Taas on reissu tehty. Ilmat suosivat niin päivällä kuin illallakin. Oli tosi kiva, kun meitä turisteja oli niin vähän. Ei ollut tungosta missään, edes markkinoilla. Harmi vaan, kun monet raflat olivat jo kiinni tai niitä oltiin ainakin sulkemassa. Sen näki, että paikalliset olivat jo vähän väsyneitä turisteihin ja meitä palvelemaan, kulkivat jo vähän kuin unissaan. Eivätkä edes jaksaneet juuri enää tingatakaan. Hinnat olivatkin paljon edullisemmat kuin kesällä ja keväällä. Bekolta ja pojilta terveisiä kaikille ja nähdään Matkamessuilla ja sitten kesällä taas Marmariksen auringossa. Mukavaa talven ja joulun odotusta myös minun puolestani kaikille turkkimatkaajille:)
Terveisiä Marmariksesta
7
1836
Vastaukset
- paljaspylly
pitäny lopetella tänne kirjottelu kokonaan? Et pystynyt vastustamaan addiktiota? No, tuleepahan kuitenkin matkailuasiaa taas vaihteeksi.
- Minna
Anna nyt toisen kirjoittaa kun meillä ensinnäkii oli niiiiiin hauskaa siellä :) Ja eipä sen nyt pitäis paljon sun "paljastapyllyä" haitata jos kuulumisia tänne kirjoittaa oli se kirjoittaja sitte ihan kuka tahansa. Ja niinku Sibel tossa sano niin matkustus ajankohta oli mitä ihanin. Ei tosiaan ollu paljon turisteja ja paikallisilla ei ollu enää niin hirveän kiire ja olivat vähän rennompia ja Sibel kyllä tajuaa mitä tarkoitan!
Ens vuonna sitte taas uudelleen.
- sybeli
Joopa joo. Taas 'lapsuudenystävä' BEKO 20 vuoden takaa saa palstatilaa. Sibel pyörittää tuota samaa levyä aina vaan. Sun se piti lopettaa, mutta ei onnistu kirveelläkään. Aman tanrim!
- reissaaja
Moi !
hauska kuulla että Marmariksessa oli vielä lämmintä !!! Ja älä välitä noiden eräiden hölmöistä viesteistä. Minä ainakin kuulen mielelläni terveisiä sieltä. (en henk.koht tunne tätä Bekoa, mutta muuten kiva kuulla !)
- Mukana
Sibel onko Sinulla Bekon sähköposti tiedossa?Tarviisin sitä.
- sibel
Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.
- jaa
sibel kirjoitti:
Kyllä minulla on Bekon sähköpostiosoite, mutta ymmärrät varmaan, etten voi sitä antaa ilman hänen suostumustaan.
eikä kannatakkaan antaa näin julkisesti Bekon tai kenenkään muun Turkissa asuvan ystävän sähköposti osoitetta, ettei kukaan ala mitään Törkypostia lähettämään heille. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873