Jos menee turistiviisumilla jenkkeihin ja oleskelee sen 90pv, voiko turistiviisumilla lentää saman vuoden aikana uudestaan ja olla sama määrä? Missään ei lue tarkasti asiasta. Jos on vaikka kuukauden Suomessa niin onko kielto koko maahan kun on jo oleskellut sen 90ov?
turistiviisumista
2
216
Vastaukset
- kauaspois
Kyllä voi!
Soita Yhdysvaltojen konsulaattiin (09) 42451555 saat palvelun suomeksi.
sieltä saat tietoa kaikkiin kysymyksiin. - Floridassa talvehtim
Siis turistiviisumilla saat olla päivää vaille kolme kuukautta. Riippuu maahantulotarkastuksesta, pääseekö toiseen kertaan samana vuonna, jos olet jo ollut tuon ajan. esim Kanadassa pistäytyminen ei pidennä aikaa, minkä saat olla maassa. Me kävimme kerran kesken tuon kuuden kuukauden Väli-Amerikassa ja tullissa pistivät lisäaikaa puoli vuotta. Kuulemma käytännöt vaihtelevat.
Sanovat, että jos ylittää viisumin ajan ei ole maahan tulemista uudelleen aikoihin. Kannattaa jättää " tuskan varaa" ettei ole ihan viime tippaan, koska esim lentoyhtiön lakko voi viivästyttää kotiin lähtöä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409