Olen työtön aikuinen, jolla yksi tutkinto jo taskussa. Olen ollut parikymmentä vuotta työelämässä ja nyt työttömänä.
Olen menettänyt luottotietoni, joten tässä pähkäilenkin, että mites jos pääsen opiskelemaan ja menetän työttömyyskorvaukseni, niin millä tulen toimeen?
Saan tietysti opintotukea, mutta koska en saa lainaa, niin tuleekohan sos.toimi kuvioihin?
Miten käy?
ihmettelijä
1
125
Vastaukset
- 749865
Ei tuo luottotietojen menetyskään aina johda automaattisesti opintolainantakauksen hylkäämiseen. Jos sinun tapauksessasi johtaa, niin kyllähän sossu sitten auttaa. Kannattaa selvittää myö mahdollisuutta opiskella työttömyyskorvauksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298