Mitenkäs tää mun elämä on nyt mennyt ihan vinksalleen, siis meinaa pukata liikaa juhlia sun muita kohelluksia.
onko tähän tuossa mitään tasapainoa tähän touhuuni?
Sagamar
4
258
Vastaukset
en näe kyllä että voit huonosti tulevina kuukausina, kaikki menee ihan mainiosti. Tässä on että oikein nautit elämästä ja otat siitä kaiken irti. Joidenkin kuukausien jälkeen rauhoitut luulen ja siihen on syynsä miksi.
- Jade*
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Jade* kirjoitti:
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Ei ole syy mikään kamala, pääset vain johonkin tavoitteeseen asian kanssa. Jouluna: ehkä vaihdat/suunnittelet maisemanvaihdosta eli muutosta liittyen tuttavien tapaamiseen lähinnä, tulee etäisyysongelmaa. Matkaan: tässä tammikuussa on suunnittelua asiaan liittyen, tuntea sisällään lähinnä mitä tehdä, juuri sitä että olet innokas ja kurkoittelet asiaa. Sain helmikuulle että jätät jonkun asian siltä osin mikä ei ole tuottanut tulosta ja kun katson mitä niin saan samaa että jotain hauskaa unelmaa mitä kurkoittelet. Ehkä jätät matkan toiseen ajankohtaan.
- Jade*
Olet ihana kiitos :) ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt363326Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441646Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59963
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729