sinä nainen luultavasti Konnevedeltä,ajat punaisella autolla olet papro. puolella Äänekoskella vastaileppa jos tunnistat itsesi ja kiinostaapi!!!!
Konnevesi
risto
3
541
Vastaukset
- Risto
Annapas tarkempia tietoja punaisesta autosta ja mitä tarkoittaa papro? Koska tuohon punaiseen autoon olet viimeksi törmännyt ja missä? Minkäs näköinen emäntä sitä ajoi?
- yks nainen
kannattaa vähän miettiä miten tarkkoja tietoja tänne toisista ihmisistä laittaa, koska tuskin asianomainen itse kuitenkaan haluaa kaikkien luettaviksi omia asioitaan... kaikki sellainen mitä sivulliset voi tunnistaa, kannattaa jättää pois niinkuin esimerkiksi noinkin pienen kunnan nimet ja muut mitä kirjoitit.
- Anonyymi
Minä se olen. Olen kiinnostunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751