Moro!Ajattelin vain kysyä,kannattaako ostaa ps2,ku se ps3 kuulemma tulee tos joskus 2005 vuoden aikana?tuleeko sen kolmosen pelit käymään kakkoseen??kannataisko odottaa sitä kolmosta?en kumminkaan vaadi siltä koneelta mitää hirveitä,kunhan vain saa pelailla!!
Ps2
4
395
Vastaukset
- z.x.c
''tuleeko sen kolmosen pelit käymään kakkoseen??''
Mitäs luulet ? - Diddiu
En oo perehtynyt oikein asiaan,niin vitustako minä tiedän??
Toimiiko kakkosen pelit ykkösessä? Ei ja sama syy tulee olemaan tos "toimiiko kolmosen pelit kakkosessa". Mut kakkosen pelit todennäkösesti toimii kolmosessa.
- Marko-77
lammas-jr kirjoitti:
Toimiiko kakkosen pelit ykkösessä? Ei ja sama syy tulee olemaan tos "toimiiko kolmosen pelit kakkosessa". Mut kakkosen pelit todennäkösesti toimii kolmosessa.
Sikäli mikäli olen ymmärtänyt oikein PS3 tulee käyttämään "Blue Ray" tekniikkaa pelilevyjen lukemiseen. Koska tämä "sinilaser" on aallonpituudeltaan pienempi se voi lukea enemmän dataa pienemmällä alueella levyä, mikä mahdollistaa sen, että yhdelle peli dvd:lle mahtuisi enemmän tietoa. Nykyisen 4.7:n gigan sijaan uudelle sinilaser dvd:lle mahtuisi jopa 27 gigaa dataa.
Nyt jos vertaa vanhaa mallia eli normaalia punalaseria ja sitten sinilaseria, tulee mieleen kysymys: ovatko ne yhteensopivia. Ilmeistä on se että punalaserilla ei voida lukea sinilaser levyjä. Mutta toimiiko se toisinpäin eli voiko sinilaserilla lukea punalaser levyjä? Jos näin on, silloin vanhat PS pelit toimivat PS3:llakin. Muussa tapauksessa eivät.
En ole teknologian asiantuntija enkä tiedä tarkalleen miten kaikki pelaa, mutta mielestäni ei ole itsestään selvää, joskin todennäköistä, että PS1:n ja PS2:n pelit toimisivat PS3:lla.
http://www.dvdplaza.fi/modules.php?name=News&file=article&sid=1304
Marko-77
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950