Mitenkäs tää mun elämä on nyt mennyt ihan vinksalleen, siis meinaa pukata liikaa juhlia sun muita kohelluksia.
onko tähän tuossa mitään tasapainoa tähän touhuuni?
Sagamar
4
246
Vastaukset
en näe kyllä että voit huonosti tulevina kuukausina, kaikki menee ihan mainiosti. Tässä on että oikein nautit elämästä ja otat siitä kaiken irti. Joidenkin kuukausien jälkeen rauhoitut luulen ja siihen on syynsä miksi.
- Jade*
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Jade* kirjoitti:
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Ei ole syy mikään kamala, pääset vain johonkin tavoitteeseen asian kanssa. Jouluna: ehkä vaihdat/suunnittelet maisemanvaihdosta eli muutosta liittyen tuttavien tapaamiseen lähinnä, tulee etäisyysongelmaa. Matkaan: tässä tammikuussa on suunnittelua asiaan liittyen, tuntea sisällään lähinnä mitä tehdä, juuri sitä että olet innokas ja kurkoittelet asiaa. Sain helmikuulle että jätät jonkun asian siltä osin mikä ei ole tuottanut tulosta ja kun katson mitä niin saan samaa että jotain hauskaa unelmaa mitä kurkoittelet. Ehkä jätät matkan toiseen ajankohtaan.
- Jade*
Olet ihana kiitos :) ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521181
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17878
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591