Taas on reissu tehty. Ilmat suosivat niin päivällä kuin illallakin. Oli tosi kiva, kun meitä turisteja oli niin vähän. Ei ollut tungosta missään, edes markkinoilla. Harmi vaan, kun monet raflat olivat jo kiinni tai niitä oltiin ainakin sulkemassa. Sen näki, että paikalliset olivat jo vähän väsyneitä turisteihin ja meitä palvelemaan, kulkivat jo vähän kuin unissaan. Eivätkä edes jaksaneet juuri enää tingatakaan. Hinnat olivatkin paljon edullisemmat kuin kesällä ja keväällä. Bekolta ja pojilta terveisiä kaikille ja nähdään Matkamessuilla ja sitten kesällä taas Marmariksen auringossa. Mukavaa talven ja joulun odotusta myös minun puolestani kaikille turkkimatkaajille:)
Terveisiä Marmariksesta
7
1832
Vastaukset
- paljaspylly
pitäny lopetella tänne kirjottelu kokonaan? Et pystynyt vastustamaan addiktiota? No, tuleepahan kuitenkin matkailuasiaa taas vaihteeksi.
- Minna
Anna nyt toisen kirjoittaa kun meillä ensinnäkii oli niiiiiin hauskaa siellä :) Ja eipä sen nyt pitäis paljon sun "paljastapyllyä" haitata jos kuulumisia tänne kirjoittaa oli se kirjoittaja sitte ihan kuka tahansa. Ja niinku Sibel tossa sano niin matkustus ajankohta oli mitä ihanin. Ei tosiaan ollu paljon turisteja ja paikallisilla ei ollu enää niin hirveän kiire ja olivat vähän rennompia ja Sibel kyllä tajuaa mitä tarkoitan!
Ens vuonna sitte taas uudelleen.
- sybeli
Joopa joo. Taas 'lapsuudenystävä' BEKO 20 vuoden takaa saa palstatilaa. Sibel pyörittää tuota samaa levyä aina vaan. Sun se piti lopettaa, mutta ei onnistu kirveelläkään. Aman tanrim!
- reissaaja
Moi !
hauska kuulla että Marmariksessa oli vielä lämmintä !!! Ja älä välitä noiden eräiden hölmöistä viesteistä. Minä ainakin kuulen mielelläni terveisiä sieltä. (en henk.koht tunne tätä Bekoa, mutta muuten kiva kuulla !)
- Mukana
Sibel onko Sinulla Bekon sähköposti tiedossa?Tarviisin sitä.
- sibel
Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.
- jaa
sibel kirjoitti:
Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.
eikä kannatakkaan antaa näin julkisesti Bekon tai kenenkään muun Turkissa asuvan ystävän sähköposti osoitetta, ettei kukaan ala mitään Törkypostia lähettämään heille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802150- 1751791
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701662Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1091470Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241443- 1051145
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1611076Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771053Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56880Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228876