No tää on ehkä enemmän henkistä paskaa, mutta johtuu sirkuksesta niin. Meitä on neljä tekemässä kimpassa pyramideja kaksi kertaa viikossa. No en pääse toisena kertana ja ne kolme muuta tekee aika paljon keskenään. Meillä oli hieno kolmen pyramidi ja sain tehdä sitä ensimmäistä kertaa (aikaisemmin on ollut kaikkea mikä esti sen tekemisen). Tehtiin sitä kolme kertaa ja kyllähän niillä nyt paremmin meni, mutta en varmaan pääse tekemään sitä enää. Ohjaaja kysyi ketkä on missäkin ja mut jätettiin tylysti ulkopuolelle. Tiedän, että jotkut asiat oli itellä hakusessa, mutta en voi oikein kehittyä, jos en pääse tekemään. Mulla meni vartti siinä piirrellessä ja korjaillessa muiden asentoa, ei lainkaan itse tehdessä. Siis en osaa yhtä paljon, kun en pääse kaikkiin treeneihin, mutta en myöskään opi. Muutenkin mun sirkusura näyttää tällä hetkellä toivottomalta ja joudun venyttämään sirkusopintoja vuodella. Sanoin sitten pukkarissa, että en kerta kaikkiaan enää jaksa vängätä opintojen pituudesta ja että lopetan kohta. Ja vastaukseksi sain, että en voi lopettaa, koska yksi meistä neljästä on ehkä jättämässä sirkuksen ja mua tarvitaan silloin. Jäi semmoinen fiilis, että olen se outsider, joka kutsutaan hätiin, kun on kriisi. Vähän harmittaa, yleensäkkään en pääse tekemään kolmen juttuja, ellei joku ole poissa ja yleensä silloin ei muita huvita
Pyramideja
harmittaako edes?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj252530- 1411893
- 661787
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351443KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.551370Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771239- 1171174
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591112Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571107Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet541096