Jornsuun sosiaalitoimisto yrittää pakottaa mut terveeksi työhakijaksi te-toimistoon vaikka minulla on monet lääkärinlausunnot että olen työkyvytön eikä minulla onnistu myöskään opiskelu!
Rikö tälläistä valvo kukaan?
jns sosiaalitoimisto
4
90
Vastaukset
- yx hulttio
Jos olet lääkärien mielestä noin sairas että et kykene töihin etkä opiskeluun lääkärin pitää kirjoittaa sinulle sairauslomaa. Saikulla voi olla vaikka et ole työ/opiskelu elämässä!
Käänny siis lääkäriesi puoleen - merkitty
minullahan on sairaloma joka on loppuelämäni kestävä on e ja b lausuntoo!
- verkkupetteri
Hae sitten sairauspäivärahaa ja jos oikeus on päättynyt, tulisi sinun hakea kuntoutustukea (määräaikainen eläke) tai työkyvyttömyyseläkettä.
Jos henkilö on sairaslomalla mutta sairaspäivärahaoikeus on päättynyt niin pitää hakea kuntoutustukea. Sikäli kun sitä ei myönnetä niin pitää ilmoittautua TE-toimistoon ns. vajaakuntoiseksi työnhakijaksi jolloin saa työmarkkinatukea mutta ei ole velvollisuutta osallistua mihinkään työllistämistoimenpiteisiin, eikä ottaa töitä vastaan, koska kuka nyt sairaan palkkaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899