Mitenkäs tää mun elämä on nyt mennyt ihan vinksalleen, siis meinaa pukata liikaa juhlia sun muita kohelluksia.
onko tähän tuossa mitään tasapainoa tähän touhuuni?
Sagamar
4
285
Vastaukset
en näe kyllä että voit huonosti tulevina kuukausina, kaikki menee ihan mainiosti. Tässä on että oikein nautit elämästä ja otat siitä kaiken irti. Joidenkin kuukausien jälkeen rauhoitut luulen ja siihen on syynsä miksi.
- Jade*
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Jade* kirjoitti:
Kiitäs kovasti :) No mukava kuulla. Toivottavasti syy on jokin kiva eikä kamala?Kysyisin vielä missä mahdan viettää Joulun? Ja tuleeko mitään matkaa joka suuntautuisi ulkomaille ensi vuoden alussa? Kiitos kiitos kiitos ♥
Ei ole syy mikään kamala, pääset vain johonkin tavoitteeseen asian kanssa. Jouluna: ehkä vaihdat/suunnittelet maisemanvaihdosta eli muutosta liittyen tuttavien tapaamiseen lähinnä, tulee etäisyysongelmaa. Matkaan: tässä tammikuussa on suunnittelua asiaan liittyen, tuntea sisällään lähinnä mitä tehdä, juuri sitä että olet innokas ja kurkoittelet asiaa. Sain helmikuulle että jätät jonkun asian siltä osin mikä ei ole tuottanut tulosta ja kun katson mitä niin saan samaa että jotain hauskaa unelmaa mitä kurkoittelet. Ehkä jätät matkan toiseen ajankohtaan.
- Jade*
Olet ihana kiitos :) ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm80778J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498