Minä kunnioitan elämää ja siksi vastustan liikaa syntyvyyttä

Vain realisti

Elämä on kunnioitettava asia, olipa elämä sitten eläimen, kasvin tai pahimman ja ahneiksi näätäpedon eli ihmisen elämä. Tästä syystä, koska kunnioitan elämää, olen syntyvyyden rajoittamisen kannalla. Olen myöskin lapsietuuksien lakkauttamisen kannalla. Myöskin ilmaisen koulutuksen lakkautus ehdottomasti. Mielestäni ihminen saisi halutessaan hankkia kaksi lasta elämänsä aikana ja lapsenteko olisi luvanvaraista sivistysmaissa ja tietenkin mieluiten koko maailmassa, myös kehitysmaissa. Luvan kriteerit: yli 32v ikä, yli 10 v parisuhde, vakaa elämä, kyky selvitä tulevista huonoista ajoista ja luonnonilmiöistä luonnossa eläen, naisille ja miehillekin emäntäkoulu jne.

Painotan, että KUNNIOITAN ELÄMÄÄ, niin eläimen kuin ihmisenkin. Ihmisiä on vain liikaa ja ihminen saastuttaa.

Ottakaa kantaa?

16

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet oikeassa

      Hyvä että on teitä viisaitakin ihmisiä..

    • Kunnioitan itseäni.

      Onneks kukaan ei kuuntele sua.

    • Kunniotan itseäni

      "Mielestäni ihminen saisi halutessaan hankkia kaksi lasta elämänsä aikana ja lapsenteko olisi luvanvaraista sivistysmaissa"

      Oot provo. Tai katkera vanhapiika jonka kavereilla on 3-4 lasta ja itselläs ei yhtään. Sano mun sanoneen.

      • Laaja-ajattelija

        En usko että on vanhapiika. Uskon että hän on perheellinen ihminen, jonka lapset jossakin täpötäydessä koulussa heikklohjaisten kakaroiden kanssa. Se panee huolettamaan. Kyllä 90% syntyvistä lapsista on huonoista geeneistä ja huonoon elämään hankittuja ongelmatapauksia, taakkoja henkisesti, aineellisesti ja fyysisesti .

        Sen tiedän, että nimim. Kunnioitan itseäni on joku 100 kg valas, jolla on elämssään joku nynny rillipää-äijä ja neljä itsensä kaltaista eli ärsyttävää penikkaa. Hän on hankkinut ne rumat penikat oltuaan kateellinen jonkun perheleikeistä. Hän pöivystää liikaa Facebookia. On vähän yksinkertainen läjä ihraa koko akka. Hän on tehnyt maailmaan neljä paskakasaa miellyttääkseen muita, vastatakseen muiden odotuksiin ja samaistuakseen heihin. Se oli virhe; hänestä tuli vain entistä yksinäisempi rumilus. Tyhmiöhän hän on, kun ei pysty näköjään kovin laajaan ajatteluun antaessaan selityksiä..mutta rumat ja tyhmät lisääntyy eniten..järki ei mahdollista muuta kuin toimimaan massan mukana. Ja kun kukaan ei välitä, niin omat lapset hankitaan siinä toivossa..hän on lisäksi valehtelija, koska hänhän ei juurikaan kunnioita itseään, vaikka nimimerkki muuta kertoo.


    • Kunnitoitan itseäni

      Niin ja vielä se, että kaikilla ei ole aikaa ODOTELLA kymmentä vuotta lasten tekoon, jos tapaavat esim. 35-vuotiaina toisensa. Ei nainen enää 45-vuotiaana lapsia ala tehdä/saa tehtyä.


      No tämä on vain minun mielipiteeni.


      Helppoa se on sanoa, että ilmainen koulutus pois, koska olet jo itse ilmaiset koulusi käynyt.

      • Yksinkertainen neuvo

        Sitten ei hankita lapsia!!


      • Life coach
        Yksinkertainen neuvo kirjoitti:

        Sitten ei hankita lapsia!!

        Niin yksinkertaista se on justiinsa. Eli jos meinataan hankkia lapsia, niin n. 20 vuotiaana perustetaan hyvä rakkaussuhde vastakkaiseen sukupuoleen, nautitaan toisistaan, rakastetaan, ja n. 35 vuotiaana hankitaan lapsi tai kaksi. Päälle 31v pitää ikää olla ja suhdetta vähintään 11 vuotta.

        Jos nainen löytää kumppanin 30 vuotiaana, niin kyllä joskus neljänkympin paikkeilla voi lapsia kokeilla hankkia. Jos ei tule, niin nauttii vain seksistä sitten ja elämästä rakkaan kanssa. Kyllä luonto antaa, kun sitä kunnioittaa.


    • joopa joo

      "En usko että on vanhapiika. Uskon että hän on perheellinen ihminen, jonka lapset jossakin täpötäydessä koulussa heikklohjaisten kakaroiden kanssa. Se panee huolettamaan. Kyllä 90% syntyvistä lapsista on huonoista geeneistä ja huonoon elämään hankittuja ongelmatapauksia, taakkoja henkisesti, aineellisesti ja fyysisesti .

      Sen tiedän, että nimim. Kunnioitan itseäni on joku 100 kg valas, jolla on elämssään joku nynny rillipää-äijä ja neljä itsensä kaltaista eli ärsyttävää penikkaa. Hän on hankkinut ne rumat penikat oltuaan kateellinen jonkun perheleikeistä. Hän pöivystää liikaa Facebookia. On vähän yksinkertainen läjä ihraa koko akka. Hän on tehnyt maailmaan neljä paskakasaa miellyttääkseen muita, vastatakseen muiden odotuksiin ja samaistuakseen heihin. Se oli virhe; hänestä tuli vain entistä yksinäisempi rumilus. Tyhmiöhän hän on, kun ei pysty näköjään kovin laajaan ajatteluun antaessaan selityksiä..mutta rumat ja tyhmät lisääntyy eniten..järki ei mahdollista muuta kuin toimimaan massan mukana. Ja kun kukaan ei välitä, niin omat lapset hankitaan siinä toivossa..hän on lisäksi valehtelija, koska hänhän ei juurikaan kunnioita itseään, vaikka nimimerkki muuta kertoo. "




      Huhhuh, oot sairas!

      • U re right

        Sairasta on monen lapsenteko kyllä.


      • nehän oli huostassa
        U re right kirjoitti:

        Sairasta on monen lapsenteko kyllä.

        Etkö sinä itse ole luopunut lapsistasi?


    • on se kumma juttu

      Vain lapseton ihminen voi sanoa noin. Tarkoitan siis tuota mitä ap on kirjoittanut.

      • kolmen lapsen äiti

        Olen samaa mieltä. Lapseton ihminen ei ymmärrä sitä rakkautta mitä lapset tuo. Lapsettoman ihmisen ei kannattaisi ottaa tällaiseen asiaan kantaa.


      • Laajempi ajattelu

        Tuo sinun kannanottosi on subjektiivinen käsityksesi. Minä olen kanssasi eri mieltä.
        En perustele, koska et kykene ymmärtämään.


      • Laajentakaa ajattelu
        kolmen lapsen äiti kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Lapseton ihminen ei ymmärrä sitä rakkautta mitä lapset tuo. Lapsettoman ihmisen ei kannattaisi ottaa tällaiseen asiaan kantaa.

        Siis ei tässä nyt pointtina ole se mitä rakkautta lapset tuo. Ihmisiä on liikaa ja se väitetty ja odotettu rakkaus lapsiin tuhoaa yhteiskunnan ja maailman. Koittakaa laajentaa ajattelua omaa napaanne kauemmaksi. Kyllä perheellinen ihminenkin voi ajatella fiksusti - joskin harvinaista se on.


    • Köyhä isä

      Ne on nää rikkaat ihmiset, joita ottaa päähän kun heidän heikkolahjaiset vesat joutuvat kilpailemaan älykkäämpien ihmisten kanssa samoista koulutuspaikoista.

      "Sehän niitä rikkahia harmittaa, kun köyhän lapsi on kaunis". Ja viisas.

      • Edunvalvojanne

        Raharikkaat on kateellista p-askasakkia. Samoin sosiaalipummit. Elämässä on rikkautta monenmoista, raha ei ole sitä. Rakkaus ja elämänkokemus on. Lapset pitää hankkia 12/32 -viisauden mukaisesti, niin ne eivät ole virhe. Näin saadaan kaikkia miellyttävä lopputulos ja onnea - ehkä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe