1. Chrome
2 .Google Chrome plus
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Firefox
Niin ?
Parhaat nettiselaimet gallup
12
639
Vastaukset
- iSpy
Suurimmat vakoilijat laitoit kärkeen.
- Mein ordnung
Oma järjestykseni
1. Opera 12.17
2. -
3. -
4. -
5. -
6. -
7. Palemoon
8. -
9. -
10. Firefox
11. Muut - Bittinarkkari
1. Firefox, koska siihen löytyy niin paljon aiuvan hyvin toimivia lisäosia
2. Chromium (huom. ei missään tapauksessa Chrome)
3. Opera
...
99. IE - updateyourlife
PC kone XP
1. Opera (nopea, paras aloitussivu, hyvä toimivuus, helppo tehdä taustat ym)
2. Firefox (nopea, vaikeaselkoinen)
3. Chromen suosio perustuu mihin? Ei ainakaan järkeen!
4. IE (aika ajanut jo ohi)
5. Safari (hidas) Perustuu nopeuteen, turvallisuuteen ja helppokäyttöisyyteen.
- Oogle
Chromen turvallisuus on useimmiten jonkinverran kiistanalainen juttu, koska muuan iso yhtiö on ylettömän kiinnostunut Chromella kurkistellusita sivuista.
- antivapunen
Oogle kirjoitti:
Chromen turvallisuus on useimmiten jonkinverran kiistanalainen juttu, koska muuan iso yhtiö on ylettömän kiinnostunut Chromella kurkistellusita sivuista.
Kiistanalainen? Mainos- ja vakoiluyhtiö.
Lisäksi jokainen amer. yhtiö, tai siellä toimiva, joutuu jo lain mukaan jättämään takaportit "viranomaisille".
Toisia ei tietenkään perustavanlaatuiset ihmisoikeudet kiinnosta.
- Google Chrome
Google Chrome on paras selain! Ei oo itellää mitään ongelmia ollu
- FFparas
Firefox, Cyberfox tai vastaavat. Näköjään FF35:kin saa muokattua ihan hyväksi, vaikka näyttää pahalta esittelyissä. Palemoon varmaan aivan vastaava.
Maxthon lähes yhtä hyvä, joiltakin ominaisuuksilta jopa parempi. Siitäkin uusimmasta voi jättää pilvitoiminnot pois, vaikka nimeltään MX Cloud. Hyvä sellaisenaankin ja lisäosat helppo asentaa.
Sitten Opera, Avant (voi vaihtaa konetta, IE-FF-Chrome) ja viimeisenä ie-pohjaiset. - IE11_Edge
IE11 uudella Edge-enginellä on paras, nopein ja turvallisin. Lisäksi ainoa selain jossa ei toimi piraattilahden mainokset.
IE11 vanhalla enginellä on alkanut viime kuukausina pomppimaan mainokset, vaikka sivut laittaisi rajoitettuihin sivustoihin. Lisäksi firefoxilla ja chromella, vaikka olisi adblockit ja muut estot asennettuna. - pilkeits
Ylivoimaisesti paras nopein ja turvallisin on Pandor.
- homomaatti
Minun mielestäni internet explorer on paras ja ainoa oikea vaikka siinä onkin ominaisuus joista en pidä ja jonka muuttamiseksi kukaan ei vaivaudu kertomaan ohjetta enkä itse vaivaudu kysymään microsoftilta ja joka aiheuttaa elämääni päivittäin suurta tuskaa mutta en suostu edes kokeileemaan muuta selainta koska minulla on Windows 7 joten toisen selaimen asennus ei tule kyseesen koska toiminnot on integroitu tähän eikä toisen selaimen asentaminen ei mitenkään korjaa IE:n ilkeä välilehtiominaisuutta, josta voi lukea lisää täältä jos haluaa nauraa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13043565 muutenkin olen kaikin puolin ihan vitun tyhmä idiootti. T: pankkiautomaatti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483