyt S-bonus ostokset näy missään...


      • Käyn_usein
        Vexi kirjoitti:

        Kyllä noi Citymarket ja Prisma on hyvät paikat ostaa viinat. Valikoimaa on, ja hinnat suht alhaiset. Ja tuotteet varmasti oikeaa tavaraa.

        Citareissa ei oo ruokapaikkoja, mutta todella hyvä oma grillipiste. Se Sikupillin Rosso on yhtä huono kuin suomessa, eikä ihan halpakaan.

        Prisman Bonuskortin heiluttelu ei muuten oo mun S-tiliä sentilläkään kerryttänyt, vaikka niin mainostetaan. Mites muilla? Eikä myöskään Eckerölinellä tehdyt S-bonus ostokset näy missään...

        Ainakin mulla on tullut prismasta ihan normaalisti. Katso kuitista näkyykö siinä sen kortin nro, jos ei näy sitten ei kerrytä. Tai sitten olet jonkun yhteistyöstä kieltäytyneen osuuskaupan jäsen.


      • risteilijä
        Vexi kirjoitti:

        Kyllä noi Citymarket ja Prisma on hyvät paikat ostaa viinat. Valikoimaa on, ja hinnat suht alhaiset. Ja tuotteet varmasti oikeaa tavaraa.

        Citareissa ei oo ruokapaikkoja, mutta todella hyvä oma grillipiste. Se Sikupillin Rosso on yhtä huono kuin suomessa, eikä ihan halpakaan.

        Prisman Bonuskortin heiluttelu ei muuten oo mun S-tiliä sentilläkään kerryttänyt, vaikka niin mainostetaan. Mites muilla? Eikä myöskään Eckerölinellä tehdyt S-bonus ostokset näy missään...

        Periaatteessa ainakin tossa sataman cittarin yhteydessä on myös ruokapaikka, koska siinähän on Hesburger.


    • vama tieto

      Viski,Konjakki ja Branby on virossa kalliimpaa kuin suomessa, ei kannata ostaa. Virolainen votka
      on taas halpaa ,kuten olut ja lonkerokin.

      • popo

        kerroppa mistä suomesta saa niitä viskiä ja konjakkia halvemmalla kuin virosta.virossa 0.7 l.viskit halvemmat skottilaiset n.7 €.sama suhde muutamissa vs.konjakeissa.taidat olla taas niitä pas..n puhujia.


      • näin on

        Chivas regal tai Laphroaih tai Hennessy priveledge maksaa virossa tuhottomasti.
        Eihän niitä halpoja litkuja kukaan viitti juoda!!


      • Jooho
        näin on kirjoitti:

        Chivas regal tai Laphroaih tai Hennessy priveledge maksaa virossa tuhottomasti.
        Eihän niitä halpoja litkuja kukaan viitti juoda!!

        Eesti: Chivas Regal 1 litra 41,66€
        Alko:49,28€

        Eesti: Hennessy Privilége V.S.O.P 1 litra 47.95
        Alko:60.57€

        Onpa näissäkin eroja, Eestissä on yleensä litran pulloja (Suomessa 0,7l), joten ne vaikuttaa kalliimmalta...


    • Käyn_usein

      Moi!

      Itse en Suomessa koskaan käy Prismassa vaan aina Citymarketissa. Tallinnassa oikeastaan toisin päin...

      Perustelut:
      - Prismassa mielestäni helpompi käydä ja pysäköidä (Mustamäellä ja Sikupillissä lämmin parkkihalli)
      - Sataman prisma on aina täynnä ihmisiä
      - Prismassa käy Diners ja Amex
      - Kaikissa keskuksissa missä Prisma on on myös jonkinlainen ravintola

      Hintataso on suunnilleen sama, keskon hyväksi pitää kyllä sanoa että Citymarketin viinivalikoima on parempi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe