nyt on ähky

pötsi pallona

emäntä pyöräytti muutaman pellillisen karjalanpiirakoita ja rönttösiä, molemmat miun herkkuja, ei pysty lopettammaan syömistä ennen kuhan on syönyt ainakin tuplasti liikaa.

mikä eväs se on teitin heikkous?

13

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maha laukkaa

      Lidlistä karjalanpiirakat, siihen pari siivua vuohenjuustoa ja kaiken kruunaa tomaatti.
      Mikrotetaan.

      Ei ole heikkoutta ruokaan. Mahalaukku kai on ajan kuluessa pienentynyt, eipä haittaa.

    • vaka vanha

      Kyllä ne mulla on vastaleivotut korvapuustit jotka koukuttaa. Onneksi niitä saa niin harvoin että tässä pääsee vielä omin jaloin käveleen.

    • suunmukaiset

      Monet kotitekoiset herkut. Omatekemä pizza, rahkapiirakat, no korviksetkin. Nuo rönttöset on kyllä hyviä :) Mun ex on Kuhmosta ja sieltähän niitä juuri sai. Tuo hän vieläkin käydessään pojallemme niitä. Hänellä itsellään heikkoutena oli sulhaspiirakat joita vanhempansa tekivät joskus urakalla.

    • Lenne

      Mikä on rönttönen, onko se epäonnistunut karjalanpiirakka?

      Meillä appiukko vetää aina kalaan mennessään rönttöset jalkaan.

      • <<<<<

        Röttönen on karjalanpiirakan näköinen, mutta täytteenä on perunamarjatäyte, useimmiten puolukkaa.


        https://www.google.fi/search?q=rönttönen&client=firefox-a&hs=xdi&rls=org.mozilla:fi:official&channel=sb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XY9WVJS3M8_dapLWgbgO&ved=0CB8QsAQ&biw=1600&bih=740#facrc=_&imgdii=_&imgrc=DK84IbyYNv6_6M:;6jMfOFagdLjWEM;http://www.kaesankotileipomo.fi/admin/kaesankotileipomo/401/tuote_ronttonen_01.jpg;http://www.kaesankotileipomo.fi/?page=205;520;290

        Ronttoset ovat isot kumikengät.


    • att2

      On sinulla hyvä emäntä anna hänelle se ähky!

      • Anonyymi

        Kiljua menee yleensä ammeellinen, kun on vaan käyny loppuun. Onneksi on pönttö siinä vieressä, niin voi tyhjentää.


    • Alter ego

      Valitetettavasti tila ei suomi24:n tekstipalkissa riitä jos minä rupean ruokaheikkouksiani latelemaan! Helpommalla pääsee kun kertoo että mihin useimmin tulee sorruttua... Minulla se on taco. Nytkin kun ylitöillä tienatut vapaapäivät alkoivat, tein tulisen jauhelihamössön he-ma-pan, pellavansiementen, saksanpähkinöiden, ananaspalojen ja sienien kera, guagamolea ja muutama Sol. Kyllä ainakin 4 tulee päivittäin syötyä. Helppoa kun vaan mikrossa sitten lämmittää sillä tyköaineineen 400gr jauhelihapaketista tulee tuplamäärä tacojen täytteeksi. Halpaa, nopeaa, täyttävää ja taatusti ei edes lihota. Sopii gluteenittomana ja laktoosittomana kaikille paitsi ei pähkinäallergikoille. Mutta he nyt voivatkin jättää ne siemenet ja pähkinät pois.
      Höh, nyt tuli nälkä... Eikun jäkaapille :p

    • Suklaa. Siinä on todiste siitä että jos on jumalia olemassa, ne ovat kaikki julmia olentoja. Keksiä nyt jotain noin hyvää, ja samalla tehdä siitä maailman lihottavin juttu. Jos ikinä olen katkera, niin tästä syystä.

      Appelsiinit. Joulu/tammikuussa ovat niiiin makeat, meillä ei kotona muita ämpäreitä olekaan kuin ne sellaiset mitkä on saanut ostaa appelsiinien kanssa. Ilmankos ei ole yhtään kantta.

      Suklaa on hyvää.

      Jouluruuat, ihan perinteiset kinkku-laatikko-jutut. Punaviinin kanssa tietty. Silloin tulee ähky. Mutta ehkä sen viehätys piilee siinä että sitä saa niin harvoin.

      Sanoinko mä jo että suklaa on hyvää.

      • tonttuillaan

        Tänään kauden ensimmäiset pikkujoulut. Kinkkua ja lanttulaatikkoa vedän taas varmasti yli sietorajan. Vatsa turpoaa ja ensi yönä olen suuri hajuhaitta.


      • tonttuillaan
        tonttuillaan kirjoitti:

        Tänään kauden ensimmäiset pikkujoulut. Kinkkua ja lanttulaatikkoa vedän taas varmasti yli sietorajan. Vatsa turpoaa ja ensi yönä olen suuri hajuhaitta.

        Oikein arvasin, jouluherkkuja tuli syötyä aivan liikaa, kun kehuin emännälle kovasti lanttu- ja perunalaatikoita niin sain vielä dogibägin mukaani. Pakko oli paistaa possupaisti yöllä uunin jälkilämmöissä. Tänään nyhtöpossua ja joululaatikoita. Onneksi seuraavat pikkujoulut on jo tulevana lauantaina.


      • tonttuillaan kirjoitti:

        Oikein arvasin, jouluherkkuja tuli syötyä aivan liikaa, kun kehuin emännälle kovasti lanttu- ja perunalaatikoita niin sain vielä dogibägin mukaani. Pakko oli paistaa possupaisti yöllä uunin jälkilämmöissä. Tänään nyhtöpossua ja joululaatikoita. Onneksi seuraavat pikkujoulut on jo tulevana lauantaina.

        Kidutusviestejä saa vaan täs lukea... meinasin just tulla vastaamaan sulle että tunge taskut täyteen ja tuu tänne. Sitten sä syöt ne rontti yksinäs siellä. vissiin jo kolmatta päivää! Noh. Mulla on kohta mun maailmankuulu makkara-papupata porisemassa. Revi siitä. Nyhtöpossua :)))


    • http://www.listamedi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe