Siskon kanssa runkulla

siskoa mieli

Siskon puolelta kuului ääniä, joiden laadusta ei voinut olla epävarma. Milja oli runkulla. Olin usein kuullut, ja samalla se tuntui niin kiihottavalta, että vetelin omaakin mulkkuani antaumuksella. Kun sisko sai orkun, kuului vaimea ääni, mutta se paljasti, mistä oli kyse.

Koetin itse saada orkun niin hiljaa kuin suinkin.

Tällä kertaa ovi oli ihan pikkusen raollaan. Eikö Milja ollut sitä huomannut, vai tekikö hän sen tahallaan? Vai eikö Milja tiennyt, että olin naapurihuoneessa?

Tietenkään minun ei olisi ollut pakko, mutta en voinut vastustaa kiusausta katsella hiukan oven raosta. Milja oli kaunis nuori nainen. Vaikka rinnat kohosivat kiinteinä ja melko suurina, hänen vittunsa oli aivan paljas. Kyllä vittukarvojen oli jo pitänyt kasvaa, mutta hän oli huolellisesti poistanut ne.

Milja oli kuin elävä jumalatar ja hän sormetti ajatuksella klittaansa ja sisempiä huuliaan. Näky oli niin kiihottava, etten voinut olla itsekin runkkaamatta.

Aukaisin oven, Milja näki minut ja minä Miljan runkkaamassa. Olimme jo molemmat niin pitkällä, ettemme voineet keskeyttää. Katsoimme toisiamme silmiin ja jatkoimme kunnes saimme rajähtävän orkun.

Milja sanoi, että kyllä hän näki, kun tarkkailin ovenraosta. Sitä varten hän oli kokeeksi jättänyt ovenkin raolleen. Oli ollut onanoidessa ihana katsella, kun velikin masturboi. Kiitin häntä vastavuoroisesta näystä. Se oli tosi kiihottavaa.

Iltapäivällä Milja alensi aanensä ja sanoi minulle, että taas tekisi mieli."Voisimmeko mennä huoneeseen ja toteuttaa asian niin, että minä runkkaisin sinua ja sinä minua?" "Kiinni veti", sanoin ennenkuin ehdin ajatellakaan. Menimme Miljan kämppään.

Milja riisui hameensa, jolloin paljastui, ettei hänellä ollut pikkuhousuja ollenkaan. Pian sain itsekin riisuttua. Kokeilin hänen pilluansa. Se oli aivan märkä, mutta Milja kertoi, että se oli tulessa. Milja kiemurteli, kun hyväilin hänen klittaansa ja happäreitänsä. Rohkaisin mieleni ja työnsin sormeni syvälle hänen emättimeensä.

Milja runkkasi minun kaluani, välillä hitaasti, välillä nopeasti. Molemmista alkoi tuntua, että pian tulee. Kiihdytimme tahtia ja laukesimme aivan käsittämättömän voimallisesti. "Olipa ihanaa. Voinko varautua siihen, että runkkaat minua jatkossakin ja minä sinua?"

"Kyllä voit, minun puolestani olemme vasta alussa. Olipa kiva kuulla se sinun sanomana."

16

17812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaa'a <3

      Uuh

      • siskon tytön nuolija

        Insesti kiihottaa. Se on todella erikoisen kiuihottavaa ja erilaisen ihanaa.


    • winterrobot

      tuosta on hyvä jatkaa. opetelkaa seuraavaksi keskenänne suuseksiä ja anaaliseksiä. oman siskon paneminen peräsuoleen on varmasti hekumallista.

    • siskoa mieli

      Seuraavana päivänä sisko kysyi, voisiko hän käyttää tavallista enemma aikaa natintoon. Hän asettuisi sängylle selälleen ja vetäisi jalat koukkuun ja levälleen ja sormettaisi klitorista ja pikkuhäppäreitä oikein tunteella, kun minä onanoin sängyn päässä ja hän nääkee koko ajan.

      Tällä kerralla emme koskisi toisiimme, mutta keskittyisimme sitäkin tarkemmin onanointiin. Sanoin, että olisi todella kiihottavaa nähdä läheltä, kun Milja hankaa vittuansa. "Ja samalla kun runkkaan, voin myös nähdä sinut sinun hierovan kyrpääsi."

      Sisko asettui sängylle. Hänellä oli nätti biletyspusero, mutta hänen vittunsa oli aivan auki ja hyvin näkyvissä. Naisellisin elein hän ryhtyi sivelemaan ensin klittaansa sitten häppäreitä, ja löysi jostakin olutpullon, jota piti koko ajan kaulaa myöten emättimessään.

      Minä vetelin koko ajan kyrpääni edes takaisin, välillä esinahan päälle, välillä pois. Miljan katse ei hetkeksikään osunut kuin vuorotellen kyrpääni ja vuorotellen silmiini. Hän oli todella keskittynyt runkkaukseen ja esiintymiseen. Sanoin, että minulta pian jo tulisi. Milja kehotti hiljentämään tahtia, sillä hän halusi perin pohjin nauttia.

      Hän kiemurteli, katsoi, katsoi ja kiemurteli, mutta ei päästänyt vielä orkkua tulemaan. Kun orkku oli jo hitusen päässä, hän lepäsi ja tasaantui vähän. Ja sitten se tapahtui. Sisko purkautui sellaisella voimalla, että hänkin sai samalla ejakulaation. Hänen vitustaan purkautui kiimainen neste.

      Ihan samaan aikaan Miljan kanssa myös minä sain oikein ison orkun. Spermaa lensi Miljan posliinivitulle, vatsalle, jopa kasvoillekin. Osa sekoittui Miljan omaan rakkaudennesteeseen, osan hän nuoli pois. Kävin siihen sängylle hänen viereensä. Tunnelma oli niin taivaallinen, että toimin kuin koke, ja annoin hänelle pitkän suukon.

      Suukko venyi nuolemiseksi. Imin hänen naisellisia elimiään. Siinä kului ainakin puolitoista tuntia, kunnes Milja taas halusi lisää. Hänellä olikin yllätys. Oli arvannut tulevaisuuden ja hankkinut pillerit. Milja sanoi, että mikäli minusta riippuu, haluanko, hänen puolestaan saan panna kullini hänen pilluunsa, jos haluan. Oikeastaan hän vaati.

      Ja halusinhan minä. Työnsin kullini hitaasti, etten satuttaisi, Miljan suloiseen vittuun, aivan pohjaan asti. Milja inisi, vaikeroi, vääntelehti. "En ole koskaan tuntenut mitään niin ihanaa. Miten sinä voit?"

      Se oli siskon ja minun ensimmäinen yhdyntä. Sillä hetkellä tuntui, kuin olisimme yhtä kappaletta, kuin olisimme sulautuneet yhteen.

    • siskoa mieli

      Juttelimme aiheesta siskon kanssa. Sanokoon joku mitä haluaa, mutta meistä tuntui erittäin luonnolliselta. Jos siskolla ja veljellä yhteisymmärrys on hyvä, mikä on sen luonnollisempaa, että harrastetaan yhdessä myös ihanaa seksiä.

      Sanoin Miljalle, että minun taas tekee mieli. Voisimmeko olla vielä 69-asennossa. Ei tarvinnut kuin ehdottaa ja Milja asettui päällepäin ja minä selälleni. Imin halukkaasti siskon elimiä. Että se tuntuikin hyvältä. Hän taas imi kyrpääni, eikä vain taidolla, vaan suurella herttaisuudella. En pysty kuvaamaan, miltä se tuntui. Kun olimme siinä puolentuntia herttailleet ja imeneet toisiamme, saimme taas orgasmin.

      Täytyy kyllä sanoa, että teki eetvarttia. Toki tiesimme, että eihän se aina voi samalta tuntua, mutta vaikka tuntuisi edes kolmasosan siitä, sekin olisi jo yli odotusten.

      Käänsin Miljan selälleen ja jatkoin vitunnuolemista, vaikka hän oli juuri saanut orgasmin. Ei ollutkaan tarkoitus tuottaa mahdollisimman paljon orkkuja, vaan rauhassa nautiskella ja tuntea, kuinka elämä on ihanaa.

      Kyllä sittenkin laukesimme vielä kerran, mutta sinä päivänä emme pystyneet enää enempää. Hiivin Miljan puolelle nukkumaan seuraavaksi yöksi, samassa sängyssä hänen kanssaan. Rakastin siskoani ja hän minua, siitä ei voinut olla epäilystäkään. Nukutin hänet loputtomiin suudelmiin.

    • raimo raitis

      perspanoa odotellaan

    • siskoa mieli

      Aamulla oli niin kiire kouluun, ettemme ehtineet kuin pikapanon. Se siitä, mutta helpottihan se koulussaoloa. Vaan taas uutta kihelmöitystä tuli siitä, että koulun jälkeen olimme sopineet kokeilevamme kaikessa rauhassa persepanoa. Ei ollut varma, onnistuisiko se ollenkaan, mutta sovittiin, että kokeillaan.

      Hankin siis koulumatkalla vaseliinia, sillä sitä meillä ei ennestään ollut. Kotona sisko asettui kontalleen sängyn päälle. Panin vaseliinia hänen peräaukkoonsa ja ympärillekin, mutta samalla hyväilin hänen vittuansa niin kauan kuin hän jaksoi. Ei ollut tarkoitus suinpäin työntää kalua hänen persereikäänsä.

      Hyväilin myös hänen takapuoltaan ja työnsin sormeni hänen takareikäänsä. Liikuttelin sitä ja työnsin kerta kerralta syvemmäksi, kunnes koko sormi oli anuksessa. Varoin, etten käyttänyt samaa sormea, kuin emättimeen työntäessä. Hän alkoi olla ylikiihottunut. Olin myös voidellut kyrpäni huolellisesti, sekä esinahka takana, että edessä.

      Kysyin siskolta, saako jo kokeilla. Tämä vastasi, että jo aikoja sitten olisi voinut kokeilla. Varovasti työnsin kyrpääni hänen reikäänsä, niin että esinahka oli edessä ja valmis liukumaan taakse, jos kalu menee sisälle. Ei mennyt.

      Pyysin Miljaa ryhtymään tahallisen rennoksi. Persereikä antoi hiljalleen periksi ja kyrpäni valui hyvin hiljalleen sisälle kunnes terska oli ohittanut sulkijalihaksen ja loppu luistikin hyvin. Miljan silmät pyöristyivät. "Noinko hyvältä se tuntuukin? Nyt liikuttele kyrpääsi aivan hiljaa. Tahdon oikein tuntea, miltä se tuntuu, mutta pitää aluksi olla varovainenkin."

      Työnsin koko mulkun mitan siskon peräaukkoon. Kun ei kerran ollut kiire, liikuttelin vain aivan hitaasti edestakaisin. Mutta sitten Milja sanoi, että on aika lisätä tahtia. Hän myös vastasi työntämällä perseensa taaksepäin, kun minä työnsin kyrpääni eteenpäin.

      Täytyy sanoa, että se oli molemmille todellista nautintoa, uutta mutta nautintoa. Sisko samalla hieroi klittaansa ja vittuansa raivokkaasti. Minä pidin molemmin käsin hänestä ja painoin munaa persereikään. Laukesimme, laukesimme mahtavasti, mutta en raskinut silti ottaa vielä kyrpääni pois.

      Hillitsin tahtia kunnes kiihotuimme varttitunnin päästä uudelleen. Nopeutin taas ja laukesimme, suloisesti ja ihanasti. Jo toinen annos spermaa purkautui siskon suloiseen peräsuoleen. Myös lakana tuli aivan märäksi, sillä Miljakin ejakuloi. Enempää emme enää sinä päivänä jaksaneet seksiä, mutta käytimme lopun iltaa suutelemalla toisiamme, suinkaan hänen vittuansakaan unohtamatta.

      Kävin taas nukkumaan siskon viereen. Tuntui, ettemme olleet vain rakastuneet toisiimme, vaan kiintyneet syvästi. Milja sanoi sen suoraan: "Minä rakastan sinua, Toni, ihan oikeesti." Vastasin: "Niin minäkin sinua, Milja. Olet ihanin tyttö ja suloisin sisko koko maailmassa."

      • taas persereikä

        Aamulla oli niin kiire persereikään, ettemme ehtineet kouluun. Se siitä, mutta helpottihan se persepanoa.Työnsin siis mitan siskon peräaukkoon. Ei ollut tarkoitus suinpäin hänen takapuoltaan käyttää koulumatkalla. Työnsin mulkun raivokkaasti siskon peräsuoleen. Persereikä venyi käsittämättömän voimallisesti. Ei ollutkaan tarkoitus nautiskella. Minä pidin molemmin käsin hänestä ja painoin olutpullon persereikään. Persereikä ejakuloi raivokkaasti. Jo toinen annos purkautui sängylle. Sisko samalla hieroi vaseliinia vatsalle, jopa kasvoillekin. Imin halukkaasti kyrpääni. Hän taas imi persereikäänsä suurella herttaisuudella. Mutta sitten Milja sanoi, että on aika lisätä peräaukkoon vaseliinia.


      • Päivän paras

        "Noinko hyvältä se tuntuukin?"


    • En minä ainakaan

      Vähissä on väki kun perheestä pitää ottaa

      • 5 + 5

        Ei väki ole ollenkaan vähissä, mutta kun herttainen sisko on nätti kuin jumalatar, niin kyl se on ykkönen!


    • winterrobot

      hyvä. nyt puuttuu ainakin vielä ATM ja fistaus ja sisko nai strapilla veljeään pers*eseen.

      • siskoa mieli

        Ei oo. eikä tuu. Persepano oli kyllä jo varastossa ja tulossa, mut en oo kiinnostunut fistauksesta ja strapista, joten en osaa kuvata niitä riittävän mehevasti. :)


    • tosis94

      ihana lukea :)

    • Anonyymi

      Siskoni inhosi 13 v minua.koska epäili minun hänen ihania pöksyjään poimivan pyykkikorista.,Sitten tuo taivaallinnen hetki koitti. ovi raollaan siskon huoneeseen ilta toistensa jjälkeen ja pylllyt paljaana vedimme orkuttoistemme käsillemasturbatio kunniaan. sisarukkasille.

    • Kun olin nuori poika oli minun ja siskoni huoneet peräkkäin ja olin kova poika runkkaamaan. Saatoin runkata yli 10 kertaa päivässä. Kerran huomasin että siskoni kurkisteli oven raosta. Säikähdin ja äkkiä lopetin. Siskoni häipyi ovelta. Pari päivää myöhemmin puhuimme asiasta ja hän sanoi monta kertaa aikaisemminkin katsoneen mitä teen. Ja ettei se häntä haittaa. Hän on vuoden nuorempi. Aloin aina välillä kurkkia oven raosta toivoen näkeväni hänet touhuamassa. Sitten kerran kuulin tuhinaa hänen huoneestaan ja kun menin katsomaan näin hänen hierovan haarojaan silmät kiinni. Näin jatkui sitten pari vuotta että kurkimme toisiamme kunnes ensin aloimme runkata yhdessä sitten toisiamme ja kun olin kuusitoista ja siskoni 15 vanhempamme lähtivät viikonlopuksi pois ja silloin opettelimme naimaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe