Sims 4 asennus kestää kauan

Mikähän mahtaa olla vikana kun Sims 4 asennus kestää älyttömän kauan? Nyt 2,5 tuntia mennyt ja 2% kopioinut. Asennus tapahtuu Originissa, vaikka ostin asennuslevyn kaupasta.
215377
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 21

Vanhimmat

Nyt asennus on valmis n. klo 17:40. Otin virustorjunnankin pois päältä. En tiedä oliko sillä vaikutusta. Sen sijaan näytti olevan vaikutusta sillä kun selaili Originissa kaupan pelejä samaan aikaan kun lataus oli käynnissä. Lataus meni jostain syystä nopeammin silloin.

Äänestä
  • Mul siin kesti niin tuhottoman kauan! 26tuntia!!! Avasin koneen iltapäivällä n. klo 15.00, oli koko päivän ja yön päällä kunnes lataus oli valmis seuraavana iltäpäivänä n. klo 17.00.

Äänestä

• HIDASTA kirjoitti:

Mul siin kesti niin tuhottoman kauan! 26tuntia!!! Avasin koneen iltapäivällä n. klo 15.00, oli koko päivän ja yön päällä kunnes lataus oli valmis seuraavana iltäpäivänä n. klo 17.00.

Joo mulki meni iha sairaa kaua siinä, koska ekal kerral se meni sinne 99% josta se sit hyppäs takas sinne 10%... sit taas piti venaa hirvee kaua ja sit se hyppäski 90% takas 65%

Äänestä

Luulisin, että johtuu netin nopeudesta? Origin kun ainakin toimii "netin kautta", mutta en satavarmaksi mene sanomaan, kerta ihan kaupasta ostettu peli oli. Itsellä kuitenkin suht nopea netti ja asennus kesti 1-2h. Että en usko että mitään varsinaisesti vikana on :)

http://addanohjelmointivirhe.blogspot.fi/

Äänestä

Mulla meni vaan n. 1 tunti. :O aluksi latasi hitaasti mutta sitten loppua kohden nopeni. Ihmettelen tätä suuresti, koska kone ja netti eivät ole parhaasta päästä... :D

Äänestä

mulla on "valmistellut asennusta" viimiset 2h

Äänestä

Simppeliksi peliksi TS 4 kestää ladata yllättävän kauan. Sims 3:n latasin ihan kokeeksi sisään netistä alta puolen tunnin viime yönä, kun taas 4:n kanssa meni muistaakseni aikaisemmin vähintään toista tuntia. Mulla ei ole hajua, mistä niinkin pitkä latausaika johtui, mutta varmaan senkin joku osaisi kertoa. Nettiyhteys arvatenkin vaikuttaa asiaan, mutta on siinä muutakin.

Äänestä
  • Amerikan porukoilla näkyi arveluja, että Origin tarkistaa vaihtelevalla menestyksellä erilaisia asioita mm. onko peli laillisesti hankittu tms. ja että toimitus jää toisinaan takkuaamaan lähes loputtomiin. Minua tämä ei mitenkään vakuuta, mutta laitoin nyt näkyville paremman puutteessa. Joka tapauksessa pitkiä asennuslatauksia on ollut hyvin monella ympäri maailmaa.

Äänestä

Mullakin nyt jo jonkun aikaa valmistellut asennusta, eteneekö tuo tuosta ollenkaan?

Äänestä

Tietenkin se kestää kauan! Mutta riippu kyllä paljonkin nettiliittymästä. Itsellni on 4 ja puolessa tunnissa ladannut noin 58 prosenttia. Vaikka on 4G netti niin kuin meillä, se etenee hitaasti.

Äänestä
  • Muillakin+on+nyt+ladannut+2h+ja+vasta+38%+miten+saisin+sen+nopeemmaks+kun+kello+on+22:08+ja+kone+sammuu+2h+jälkeen+kun+siihen+ei+kosketa+että+en+voi+alkaa+nukkuun

Äänestä

Olen juuri lataamassa Sims 4 ja on mennyt 1,5 h ja 26%

Äänestä
  • Toimii siis ihan normaalisti.

Äänestä

Itsellä+on+mennyt+nyt+tässä+10+minuuttia+ja+ladannut+jo+32%

Äänestä

Mut vinkki teille! Menkää samalla selailemaan niitä muita pelejä siellä, niin latautuu nopeammin!

Äänestä

jos alan nyt lataamaan peliä niin kauankohan menisi

Äänestä

Itte+lataan+sitä+nyt+ja+siksi+googletinkin+siitä+ja+mulla+mennyt+nyt+3+tuntia+ja+ladannut+44%+;(+on+tehny+mieli+jo+pelaa+vaikka+kuinka+kauan+mitta+ei+kun+se+lataa...

Äänestä

Ois vinkki ja mielipide, kummatkin ihan ilmasia. Vaiks pelin asennus kestää kauan, nii eroon siitä pelistä pääsee tosi äkkiä, niinku käden käänteessä ihan.

Ja sit se mielibidee: Hyvää kantsii odottaa kauanki, TS4:ää ei.

Äänestä

Mulla meni simssin lataamiseen vaan 2 tuntia

Äänestä

Alussa+mullakin+oli+suht+nopeaa+jne.+mutta+nyt+oon+ollu+tässä+varmaan+puoltoista+tuntia+ja+52%+on+ollu+varmaan+15min.+Ei+mulla+mikään+kiire+ole,+Oon+vaan+nii+malttamaton

Äänestä

Kauan simsi lantaa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

elosimu kirjoitti:

Mikähän mahtaa olla vikana kun Sims 4 asennus kestää älyttömän kauan? Nyt 2,5 tuntia mennyt ja 2% kopioinut. Asennus tapahtuu Originissa, vaikka ostin asennuslevyn kaupasta.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu