Black Ops on PEGIn mukaan K18. Haluan tietää miksi? Onko tämä peli K18 yksinpelin raakuuden (ja sen että päähenkilö istuu kidutustuolissa koko pelin ajan) vai myös moninpelin takia, sillä uusin CoD Ghosts on PEGI K16, ja eikö se ole moninpeliltään vielä realistisempi kuin BO? Voisiko Black Opsin moninpelille antaa tavallaan K16 ikärajan? Haluaisin hankkia tämän pelin sen moninpelin vuoksi ja olen 16 vuotias. Omistan CoD Ghostsin. Jos pelaan pelkkää multiplayeria (en edes zombeja) onko moninpeli sen raaempi kun Ghosts ja voiko sille antaan tavallaan K16 ikärajan?
Black Ops on K-18
Finnishboyy
4
92
Vastaukset
- Finnishboyy
Kiitos vastauksista :)
- Dolan - sedä
No mitä ****** nyt taas hessu.
- Kakaroiden peli
Tarkoitat varmaan, että Crap Ops on K-18?
- NO on hyvä
Emmää ainakaa mitää yksinplayerii pelaa ku kavereiden kaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984