Hei kaikki Kemerin kävijät!!!!
Onkohan joku asunut Naturallen huoneistossa??
Voitko kertoa huoneiston varustuksesta,
koosta, siisteydestä??
Oliko ilmastointi??
Mitä puuttui; mitä piti hankkia
Kemer on tuttu juttu, mutta Naturallen huoneistot ei ole.
Kiitos jo etukäteen ja hyvää kesän 2005 odotusta.
Naturalle huoneistot
4
515
Vastaukset
- wivi
Moi...
Naturallessa olin heinäkuun alussa. Huoneet ovat siistit, ja tietysti huoneen koosta riippuu se mitä se pitää sisällään. Meillä oli huone,jossa oli kaksi erillistä sänkyä,yöpöydät,meikkipöytä ja tietysti vaatekaappi.Vessa oli aika pieni, ja parveke samoin, mutta kyllä niillä hyvin pärjäsi. Hotellissa siivottiin lähes joka pvä (en muista kovin tarkkaan,että oliko joka pvä vai...) ja vessapaperit täytettiin aina. Aamupala oli tehty paikalliseen tapaan,eli mukavan kevyt. (kehvia,teetä,leipää,marmeladia,oliiveita yms.)
Mitään ei puuttunut,eikä mitään erikseen tarvinnut hankkia,paitsi tietysti ilmastointi. Muistaakseni pvä oli 5e,mutta koko viikon sai suhteessa halvemmalla.
Henkilökunta oli mukavaa,ja ainakin minulle jäi erittäin hyvät muistot kyseisestä hotellista!
Hyvää lomaa!:)- Kemeriin -05
Moi Wivi!!
Olitko siis siinä yläkerran huoneistossa, johon ei kuulu aamupala?? Millaset oli ne keittomahdollisuudet??
Olen siis nimenomaan menossa huoneistoon, en hotellihuoneeseen. - Katja
Kemeriin -05 kirjoitti:
Moi Wivi!!
Olitko siis siinä yläkerran huoneistossa, johon ei kuulu aamupala?? Millaset oli ne keittomahdollisuudet??
Olen siis nimenomaan menossa huoneistoon, en hotellihuoneeseen.Moi.Olin huoneistossa kesäkuussa.Erillinen makuuhuone,olohuone ja keittiö!Keittiövarustus oli ihan hyvä,pystyi omat kokkaamiset kokkaamaan!Jääkaappi tilava,astioita riitti,kaikki ok!Parvekkeella kiva nauttia aamukahvia!
Suosittelen jos jaksaa kiivetä portaita!!! - Kiitos
Katja kirjoitti:
Moi.Olin huoneistossa kesäkuussa.Erillinen makuuhuone,olohuone ja keittiö!Keittiövarustus oli ihan hyvä,pystyi omat kokkaamiset kokkaamaan!Jääkaappi tilava,astioita riitti,kaikki ok!Parvekkeella kiva nauttia aamukahvia!
Suosittelen jos jaksaa kiivetä portaita!!!Kauniit kiitokset Katjalle vastauksesta.
Ei kuulosta huonolta vaihtoehdolta ollenkaan tuo Naturalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059