Jamaika

Anonyymi

Millaisia matkakokemuksia sinulla on Jamaikalta? Kaikki käy !!!

6

1042

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bob Marleyn "sisko"

Jamaika on kiehtova ja jännittävä maa, josta olisi paljonkin kerrottavaa. Luonnollisesti se on trooppisen eksoottinen ja aina lämmin, merivesi on ihanaa mutta hurrikaaneja valitettavasti osuu sen kohdalle. Paikallinen ajokulttuuri saa pohjoismaalaisen hiukset pystyyn, enkä itse ainakaan siellä ekalla matkalla auton rattiin tarttuisikaan... Paikalliset ovat rennon ystävällisiä, kuten varmaan arvasitkin ja reggae soi. Vegaanien paratiisi,jossa tuoreita hedelmiä tarjolla kaikkialla, ja pilkkahintaan, itse rakastuin kalaruokiin! Häämatkalaisia näkyi aika paljon, onhan puitteet romanttiset.

Jamaikasta voit lukea lisää mielenkiintoista tekstiä esim. seuraavalta sivulta:

http://saaret.com/jamaika

• ♥♥♥♥♥♥♡

Ois upeaa olla Jamaikalla mut liikkua turistibussilla

• Äet

Onko siellä millaiset snorklausvedet? Entä jos haluaa käydä Kingstonissa, niin kannattaako "omin päin" (5-henkinen perhe) vai jollain opastetulla retkellä? Miten majoitus, jos otetaan vain lennot sinne, niin onko kellään suositella mitään?

• Joosua 2

Ollaan kans lähdössä Janaikalla Hot. RIU OCHO RIOS 5.2.15. Kannattaako ottaa snorklausvarusteet mukaan, eli millaiset on näkymät ? Olisko vielä antaa retkivihjeitä ja tästä ko. hotellistakin olis kiva kuulla. Varattu Junjor suite

• Pea

Kerrotk otullessa kokemuksia, olemme 5.3. lähdössä samaan hotelliin:)

• OIS KIVA KOKEA JOSKUS JAMAICA. BOLIVIA. ECUADOR.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      356
      1310
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      1175
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      915
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      847
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      832
    6. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      109
      757
    7. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      52
      756
    8. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      756
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      690
    10. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      686
    Aihe