kissojen nimiä

draNarcon

kertokaa kissojenne nimiä?

mulla on kaksi kissaa Andy ja Eppu :)

26

2580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissafani

Mun kissan nimi on Miu

• Kertomus

..kissasisarukset ovat nimeltään Lenni ja Lutu :)

• Cattitude

... ovat nimeltään Nuppu & Nipa.

• neiti_puolikuu

2 kissaa Tytsy ja Peto;)

• kissafani :P

meiän kissat oli piki (poika) ja Lyskä (tyttö) :P

• kissaa

Mimi ja Miuku

• liisakissa

Ensin tuli Kissa(poika), sitten tuli Mami(tyttö, kutsumanimi oli jo omaksuttu orpopentuja hoitaessa..), seuraavaksi tuli Jenni (tyttö, jolla myös nimi jo valmiina), joka lisäristittiin uudelleen: JenniTyttö (koska hän oli NIIN tyttömäinen!) ja viimeisimmäksi meille ilmoitti muuttavansa (-oltuaan ensin jonkin aikaa vain hoidossa..) Sissi (poika -siis kuulemma sellainen niinkun armeijasanastoon liityvä sissi..), jonka alkuperäinen nimi oli ollut Charlie -siispä hänet lisäristittiin virallisesti: SissiCharlie. Kaikki maatiaisia. Ja ihania -sopivat loistavasti kaikki yhteen.

• Heguli

Mökö ja Benjamin :)

• lumessakahlaaja

9-vuotias valkoinen Lumikki ja 8-vuotias mustavalkoinen Terhakka. Ensi viikolla meille tulee uusi asukku 10 viikkonen vaalean oranssi Rölli :)

• Marru82

Mun kissojen nimet on:
      KAMU, on pennusta asti tullut toimeen lehmien, koirien ja muiden kissojen kanssa. Nykyään ei pidä enää koirista ku yks vuosi se tappoi meidän kissoja.
      PIKKUINEN, yksi koira puri sitä pahasti ja kerkisin väliin ennenkö koira ehti tappaa sen. Se oli niin raasun ja pienen näköinen, niin sai nimen Pikkuinen. Nykyään muuten suurin meidän kissoista :-)
      ENNI, yhen mun entisen kissan, Epun näkönen niin sai tyttömäisen nimen, koska on tyttö.
      LUMI, nimensä mukaan valkoinen ku Lumi.
      IBU, miukui pentuna "Ibuu".
      TEPA, reipas nuori neiti, joka ei sävähdä mitää ja tepastelee reippaasti.
      TÄPLÄ, nimensä mukaan valkoinen, jolla on musta lätsän näköinen täplä päässä.
      VIIRU, myös nimensä mukaan valkoinen, jolla on kaksi viirua päässä.

• Anne--Nöpön.ja.co.mamma

Mortti ja Vertti
      - 4 vuotiaat norskiveljekset

Nöpö
      - 1 v 4kk ikäinen maatiaistyttö
      - nyt tiineenä ihan viimeisillään

Taavi ja Viivi
      - 6 kk ikäiset sisarukset, Nöpön ensimmäiset vauvat

• ALina*

Meiltä löytyy murut nimeltään
        Ruu 1½v (tyttö) ja Nemo 8kk (poika)

• miukumauku-82

Minulla on kaksi kissaa: vanhempi reilun kahden vuoden ikäinen leikattu kolli on nimeltään RÖLLI jonka pelastin "tappotuomiolta" noin vuosi sitten kun edelliset omistajat ei voineet enää pitää sitä! Toinen reilun vuoden ikäinen neiti "hienohelma" on nimeltään MINTTU joka on ollut minulla pennusta asti!

• -daywalker-

Meidän karvainen maatiaisherra tottelee nimeä Napoleon. Tuttavallisemmin Nappe tai Napu.

• cleopatra

Meidän tomera pikku tyttöneiti on Typy. Äitin ja iskän poikakissat on Kossu ja Cola:)
      Eka, nyt jo edesmennyt, rakas kissapoju oli Tiikeri.

• auvi

britti tuntee nimen Ilpo:)

• --Zelda--

Mun kissojen nimet on Tapita, Kisse ja Sohvi :D

• mehukatti

Mummolla oli kissa nimeltä Pynnönen, jolla oli naapurin norjalaisrotuisen Koikkalaisen kanssa rajaselkkauksia.

Pikkuserkulla oli Mooses Kyllikki ja tutulla Elvis.

Mulla oli ennen Justus Jooseppi, nyt Sissi ja Rasmus.

• unipossu

ELVIS, uljas ruskea tiikerimme, nyt parivuotias kollipoika, joka jo ensimmäisenä iltana "elvisteli", ja löysi talon parhaat paikat :)
      pari kuukautta sitten taloon tuli REMU, rassukka maalintahrima punertavan vaalea remuaja:)

Jo edesmenneiden kissojemme nimiä: Napoleon, Dii, Aurinkoinen, Firkin...

• kisssu_78

Ragdoll-tyttö (10kk) on Hilla ja
      maatiaispoika (4kk) on Rääpäle.

X-D

• hanzq

Mulla on vaan yksi kisu, tyttönen, joka on syntynyt 5.5.2004 ja sai nimen Usva.

• Loppis

Meidän temperamenttiset ja tuliluontoiset pitkäkarvaiset on Osama (natu) ja Saddam (kolli). Saddamin nimi on tosin puheissa vääntynyt Tatta- ja Tattami-muotoihin. Mammalla on Mirri, avomiehen synnyinkodissa on Ella.

Aiempia kissoja joita meillä on ollut ovat olleet nimeltään Otus, Osku, Nimetön, Pöperö, Höperö, Tillukka, Tillerö, Söpö ja Tiku

• Johanna

Kolme poikaa:nimet:Arttu,Rolle Ja Oliver

• Mari

Mulla on kaksi kissaa, Simba ja Nala... molemmat kolleja, vaikka Nala onkin tytön nimi :)

• Anonyymi

Meil on 5kk vanha pulla (bengali)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7669
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1915
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1880
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1545
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      978
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      910
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      819
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      783
    Aihe