Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

rakstelu vanhemman naisen kanssa

kassu2

mulla on unelma ja toive päästä rakastelemaan rehevän jsiso rintaisem yli 60 naisen kanssa,ei vällänättä pelkän seksin takia.rakasteluun kuuluu muutakin kun panemiinen

7

8443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok.

      Joo, mene vaan.

    • eerik2

      Olin 13v kun meidäntalon talkkari yllätti mut runkkaamasta kellarissa ja sen jälkeen sain upeen käsittelyn vanhemmalta.

      • häntäheikki

        60-naiset on kuivapilluja


      • kun on
        häntäheikki kirjoitti:

        60-naiset on kuivapilluja

        poika ei pidä paikkansa, kun käyn tanssimassa ja nuoremmatm iehet hakevat mielellään minua tanssimaan, välillä pitää käydä naisten huoneesssa mutta se varmaan johtuu millaisella mieli alalla kulloinkin on

        Normi 60 v reipas ja solakka nainen


    • kassu2

      jep.mie sain taas pitkästä aikaa vanhan rouvan kans naija,ei varmasti ollu kuiva vaankuuma kuin leivin uuni.ei vanhellamanl ole kuiva eikä löysä.pirstakki pesee nuoret pillut mennen tullen.nm kokesta on

    • 2 sen

      Asuntoni lähellä asuu B- talossa vanhempi siis eläkeellä oleva entinen terveydenhoidonopettaja koiransa kanssa , tuo hyvinkin pirteä ja hoikka nainen on hyväkuntoinen koiranlenkittäjä johon törmään melkein päivittäin lenkilläni ja muutama sananen vaihdetaan aina.

      Yhtenä keväisenä aamuna kävi sitten niin että olin aamulenkilläni kun tunnistin hänen Vincent koiransa läheisessä metsässä aivan vapaana, joten kutsuin koiraa joka yllättäen tunnisti minut ja sain sen maaniteltua lähemmäksi ja napattua pannasta kiinni,

      Lähdin tuomaan koiraa kotiinsa jonka takapihan aituksesta se oli karannut ja jota omistajansa huutelikin jo siellä, kovasti sain kehuja saatuani karkurin kiinni joka oli karannut kesken tämän emännän aamukahvin ja jota hän silitteli aamutakissaan huhtikuun aamussa, kyykyistyessään naisen hoikka jalka paljastui aina melkein reiteen asti jota katsoin ja epäilin sen sileyttä voiko vanhalla olla noin sileän näköinen iho?.

      Suostuin palkinnoksi juomaan kahvia ja vanhempi nainen leperteli tyytyväisyyttään ja kiitollisuuttaan siitäkin, kahvin juominen vain ja pois ajattelin, mutta tuo rouva otti ystävällisesti olkapäästäni istuessani keittiössään ja muutenkin käyttäytyi aamutakissaan aika rohkeasti , keskustelumme eteni ihmissuhteisiin ja hän sanoi ettei tälläinen vanha-akka enään kenellekkään kelpaa, ainakaan niille joille hän haluasi
      Minä kehuskelin häntä vielä oikein viehättäväksi ja niin hyvä kuntoiseksi koiralenkkiensä perusteella josta hän niin oikein kehräsi vaikkakin vähätteli koko ajan itseään.

      Tarkoitus oli lähteä ja nousin, kiitin kun tämä nainen otti oikein kädestä kiinni ja asteli eteeni ihan ihoon, minulla oli melkein hikiset juoksutrikoot päällä, hän hipaisi housujani siitä kohtaa mistä miestä ei tarvitse montaa kertaa koskea ja sanoi; kuinka voinkaan vielä kiittää?

      Johon minä vaivaantuneena; niin olisitko tosissasi , mitä oikein sitten?.
      Ja hämmentävästä tilanteesta oli ja ei ollut pois pääsyä, koska hän hieroi jo kunnolla housujeni läpi kovenmaan päin olevaa penistäni , sain otettua häntä aamutakin olkapäistä pienen pientä naista , valutin auki nähden hänen rintansa joita aloinkin tunnustelemaan kaikki tapahtui sekunneissa, suutelimmekin ja suutelin hänen pieniä rintojaan, naisen aamutakki oli täysin auki ja hän innostui hieromaan penistäni repien juoksutrikoot alas, nähtyään penikseni hän meni ihan kontalleen ja huokaili ja kysyi voinko ottaa sen suuhunsa?.

      Oi ja hän otti, maistellen varovasti ja sanoi: kun edellistä kerrasta onkin aikaa.
      Se oli niin uskomatonta ja hyvää, mukavaa , siirryimme makuuhuoneeseen jossa riisuin hänen housunsa ja kaluni oli aivan valmis.

      Valmis oli myös tämä nainen, nuolin häntä kaikkialta kun hän makasi selällään rinnoista napaan ja reisien sisäpuolilta myös häpyhuulista ja nainen huokaili jo , painoin siten kaluni lähelle ihan siihen huulille ja nainen oikein halusi sen sisään vaikeroi, inisi , puhisi ja minä työnsin naisen vaginaan kivikovan kullini ja naimme , oikein perinteisesti: nainen alla ja minä, kuitenkin jo 50- kymppinen mies päällä.

      Hetken kestää muttei enempää sitäkin varsinkin kun itselläkin oli jo aikaa että oli saanut joten tulin tuohon vanhempaan rouvaan, joka huohotteli tyytyväisyyttään, koko lastin aika nopeasti mutta niin tuli kuulemma sitten tämä Siskoksi itsensä esitellyt 66- vuotias nainenkin.

      Makoilimme aktin jälkeen hetken , hän siveli penistäni yhä , uskomatonta ajattelin ja sanoin eiköhän tämä ollut kiitokseksi kylliksi ja töihinkin olisi lähdettävä
      -Tule illalla uudestaan , tuletko?kysyi vanha nainen alasti makoilessaan, jotenkin tyytyväisenä.

      -No katsotaan sanoin, kuitenkin menin ja illalla nussimme vielä pitenpään ja yön jälkeen hän halusi että panen häntä pyllyynkin ja tein senkin, hieroin ja voitelin koko pineen ehkä 50 kiloiseen naiseen jotain vartalovoidetta, samaa jota hän halusi sormillaan hieroa myös minun peräaukkoon kun imi penistäni, oli se upeaa ihan , uskomatonta.

    • mkoplm

      Toivottavasti pääset toteuttamaan fantasiasi... Itse pääsin, 59-v, rinnat E90 ja ihanan märkä karvainen kireä pillu. Aika rehevä muutenkin, paksut reidet ja iso pyöreä perse. Ja vielä anoppini...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe