Löytyyköhän tuollaista ohjainta mistään, tulsi olla ainakin seuraavat ominaisuudet
- Eli vähintään samat näppäimet kuin SuperNindendossa, ja samoilla paikoilla
- Vasemmalla se peukalolla ohjattava ristikko (ei siis semmonen Playstation tappi)
- Oikealla neljä nappulaa peukalolle
- Plussaa olisi jos löytyisi etusormille ne liipaisimet ja start- ja select näppäimet keskeltä, mutta ei pakko...
Olen koittanut etsiä niin uusia kuin käytettyjä, mutta huonolla menestyksellä
USB-peliohjain + windows 7
5
105
Vastaukset
- er43thg
Siis jo pleikkari-ohjain täyttää noi kriteerit. Niitä tatteja ei ole pakko käyttää.
- Mikkohan se
Kuten er43thg tuossa jo vastasikin, niin niitä analogitatteja ei tarvitse välttämättä käyttää.
Ostin tuossa muutama viikko sitten vaatimuksesi täyttävän Logitechin F310 -ohjaimen 30 eurolla ja olen ollut ohjaimeen erittäin tyytyväinen. Tuossa on vielä pieni esittely ohjaimesta:
http://mikkoakinkiinnostaa.blogspot.fi/2014/11/uusi-peliohjain-logitech-f310.html- er43thg
Mulla on toi sama. Hyvä ja tukeva, laadukkaamman tuntunen kuin ps3 ohjain. Alimmat liipasimet jäykät mutta niihin tottuu. Värinäpalautus puuttuu, muistaakseni. Erinomainen hinta/laatu suhde.
http://img.bbystatic.com/BestBuy_US/images/products/3644/3644998_sa.jpg itselläni mielessä lähinnä joku tuollainen. Tuo tuskin saa USBS liitentään lainkaan
- Mikkohan se
Tuosta Gravis Gamepad Prosta (http://en.wikipedia.org/wiki/Gravis_PC_GamePad) on kaksi eri versiota. Minulla oli aikoinaan siitä se peliporttiin liitettävä versio, mutta siitä on myös USB-versio. Ohjaimeni oli aikoinaan todella hyvä, mutta ainakin omasta mielestäni Logitechin aiempi Rumblepad 2 tai uudempi F310 on hieman parempi ja näistä ohjaimista valitsisin itse F310:n.
Tuon Wikipedia-sivun mukaan Gravis ei ole enää olemassa ja tämän vuoksi niitä ohjaimia ei enää myydä uutena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082