tositarina

jaakko

Ja arvaa nolottiko.
Olin eilen lääkärissä ja piti operoida kivespussista yksi asia pois haittaamasta. Mittani eivät todellakaan ole mainittavat (13-15cm riipuen hieman erektiosta ja sitten lepotilassa lämpimässä n.6cm, mutta kylmässä ja "paniikissa" vehje häviää kokonaan poimujen sekaan eli sitä ei ole käytännössä ollenkaan).
No menin lääkärille joka onneksi oli nainen (no ajattele nyt kun lekuri olisi mies jolla kunnon jorma housuissa, se vasta olisi noloa?) laskin housuni ja SE oli paniikissa, sain kuitenkin vielä tässä vaiheessa peiteltyä kädelläni. Sitten lääkäri pyysi siirtymään toiseen huoneeseen ja sanoi, että hakee vielä hoitajan mukaan. Kauhukuva tässä vaiheessa, että sieltä tulee se kohtuulisen nätti, puolituttu hoitaja.... Tuli kuitenkin toinen, onneksi.
Eikä muuta kun kehoitus ottaa housut pois ja sängylle makaamaan. Äkkiä käsi housuun ja verta puristamaan edes vähän pippeliin ja hieman vetää esinahasta, että se tulisi ulos piilostaan (lääkäri kyllä ehti just kääntyä sen verran, että näki käden mun housuissa, mahtoi ihmetellä - varmaan kummiskin tajusi myöhemmin). Sitten housut pois ja stringit perässä ja vuoteelle pitkäkseen. Sen verran ehdin vilkaista, että näin sen olevan sellaisessa 4 cm kunnossa, ja hävetti. Hoitaja alkoi steriloimaan kivespussia kylmällä (apua) aineella ja lääkäri pistämään puudutusneulaa ihoon (apua taas). Sitten alkoi operaatio, suljin silmäni ryhdyin miettimään kaikkea mahdollista seksikästä, että se näyttäisi edes vähän parempaa puoltansa (ja kitin kontit). No operaatio tuli valmiiksi ja sain puettua. Sain ohjeet kuinka toimia arven kanssa ja koska tulla poistamaan tikit. Kiittelin molempia kohteliaasti ja toivotin päivän jatkoja. Hymyilivät minulle melko empaattisen näköisesti (olin näkevinäni hieman myös sääliä heidän hymyssään). Sama pitäisi vielä uudestaan kokea 9 pv.n päästä kun tikit otetaan pois.
Kyllä on "ihanaa" olla pienimunainen mies.

3

13056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkulikka.

Mä voisin halutakin sua. Must pienet miehet on seksikkäämpiä kuin isot,karvaiset korstot. Sä vaikutat sellaselta söötiltä mieheltä.

• jaakko

Mistäs päättelet, etten ole iso karvainen korsto jolla on vaan pieni se?????

• jaakko
        jaakko kirjoitti:

Mistäs päättelet, etten ole iso karvainen korsto jolla on vaan pieni se?????

no en ole iso ja karvainen - keskikokoinen ja vähäkarvainen määrittelee paremmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      194
      8339
    2. Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa

Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.
      Maailman menoa
      23
      6057
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      169
      5709
    4. Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat

Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi
      Maailman menoa
      15
      3487
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      82
      2957
    6. Koska mennään retkeilemään?

pusi pusi 😗
      Ikävä
      291
      2630
    7. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      178
      2529
    8. Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota

Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v
      Maailman menoa
      618
      2380
    9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      91
      2196
    10. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      13
      1338
    Aihe