jos asenta java pitääkö paketti hallinasta jotaain poistaa kun tässä videossa http://www.youtube.com/watch?v=gSyGo_YVNf8 ja mistä saisin lisää tietoo tosta?
Vastaukset 14
- ei ei
Ubuntussa on java valmiina. Voit testata osoitteessa http://javatester.org/version.html
- Se siittä
Ilmoittaa ettei javaa ole.
- ei käteen mut...
Se siittä kirjoitti:
Sovellusvalikoimassa on java, sen kuin vaan kehtaa klikata.
Se siittä kirjoitti:
Selainpohjaiset testit edellyttää sitä, että olisi joku selain palikka asennettuna. Ubuntussa ei oletuksena ole mitään Javan selainpalikkaa käytössä.
Ubuntu 12.04 LTS:ssä näkyy olevan nimeltään icedtea-6-plugin jos haluaa käyttää Java 6 pluginia (suositeltu) tai sitten on icedtea-7-plugin
En nyt jaksa tarkistaa miten se siinä 14.04 LTS:ssä on.- -.-.-.-.-.-.-.-.....
M-Kar kirjoitti:
Selainpohjaiset testit edellyttää sitä, että olisi joku selain palikka asennettuna. Ubuntussa ei oletuksena ole mitään Javan selainpalikkaa käytössä.
Ubuntu 12.04 LTS:ssä näkyy olevan nimeltään icedtea-6-plugin jos haluaa käyttää Java 6 pluginia (suositeltu) tai sitten on icedtea-7-plugin
En nyt jaksa tarkistaa miten se siinä 14.04 LTS:ssä on.Samat 6 ja 7 pluggarit on 14.04:ssä.
- iSpy
Tuo sivustokaan ei välttämättä ole turvallisimmasta päästä.
Jotain attribuutteja tms. puuttuu.
Eikä se tykkää minun Isedtea-liitännäisestäkään. - unohtui sanoa
että Ubuntu hoitaa kyllä päivitykset ja
tuollaisista Youtube-videoista kannattaa pysyä erossa . - =====
Oracle Javan asennuksessa ei ole järkeä, kun valmiina on OpenJDK, ellei sitäkin ole sössitty omalla pakettitivolilla.
Jos välttämättä haluaa Oracle Javan tietoturvahälyineen, niin se asentuu päätteessä:
sudo add-apt-repository ppa:webupd8team/java
sudo apt-get update
sudo apt-get install oracle-java7-installer - javaa
Javaohjetta
http://mkk-demo.net/wordpress/ubuntu-12-0414-04-javaohje - ei voi hyväksyä!
java on suunaton tietoturvariski Oracln javana!
- hyvä kieli!
Java kuolee tällä menolla, suuri surku!
Kapitalismi pilaa kaiken! Ubuntussa on Java valmiina.
- kssman
Nykyään ei tarvitse mitään Javaa oikeastaan missään.
- tubutin.
ätiäää!
Miksi Ubuntukin pilattu pakollisella Javalla?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459