Mitenkäs tää mun elämä on nyt mennyt ihan vinksalleen, siis meinaa pukata liikaa juhlia sun muita kohelluksia.
onko tähän tuossa mitään tasapainoa tähän touhuuni?
Sagamar
4
70
Vastaukset
en näe kyllä että voit huonosti tulevina kuukausina, kaikki menee ihan mainiosti. Tässä on että oikein nautit elämästä ja otat siitä kaiken irti. Joidenkin kuukausien jälkeen rauhoitut luulen ja siihen on syynsä miksi.
- Jade*
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Jade* kirjoitti:
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Ei ole syy mikään kamala, pääset vain johonkin tavoitteeseen asian kanssa. Jouluna: ehkä vaihdat/suunnittelet maisemanvaihdosta eli muutosta liittyen tuttavien tapaamiseen lähinnä, tulee etäisyysongelmaa. Matkaan: tässä tammikuussa on suunnittelua asiaan liittyen, tuntea sisällään lähinnä mitä tehdä, juuri sitä että olet innokas ja kurkoittelet asiaa. Sain helmikuulle että jätät jonkun asian siltä osin mikä ei ole tuottanut tulosta ja kun katson mitä niin saan samaa että jotain hauskaa unelmaa mitä kurkoittelet. Ehkä jätät matkan toiseen ajankohtaan.
- Jade*
Olet ihana kiitos :) ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747594Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372466
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221962
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589