Kari Tapio ja Hänen orkesterinsa

jäsenet

Mahtaako kukaan tietää bändin jäsenten nimiä?

27

5743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulokyky

Kokoonpano on seuraava:

Juha Pellinen - Rummut
      Jani Jalkanen - Basso
      Jiri Jalkanen - Kitara
      Seppo Rehnfors (tai jotakin sinnepäin) - Koskettimet

Loistava bändi, kuten Mestarilla pitääkin olla :-)

• Justiiina

Se mikään mestari ole.

• Justiina on kateellinen....
        Justiiina kirjoitti:

Se mikään mestari ole.

HAHHA JUSTIINA SE TAAS KATEELLISENA KIRJOTTELEE...

• rock
        Justiiina kirjoitti:

Se mikään mestari ole.

Minkä v**un takia sä sotket kaikki keskutelut noilla typerillä kommenteillasi?Kantasi on tullut selväksi varmasti kaikille.Aiheena oli klabbin bändi,joten miksi ylipäätään piti osallistua keskusteluun,jos ei ole mitään järkevää aiheeseen liittyvää sanottavaa.Vaikka täällä pyöriikin kakenlaisia dorkia,SÄ oot ehdottomasti NUMBER ONE.

• rock

Seppo Rehnström on kiipparistin nimi.

• että silleen...
        rock kirjoitti:

Seppo Rehnström on kiipparistin nimi.

No johan sulla on kaali aika tyhjä.
        Mitä noita asioita täällä puitte menkää kysymään keikalta.

• Justiina
        rock kirjoitti:

Minkä v**un takia sä sotket kaikki keskutelut noilla typerillä kommenteillasi?Kantasi on tullut selväksi varmasti kaikille.Aiheena oli klabbin bändi,joten miksi ylipäätään piti osallistua keskusteluun,jos ei ole mitään järkevää aiheeseen liittyvää sanottavaa.Vaikka täällä pyöriikin kakenlaisia dorkia,SÄ oot ehdottomasti NUMBER ONE.

Mä voin olla dorka ja tyhmä,mutta ainakaan mä en ole mollannut täälä muita keskustelijoita.
        Tämä on keskustelufoorumi. Mitä se sellanen keskustelu on ,jossa kaikki vaan myöntelevät ja hehkuttavat ja ovat joka asiasta samaa mieltä ?

Kari Tapion bändistä sen verran ,että vieläkö siinä soittaa se sellainen lähes kalju mies ? Kerran kun olin Kari Tapion keikalla, niin se pimputti jotain sellaista erikoista soitinta ja näytti ihan siltä ,että nukahtaa kohta siihen soittimensa ääreen.

• rock
        että silleen... kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi mennä keikalle,selvittääseen bändin kokoonpanon,jos asia selviää netistä?Etkö "justiina" uskalla kirjoittaa enää samalla nimimerkillä?

• mää

Tolla logiikalla ei kannata käyttää numerotiedusteluakaan,jos haluaa selvittää 500km:n päässä asuvan ystävänsä puh.numeron.Ajaa vain yksinkertaisesti paikalle ja kysyy sen.LOISTAVAA JÄRJEN KÄYTTÖÄ!!!

• Melamies
        Justiina kirjoitti:

Mä voin olla dorka ja tyhmä,mutta ainakaan mä en ole mollannut täälä muita keskustelijoita.
        Tämä on keskustelufoorumi. Mitä se sellanen keskustelu on ,jossa kaikki vaan myöntelevät ja hehkuttavat ja ovat joka asiasta samaa mieltä ?

Kari Tapion bändistä sen verran ,että vieläkö siinä soittaa se sellainen lähes kalju mies ? Kerran kun olin Kari Tapion keikalla, niin se pimputti jotain sellaista erikoista soitinta ja näytti ihan siltä ,että nukahtaa kohta siihen soittimensa ääreen.

Pysy aiheessa.
        Jos sinulla ei ole mitään kirjoitettavaa ko. aiheeseen niin jätä kirjoittamatta.
        Tai aloita uusiaihe, johon tuleva purkauksesi sopii.
        Täällä on jo liikaa sinun sotkemia keskusteluja.
        Menettelysi on suorastaan sivistymätöntä moukkamaisuutta.
        PYSY AIHEESSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• minä vaan

Kaali tyhjä?
        Kirjoittaja oikaisi vain kosketinsoittajan nimen.Mikä kumma sut sai siitä kimpaantumaan?

• voi jeeee
        minä vaan kirjoitti:

Kaali tyhjä?
        Kirjoittaja oikaisi vain kosketinsoittajan nimen.Mikä kumma sut sai siitä kimpaantumaan?

Täällä näkyy olevan monella kirjottajalla kaali tyhjä kun jauhatte aivan tyhjänpäiväisiä asioita
        MIKSI?????

• HÖÖÖÖÖÖÖ
        minä vaan kirjoitti:

Kaali tyhjä?

Täällä näkyy olevan monella kirjottajalla kaali tyhjä kun jauhatte aivan tyhjänpäiväisiä asioita
        MIKSI?????

• että silleen
        rock kirjoitti:

Miksi sä rock täällä jauhat aina tota samaa soopaasi????
        Lopeta ja jos joku on dorka niin sinä olet noine kirjotuksinesi.

• Justiina
        rock kirjoitti:

Miksi ihmeessä pitäisi mennä keikalle,selvittääseen bändin kokoonpanon,jos asia selviää netistä?Etkö "justiina" uskalla kirjoittaa enää samalla nimimerkillä?

Älkää nyt joka asiasta mua syyttäkö ! Mä kirjoitan omalla nimimerkilläni

• Justiinahan se
        Justiina kirjoitti:

Älkää nyt joka asiasta mua syyttäkö ! Mä kirjoitan omalla nimimerkilläni

Jaaha kukas se täällä taas kirjotteleekaan vai nimimerkillä hahhha

• Keikoilla kävijä
        Justiina kirjoitti:

Ei soita enää sellaista siinä bändis.

• rock
        että silleen kirjoitti:

Miksi sä rock täällä jauhat aina tota samaa soopaasi????
        Lopeta ja jos joku on dorka niin sinä olet noine kirjotuksinesi.

Mitä samaa soopaa olen jauhanut?Tällä saitilla en edes käy kovin usein.Nopeasti vilkaistuna huomasin,että sulla on aikamoinen tarve julistaa sanaasi (Tapsa on jumala,Klabbi on paska)joka keskustelussa vaikka alkuperäinen aihe käsittelisi aivan jotain muuta asiaa.

• Justiina
        rock kirjoitti:

Mitä samaa soopaa olen jauhanut?Tällä saitilla en edes käy kovin usein.Nopeasti vilkaistuna huomasin,että sulla on aikamoinen tarve julistaa sanaasi (Tapsa on jumala,Klabbi on paska)joka keskustelussa vaikka alkuperäinen aihe käsittelisi aivan jotain muuta asiaa.

Mä voin selvittää nyt tätä tilannetta. Enenkuin nämä jutut menee entistä sekavammaksi. Mä en kirjoittanut tuota viestiä, jossa puhuttiin soopan jauhamisesta, vaan sen kirjoitti joku muu, joka luuli että viestisi oli tarkoitettu hänelle, vaikka se oli siis mulle.

Enkä mä sitäpaitsi ketään ole jumalaksi ,enkä sen paremmin paskaksikaan sanonut. Älkää liioitelko ! Mä luulen pikkuhiljaa ,että olen ainoa täysjärkinen tällä palstalla.

• Veikko
        Keikoilla kävijä kirjoitti:

Ei soita enää sellaista siinä bändis.

Pyydän että Suomi24:n ylläpito sulkee tuon Justiinan IP-osoitteen.
        Ääliö sotkee kaikki keskustelut.

• just juu...
        Veikko kirjoitti:

Pyydän että Suomi24:n ylläpito sulkee tuon Justiinan IP-osoitteen.
        Ääliö sotkee kaikki keskustelut.

Pistäkää Justiina pihalle täältä se sekottaa kaikki keskustelut.

• jack
        HÖÖÖÖÖÖÖ kirjoitti:

MIKSI?????

No mikä ihme sua nyppii siinä,jos joku kysyy bändin kokoonpanoa?Jotkut ihmiset ovat kiinnostuneita muistakin seikoista,kuin että sai nimmarin joltain "lauluhölmöltä".Aiheet jotka eivät kiinnostaa,voi jättää suosiolla väliin.

• lisäsointi

Usein K.Tapion orkesterissa soittavat kitaraa myös joko Jari "Heinä" Nieminen tai Jarmo Nikku. Konserteissa silloin tällöin näppäilee Olli Haavisto Steel(?)-kitaraa. Ja intoutuu tuo solistikin joskus ottamaan akustisen käteensä...

• HehHehHoo

Itsekin ammatikseni soittavana voin ainoastaan antaa täyden tunnustuksen Hänen orkesterilleen siitä ammattitaidosta, jolla he työnsä tekevät.

• Monet kerrat kuunnellut !
        HehHehHoo kirjoitti:

Itsekin ammatikseni soittavana voin ainoastaan antaa täyden tunnustuksen Hänen orkesterilleen siitä ammattitaidosta, jolla he työnsä tekevät.

Karilla on osaava ja ammattitaitoinen orkesteri ja Kari itse osaa ammattinsa ja Hänellä on upea ääni.
        Olen vaan ihmetellyt että miksi Kari ei ottanut esitettäväksi Rautavaaran kappaleita mutta ei Hänen tarvitse tehdä levyä todisteeksi koska Hän osaa laulaa Rautavaaran kappaleita keikoillaankin
        olen monet kerrat ollut todistamassa Hänen upeaa
        ääntään noissa kappaleissa Kulkuri ja joutsen ja
        ym ym....
        upeeta.....

• kuuntelija

Karilla on tosi ammattitaitoinen orkka ja tosi mukavaa porukkaa.
      Karin pojat ovat tosi upeita myöskin nuorimmainen vaikka Hän ei soittakkaan orkassa.
      Voin sanoo että Karilla on upeet pojat kaikki kolme.

• Keyjo

Veijo tietää, kysy Veijolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3880
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      2037
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      548
      1641
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      85
      1308
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1097
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1028
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      808
    Aihe