Parhaat nettiselaimet gallup

Järjestystä! Order!

1. Chrome
2 .Google Chrome plus
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. Firefox

Niin ?

12

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iSpy

      Suurimmat vakoilijat laitoit kärkeen.

    • Mein ordnung

      Oma järjestykseni

      1. Opera 12.17
      2. -
      3. -
      4. -
      5. -
      6. -
      7. Palemoon
      8. -
      9. -
      10. Firefox
      11. Muut

    • Bittinarkkari

      1. Firefox, koska siihen löytyy niin paljon aiuvan hyvin toimivia lisäosia
      2. Chromium (huom. ei missään tapauksessa Chrome)
      3. Opera
      ...
      99. IE

    • updateyourlife

      PC kone XP

      1. Opera (nopea, paras aloitussivu, hyvä toimivuus, helppo tehdä taustat ym)
      2. Firefox (nopea, vaikeaselkoinen)
      3. Chromen suosio perustuu mihin? Ei ainakaan järkeen!
      4. IE (aika ajanut jo ohi)
      5. Safari (hidas)

    • Perustuu nopeuteen, turvallisuuteen ja helppokäyttöisyyteen.

      • Oogle

        Chromen turvallisuus on useimmiten jonkinverran kiistanalainen juttu, koska muuan iso yhtiö on ylettömän kiinnostunut Chromella kurkistellusita sivuista.


      • antivapunen
        Oogle kirjoitti:

        Chromen turvallisuus on useimmiten jonkinverran kiistanalainen juttu, koska muuan iso yhtiö on ylettömän kiinnostunut Chromella kurkistellusita sivuista.

        Kiistanalainen? Mainos- ja vakoiluyhtiö.
        Lisäksi jokainen amer. yhtiö, tai siellä toimiva, joutuu jo lain mukaan jättämään takaportit "viranomaisille".
        Toisia ei tietenkään perustavanlaatuiset ihmisoikeudet kiinnosta.


    • Google Chrome

      Google Chrome on paras selain! Ei oo itellää mitään ongelmia ollu

    • FFparas

      Firefox, Cyberfox tai vastaavat. Näköjään FF35:kin saa muokattua ihan hyväksi, vaikka näyttää pahalta esittelyissä. Palemoon varmaan aivan vastaava.

      Maxthon lähes yhtä hyvä, joiltakin ominaisuuksilta jopa parempi. Siitäkin uusimmasta voi jättää pilvitoiminnot pois, vaikka nimeltään MX Cloud. Hyvä sellaisenaankin ja lisäosat helppo asentaa.

      Sitten Opera, Avant (voi vaihtaa konetta, IE-FF-Chrome) ja viimeisenä ie-pohjaiset.

    • IE11_Edge

      IE11 uudella Edge-enginellä on paras, nopein ja turvallisin. Lisäksi ainoa selain jossa ei toimi piraattilahden mainokset.

      IE11 vanhalla enginellä on alkanut viime kuukausina pomppimaan mainokset, vaikka sivut laittaisi rajoitettuihin sivustoihin. Lisäksi firefoxilla ja chromella, vaikka olisi adblockit ja muut estot asennettuna.

    • pilkeits

      Ylivoimaisesti paras nopein ja turvallisin on Pandor.

    • homomaatti

      Minun mielestäni internet explorer on paras ja ainoa oikea vaikka siinä onkin ominaisuus joista en pidä ja jonka muuttamiseksi kukaan ei vaivaudu kertomaan ohjetta enkä itse vaivaudu kysymään microsoftilta ja joka aiheuttaa elämääni päivittäin suurta tuskaa mutta en suostu edes kokeileemaan muuta selainta koska minulla on Windows 7 joten toisen selaimen asennus ei tule kyseesen koska toiminnot on integroitu tähän eikä toisen selaimen asentaminen ei mitenkään korjaa IE:n ilkeä välilehtiominaisuutta, josta voi lukea lisää täältä jos haluaa nauraa: http://keskustelu.suomi24.fi/t/13043565 muutenkin olen kaikin puolin ihan vitun tyhmä idiootti. T: pankkiautomaatti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe