Kertokaahan

Kii

Onko morsiusparin velvollisuus maksaa kaason puku? Tai hommata se hänelle? Vai maksaako hän yleensä itse pukunsa???? Miten teillä??????

7

2149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ergo

ottaa koko kaasoa. saati sitten maksaa pukuja tai lahjoja. eikä kaasolla ole velvollisuutta olla morsiamen henkilökohtaisena orjana.
      Ihme amerikantouhua.

• rouvashenkilö

Enpä ole koskaan kuullut, että hääpari hankkisi kaason vaatteet.

Kaason ja bestmanin hommat ovat "vapaaehtoistyötä", josta hääpari saattaa halutessaan kiittää häiden jälkeen pienellä lahjalla.

• nora

Jos minua pyydettäisiin kaasoksi niin näkisin sen kohteliaisuutena en työnä, joten en voisi mitenkään kuvitella että minulle ostettaisiin puku. Häiden jälkeen saatu lahjakin tulisi yllätyksenä...

• marina

jos morsiuspari vaatii kaasolle tai bestmanille tietynlaista pukeutumista (teeman mukaan, tai jos esim. bestmanilla on pakko olla frakki) silloin morsiuspari myös kustantaa pukeutumisen. mutta jos kaaso ja bestman saavat pukeutua oman harkintansa mukaan, kuten muutkin häävieraat, silloin he myös maksavat asunsa itse.

• Blues

Muuten ei tosiaan ole velvollisuutta maksaa, mutta jos jotain teeman mukaista haluaa, tai muuten puuttua pukeutumiseen, niin maksaa:)

• Jaana

Ostin ihan itse pukuni, sain vain suurpiirteiset ohjeet siitä minkä sävyinen sen tulisi olla. Mielestäni hääparin ei tarvitse maksaa kaason pukua. Se on tietty eri asia jos ne on tosi varakkaita... ;)

• morsian 04

Yleisesti on tapana että kaaso kustantaa itse,mutta me teetimme molemmille kaasoille puvut lahjaksi... Tietenkin voi tehdä myös niin että osallistuu kaason puvun kustannuksiin jotenkin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5202
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1419
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      154
      1414
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      13
      1234
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1034
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      863
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe