minulle tuli noin 6 vuotias pitkäkarvainen kisu, sitä ei ole entisessä paikassa kovin harjailtu. alkaa sähisemään ja kynsimään kun yritän vaikka millä keinoin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia ?
Kissan turkki
3
140
Vastaukset
- kaveriapuun
Ota kaveri avuksi, ja sähkötrimmeri.Vedä sillä kissan karva lyhyeksi.Pieniä alueita kerrallaan, pidä taukoja, ettei kissa stressaannu liikaa.
Ja harjaa ja kampaile kissaa jatkossa useasti, niin oppii siihen ennen karvan kasvua. - kirjavakolli
Kissa on jo 6 vuotias. Aika vaikea homma kouluttaa käsiteltäväksi jos ei ole ennen opetettu, sehän ei ole koira! Jos turkki on kovin takussa, on paras viedä eläinlääkäriin jossa turkki ajellaan ja kammataan nukutuksessa. Silloin kissa ei ala pelkäämään sinua. MInä harjaan kissaamme lyhyen aikaa kerrallaan, lattialla istuen kun esim. katsomme yhdessä telkkaria. Kissa on lyhytkarvainen, onneksi! Harjaus on mukavaa kun sitä tehdään kissan ehdoilla, aivan kuin silittelisin sitä rauhallisesti.
- myysi
Takkuisen tukrin voi leikata, takut pois vaan, ja aloittaa pienellä harjauksella...kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399