kun ois kiva saaha suomalaisia leffoja. No DC on yks mut sil ei aina jaksa ladata ku se tökkii ja siel on tavarat niin sekavasti jaos jne...onko sellaisia kuten suprnova.org -tyylisiä kunnollisia ja warmoja suomalaisia siwuja? Kun suprnovassaki on niin hemmetin hywin ne kaikki tavarat listattu ja jaossa, mut en mä löyä suomalaista hywää kamaa.
Onko suomalaisia
waretus-sivuja
2
547
Vastaukset
Kun hakee jotain tiedostoja niin ne tulee kyl sekavana listana mut jos et oo tajunnu niin ne voi järjestää nimen tai tiedoston koon mukaan. Ja myös käyttäjän nimen mukaan.
- ....
järjestämään jopa tiedostotyypin mukaan taihakmaan vain tiettyä tiedostotyyppiä...
suprnovan kaltaisia torrentti-trackereita on suomessa 2, karhuclan ja finreactor... kumpaankin täytyy relisteröityä, mutta valitettavasti kumpaankin on jo tosin käyttäjälimit täynnä, joten tunnusten saaminen on todella hyvästä tuurista kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4119021Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893560- 202013
- 811246
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641051Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791045- 551013
- 65950