Terveisiä Marmariksesta

sibel

Taas on reissu tehty. Ilmat suosivat niin päivällä kuin illallakin. Oli tosi kiva, kun meitä turisteja oli niin vähän. Ei ollut tungosta missään, edes markkinoilla. Harmi vaan, kun monet raflat olivat jo kiinni tai niitä oltiin ainakin sulkemassa. Sen näki, että paikalliset olivat jo vähän väsyneitä turisteihin ja meitä palvelemaan, kulkivat jo vähän kuin unissaan. Eivätkä edes jaksaneet juuri enää tingatakaan. Hinnat olivatkin paljon edullisemmat kuin kesällä ja keväällä. Bekolta ja pojilta terveisiä kaikille ja nähdään Matkamessuilla ja sitten kesällä taas Marmariksen auringossa. Mukavaa talven ja joulun odotusta myös minun puolestani kaikille turkkimatkaajille:)

7

1836

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljaspylly

pitäny lopetella tänne kirjottelu kokonaan? Et pystynyt vastustamaan addiktiota? No, tuleepahan kuitenkin matkailuasiaa taas vaihteeksi.

• Minna

Anna nyt toisen kirjoittaa kun meillä ensinnäkii oli niiiiiin hauskaa siellä :) Ja eipä sen nyt pitäis paljon sun "paljastapyllyä" haitata jos kuulumisia tänne kirjoittaa oli se kirjoittaja sitte ihan kuka tahansa. Ja niinku Sibel tossa sano niin matkustus ajankohta oli mitä ihanin. Ei tosiaan ollu paljon turisteja ja paikallisilla ei ollu enää niin hirveän kiire ja olivat vähän rennompia ja Sibel kyllä tajuaa mitä tarkoitan!
        Ens vuonna sitte taas uudelleen.

• sybeli

Joopa joo. Taas 'lapsuudenystävä' BEKO 20 vuoden takaa saa palstatilaa. Sibel pyörittää tuota samaa levyä aina vaan. Sun se piti lopettaa, mutta ei onnistu kirveelläkään. Aman tanrim!

• reissaaja

Moi !

hauska kuulla että Marmariksessa oli vielä lämmintä !!! Ja älä välitä noiden eräiden hölmöistä viesteistä. Minä ainakin kuulen mielelläni terveisiä sieltä. (en henk.koht tunne tätä Bekoa, mutta muuten kiva kuulla !)

• Mukana

Sibel onko Sinulla Bekon sähköposti tiedossa?Tarviisin sitä.

• sibel

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

• jaa
        sibel kirjoitti:

Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.

eikä kannatakkaan antaa näin julkisesti Bekon tai kenenkään muun Turkissa asuvan ystävän sähköposti osoitetta, ettei kukaan ala mitään Törkypostia lähettämään heille. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe