Käytössäni on ollut jo pitkään Saunalahden prepaid-liittymä. Vähän väliä on netin kanssa ongelmaa, mutta ihan hyvin olen pärjännyt hitaimmalla kuukausipaketilla. Viimeksi kuitenkin tartuin tarjoukseen ja otin seuraavaksi nopeimman kuukausipaketin.
Harmi vaan, että viimeiseen kolmeen päivään netti ei ole toiminut juuri lainkaan. Speedtest kertoo nopeuden olevan 0,2Mbit. Facebook ei päivitä uutisia, kommentointi ei onnistu, WhatsApp viestit menevät perille puolen tunnin viiveellä jne. Asetukset olen tarkastunut ja ne ovat kunnossa. Missä mättää? Katsoin kartasta ja tällä alueella ei näytä häiriöitäkään olevan. Ottaa päähän. Eikä niin vähääkään.
Netti ei toimi Prepaid liittymässä
M...
1
940
Vastaukset
Terve,
Kovasti kuulostaa joltakin häiriöltä tai huoltotöiltä läheisimmällä tukiasemalla. Jos ongelma vielä päällä niin asiasta kannattaa soittaa ja tehdä häiriöilmoitus 01019 0240 (pvm/mpm). Häiriöilmoituksia otetaan vastaan 24h. Toinen vaihtoehto on laittaa minulle: elisa.to/urhokas yksityisviestillä käyttöpaikka ja liittymän numero niin voin tarkistaa yhteydet. Viestin lähettäminen vaatii rekisteröitymisen palstalle.
Miikka / Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984