Naturalle huoneistot

Kemeriin -05

Hei kaikki Kemerin kävijät!!!!

Onkohan joku asunut Naturallen huoneistossa??
Voitko kertoa huoneiston varustuksesta,
koosta, siisteydestä??
Oliko ilmastointi??
Mitä puuttui; mitä piti hankkia

Kemer on tuttu juttu, mutta Naturallen huoneistot ei ole.
Kiitos jo etukäteen ja hyvää kesän 2005 odotusta.

4

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wivi

      Moi...
      Naturallessa olin heinäkuun alussa. Huoneet ovat siistit, ja tietysti huoneen koosta riippuu se mitä se pitää sisällään. Meillä oli huone,jossa oli kaksi erillistä sänkyä,yöpöydät,meikkipöytä ja tietysti vaatekaappi.Vessa oli aika pieni, ja parveke samoin, mutta kyllä niillä hyvin pärjäsi. Hotellissa siivottiin lähes joka pvä (en muista kovin tarkkaan,että oliko joka pvä vai...) ja vessapaperit täytettiin aina. Aamupala oli tehty paikalliseen tapaan,eli mukavan kevyt. (kehvia,teetä,leipää,marmeladia,oliiveita yms.)
      Mitään ei puuttunut,eikä mitään erikseen tarvinnut hankkia,paitsi tietysti ilmastointi. Muistaakseni pvä oli 5e,mutta koko viikon sai suhteessa halvemmalla.
      Henkilökunta oli mukavaa,ja ainakin minulle jäi erittäin hyvät muistot kyseisestä hotellista!
      Hyvää lomaa!:)

      • Kemeriin -05

        Moi Wivi!!

        Olitko siis siinä yläkerran huoneistossa, johon ei kuulu aamupala?? Millaset oli ne keittomahdollisuudet??

        Olen siis nimenomaan menossa huoneistoon, en hotellihuoneeseen.


      • Katja
        Kemeriin -05 kirjoitti:

        Moi Wivi!!

        Olitko siis siinä yläkerran huoneistossa, johon ei kuulu aamupala?? Millaset oli ne keittomahdollisuudet??

        Olen siis nimenomaan menossa huoneistoon, en hotellihuoneeseen.

        Moi.Olin huoneistossa kesäkuussa.Erillinen makuuhuone,olohuone ja keittiö!Keittiövarustus oli ihan hyvä,pystyi omat kokkaamiset kokkaamaan!Jääkaappi tilava,astioita riitti,kaikki ok!Parvekkeella kiva nauttia aamukahvia!
        Suosittelen jos jaksaa kiivetä portaita!!!


      • Kiitos
        Katja kirjoitti:

        Moi.Olin huoneistossa kesäkuussa.Erillinen makuuhuone,olohuone ja keittiö!Keittiövarustus oli ihan hyvä,pystyi omat kokkaamiset kokkaamaan!Jääkaappi tilava,astioita riitti,kaikki ok!Parvekkeella kiva nauttia aamukahvia!
        Suosittelen jos jaksaa kiivetä portaita!!!

        Kauniit kiitokset Katjalle vastauksesta.

        Ei kuulosta huonolta vaihtoehdolta ollenkaan tuo Naturalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1815
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe