Aiempina vuosina ovat itse tehneet ruuan ja syöneet yhtäaikaa pöydässä. Nyt vetävät jotain valmisruokia pahvilaatikosta kuka milloinkin ja missävaan jopa sohvalla. Eikö yhteinen ruokailu ole yhdistävä tekijä, saisivat jotain järkevää tekemistä päivään, eikä tulisi syötyä julmettua määrää säilöntäaineita.
ruokailu
11
326
Vastaukset
- eivät osaa
Talossa ei ole kuin kaksi jotka osaavat tehdä ruokaa, loput ovatkin nykynuorisoa.
- Gotto
Nykyaikana nimenomaan ruoka ja ruokailu erottaa ihmiset, on vegaaneja, on maitoallergikkoja jne.....
Ihan hyvä ettei tuolla ole ruuantekovuoroja koska niistäkin tulisi riita. Toinen seikka on että ei noi tule toimeen oikein kenenkään kanssa.- perheellinen
Ne ajat jolloin oli perheiden yhteiset ruoka-ajat ovat jo historiaa.Nykyään jokainen etsii jääkaapista syömisensä ja eivät edes osaa syödä tavallisia kotiruokia.Ruokapöydässä ei osata olla muuten kuin pipo päässä.suurin hölmöys on etteivät osaa käyttää veistä ja haarukkaa,kaikki ruuat syödään lusikalla.Noita purkkiruokia näköjään syövät missä sattuu ja ainakin vessassa on muutama syönyt,ei tsin pöntöllä istuen.
- mättöä vaan
Samaa olen minäkin katsonut, että syövät mitä sattuu ja milloin sattuu huvittamaan.. yksi vuosi oikein leipoivat, kai joka päivä jotain leipää jne. ja oli yhteiset ruoka-ajat. Oi aikoja ja oi tapoja!
- saataisko bileet?
Leyla tykkää syödä soffalla.
Todellakin, ovat entiset kaudet osanneet ruokaa tehdä ja ovat myös "kaupassa" asioidessaan muistaneet, jos joku oli vegaani tms. Hurjan näköistä on tuo ruokailu.
Eivät ole tällä kaudella kilpailleet ruokatarvikkeista. aikoinaan kohokohtia,
kun kaksi asukasta pääsi ostoksille.Ja rahaa saattoi olla viikoksi esim. 1 euro.
Siinä olis määkyjille tekemistä, myös kyllä Tuulikille, jolle eväs kelpaa yölläkin.- niin tykkäsin
Ennen oli mukavammin tuolla talossa...
- yyyyyrttrtrtrtrtrtrt
Oisko nämä niitä uusavuttomia.Jotka eivät osaa pestä edes käsiään.
- typerää.
Ei tosiaan ole mikään yhdistävä tekijä, en ole koskaan syönyt ruokapöydässä samaan aikaan perheeni kanssa, eikä kukaan muukaan perheestäni.
Emme ole vanhoillisia.- 45678
Voi aikoja voi tapoja, tai tapojen puuttumista.
- huippu typerä nuori
45678 kirjoitti:
Voi aikoja voi tapoja, tai tapojen puuttumista.
Todella typerääettekä ole vnhoillisia.Kyllä paukapäitänäemmä täällä riittää.Taidat olla yksi ulosheitetyistä ja et ole edes ymmärtänyt mikä sitä vanhanaikasta on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999