Hei!
Minulla on 6kk koiranpentu, keskikokoinen paimenkoira. Pissaa jatkuvasti, vaikka olisi ulkoilukäyntien välillä 10 min, niin pissaa vaan tulee ja tulee. Sisällekin tulee ja ihan urakalla. Välillä menee pissaamisasentoon eikä tule mitään, tämä ilmeisesti myös yksi oire pissatulehduksessa. Kyseessä ei ole mikään pikkukoira jolle sisäsiistiksi oppimiseen menee kauan aikaa, ja tämä kyllä osaa tehdä käskystä tarpeen ulos, mutta virtsaamistarve on todella suuri ja sitä vaan tulee ja tulee... Kysymys kuuluukin; vienkö eläinlääkäriin tämän takia? Nauravatko pihalle jos ei olekaan mitään... Tosiaan ensin luulin, että ei vain ole oppinut sisäsiistiksi mutta ei sitä pissaa noin paljon ja noin useasti pitäisi kyllä tulla...
Puolivuotiaan pennun virtsatietulehdusepäily
huolestunut..
3
54
Vastaukset
- riprap
Lääkäriin! Erittäin kivulias ja inhottava vaiva, Ab kuuri lääkäristä ja jatkossa ruuan sekaan c vitamiinia pari kertaa viikossa.
- ketjun aloittaja
Kiitos vastauksesta. Lääkäriin mennään heti kun aika saadaan. Mutta mitenkäs se näyte? Otetaanko paikan päällä vai jo kotona?
Lääkäristä ohjeet kuinka kauan näyte säilyy: Saunakauha tms varrellinen kauha on suosittu väline, millä saa "napattua" näytteen, kun voi olla vaikea ehtiä laittaa kippoa alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351