Sagamar7

4 Smile

Työasioitani tässä oon kovasti joutunut miettimään.
Suomessa ei yrittäminen kannata. Hirveitä maksuja, todella vähän hyötyä.
Pistäiskö pillit pussiin ja jos.., ni mitä sitä ossais tehä, ku ikääkin jo on..

3

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanteesi on epätasapainoinen ja olet vähän niin kuin eksyksissä itsesi kanssa, jotenkin vaikea aika valita tietä ja katsoa lähinnä ja keskittyä itseensä ensin kun jokin toiminta ei täällä suju haluamalla tavalla ja muutokset vaativat vastatuuleen purjehtimista. Annat tässä syksyllä asian jotenkin olla, olet tehnyt jo paljon elämässä ja olet matalalla profiililla ja jäät odottamaan jotain muuta mahdollisuutta koska näet jo miten tilanne on etkä voi hyvin asiasta. Vuoden alkupuolelle näen enemmän intoa johonkin uuteen niinkuin kurkottaisit täällä jotain unelmaa jotta voit kääntää tilanteen missä olet elämässäsi. Tähän tulee jotain asioiden toisella tavalla ottamista ensi vuoteen, ehkä on kysymys siitä että jätät tämän turvallisuuden tavoittelun ja näet vähän uudella tavalla itsesi ja ympäristösi ja se on alkua johonkin uuteen pikkuhiljaa, halua jättää jokin ja avautua uudelle liittyen näihin unelmiin tai suunnitelmiin mutta ehkä vielä venytät ja venytät asiaa vuosillakin. En ole koskaan hyvä henkilö antamaan neuvoja mitä sinun tulee valita...

• 4 Smile

Moikka Sagamar!

Luin jo aikaisemmin tekstisi ja vastasinkin, mutta hävis ties minne..

Niin.., tilanne on sikäli epätasapainoinen, enkä ole ainut jolla niin on. Olen täysin riippuvainen siitä miten vinti vetää ja tunnetustihan se on aika kehnoa ollut viime vuosina. Tämä vuosi, on pohja noteeraus.
        On paljon asioita, miksi muutokse ei suju niinkun haluan. Vaatii paljon rahaa ne muutokset ja tässä tilanteessa, olisi aika riskialtista hypätä 'tyhjän päälle.'
        Välillä meinaan väsyä itseni tainnoksiin, kun koko ajan eteen tule ties mitä.

Mutta että ens vuonna jotain virtaa antavaa.., tulee kyllä tarpeeseen!

Oon paljon miettinyt vaihtoehtoja, mutta aina tulee seinä vastaan.
        Unelmani on.., pieni nätti hirsitölli jonkun 'rapakon' vieressä.., mutta se taitaa jo olla sellanen haave, johon minulla koskaan ei ole varaa.

• 4 Smile

kiitos Sagamar.., paneudun tektiisi, kun on aikaa enempi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12346
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      27
      3673
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      195
      3513
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3027
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2759
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      34
      2106
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2058
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1925
    Aihe