Onko morsiusparin velvollisuus maksaa kaason puku? Tai hommata se hänelle? Vai maksaako hän yleensä itse pukunsa???? Miten teillä??????
Kertokaahan
7
2149
Vastaukset
- Ergo
ottaa koko kaasoa. saati sitten maksaa pukuja tai lahjoja. eikä kaasolla ole velvollisuutta olla morsiamen henkilökohtaisena orjana.
Ihme amerikantouhua. - rouvashenkilö
Enpä ole koskaan kuullut, että hääpari hankkisi kaason vaatteet.
Kaason ja bestmanin hommat ovat "vapaaehtoistyötä", josta hääpari saattaa halutessaan kiittää häiden jälkeen pienellä lahjalla. - nora
Jos minua pyydettäisiin kaasoksi niin näkisin sen kohteliaisuutena en työnä, joten en voisi mitenkään kuvitella että minulle ostettaisiin puku. Häiden jälkeen saatu lahjakin tulisi yllätyksenä...
- marina
jos morsiuspari vaatii kaasolle tai bestmanille tietynlaista pukeutumista (teeman mukaan, tai jos esim. bestmanilla on pakko olla frakki) silloin morsiuspari myös kustantaa pukeutumisen. mutta jos kaaso ja bestman saavat pukeutua oman harkintansa mukaan, kuten muutkin häävieraat, silloin he myös maksavat asunsa itse.
- Blues
Muuten ei tosiaan ole velvollisuutta maksaa, mutta jos jotain teeman mukaista haluaa, tai muuten puuttua pukeutumiseen, niin maksaa:)
- Jaana
Ostin ihan itse pukuni, sain vain suurpiirteiset ohjeet siitä minkä sävyinen sen tulisi olla. Mielestäni hääparin ei tarvitse maksaa kaason pukua. Se on tietty eri asia jos ne on tosi varakkaita... ;)
- morsian 04
Yleisesti on tapana että kaaso kustantaa itse,mutta me teetimme molemmille kaasoille puvut lahjaksi... Tietenkin voi tehdä myös niin että osallistuu kaason puvun kustannuksiin jotenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809