tositarina

jaakko

Ja arvaa nolottiko.
Olin eilen lääkärissä ja piti operoida kivespussista yksi asia pois haittaamasta. Mittani eivät todellakaan ole mainittavat (13-15cm riipuen hieman erektiosta ja sitten lepotilassa lämpimässä n.6cm, mutta kylmässä ja "paniikissa" vehje häviää kokonaan poimujen sekaan eli sitä ei ole käytännössä ollenkaan).
No menin lääkärille joka onneksi oli nainen (no ajattele nyt kun lekuri olisi mies jolla kunnon jorma housuissa, se vasta olisi noloa?) laskin housuni ja SE oli paniikissa, sain kuitenkin vielä tässä vaiheessa peiteltyä kädelläni. Sitten lääkäri pyysi siirtymään toiseen huoneeseen ja sanoi, että hakee vielä hoitajan mukaan. Kauhukuva tässä vaiheessa, että sieltä tulee se kohtuulisen nätti, puolituttu hoitaja.... Tuli kuitenkin toinen, onneksi.
Eikä muuta kun kehoitus ottaa housut pois ja sängylle makaamaan. Äkkiä käsi housuun ja verta puristamaan edes vähän pippeliin ja hieman vetää esinahasta, että se tulisi ulos piilostaan (lääkäri kyllä ehti just kääntyä sen verran, että näki käden mun housuissa, mahtoi ihmetellä - varmaan kummiskin tajusi myöhemmin). Sitten housut pois ja stringit perässä ja vuoteelle pitkäkseen. Sen verran ehdin vilkaista, että näin sen olevan sellaisessa 4 cm kunnossa, ja hävetti. Hoitaja alkoi steriloimaan kivespussia kylmällä (apua) aineella ja lääkäri pistämään puudutusneulaa ihoon (apua taas). Sitten alkoi operaatio, suljin silmäni ryhdyin miettimään kaikkea mahdollista seksikästä, että se näyttäisi edes vähän parempaa puoltansa (ja kitin kontit). No operaatio tuli valmiiksi ja sain puettua. Sain ohjeet kuinka toimia arven kanssa ja koska tulla poistamaan tikit. Kiittelin molempia kohteliaasti ja toivotin päivän jatkoja. Hymyilivät minulle melko empaattisen näköisesti (olin näkevinäni hieman myös sääliä heidän hymyssään). Sama pitäisi vielä uudestaan kokea 9 pv.n päästä kun tikit otetaan pois.
Kyllä on "ihanaa" olla pienimunainen mies.

3

12637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulikka.

      Mä voisin halutakin sua. Must pienet miehet on seksikkäämpiä kuin isot,karvaiset korstot. Sä vaikutat sellaselta söötiltä mieheltä.

      • jaakko

        Mistäs päättelet, etten ole iso karvainen korsto jolla on vaan pieni se?????


      • jaakko
        jaakko kirjoitti:

        Mistäs päättelet, etten ole iso karvainen korsto jolla on vaan pieni se?????

        no en ole iso ja karvainen - keskikokoinen ja vähäkarvainen määrittelee paremmin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe