Sagamar7

4 Smile

Työasioitani tässä oon kovasti joutunut miettimään.
Suomessa ei yrittäminen kannata. Hirveitä maksuja, todella vähän hyötyä.
Pistäiskö pillit pussiin ja jos.., ni mitä sitä ossais tehä, ku ikääkin jo on..

3

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanteesi on epätasapainoinen ja olet vähän niin kuin eksyksissä itsesi kanssa, jotenkin vaikea aika valita tietä ja katsoa lähinnä ja keskittyä itseensä ensin kun jokin toiminta ei täällä suju haluamalla tavalla ja muutokset vaativat vastatuuleen purjehtimista. Annat tässä syksyllä asian jotenkin olla, olet tehnyt jo paljon elämässä ja olet matalalla profiililla ja jäät odottamaan jotain muuta mahdollisuutta koska näet jo miten tilanne on etkä voi hyvin asiasta. Vuoden alkupuolelle näen enemmän intoa johonkin uuteen niinkuin kurkottaisit täällä jotain unelmaa jotta voit kääntää tilanteen missä olet elämässäsi. Tähän tulee jotain asioiden toisella tavalla ottamista ensi vuoteen, ehkä on kysymys siitä että jätät tämän turvallisuuden tavoittelun ja näet vähän uudella tavalla itsesi ja ympäristösi ja se on alkua johonkin uuteen pikkuhiljaa, halua jättää jokin ja avautua uudelle liittyen näihin unelmiin tai suunnitelmiin mutta ehkä vielä venytät ja venytät asiaa vuosillakin. En ole koskaan hyvä henkilö antamaan neuvoja mitä sinun tulee valita...

      • 4 Smile

        Moikka Sagamar!

        Luin jo aikaisemmin tekstisi ja vastasinkin, mutta hävis ties minne..

        Niin.., tilanne on sikäli epätasapainoinen, enkä ole ainut jolla niin on. Olen täysin riippuvainen siitä miten vinti vetää ja tunnetustihan se on aika kehnoa ollut viime vuosina. Tämä vuosi, on pohja noteeraus.
        On paljon asioita, miksi muutokse ei suju niinkun haluan. Vaatii paljon rahaa ne muutokset ja tässä tilanteessa, olisi aika riskialtista hypätä 'tyhjän päälle.'
        Välillä meinaan väsyä itseni tainnoksiin, kun koko ajan eteen tule ties mitä.

        Mutta että ens vuonna jotain virtaa antavaa.., tulee kyllä tarpeeseen!

        Oon paljon miettinyt vaihtoehtoja, mutta aina tulee seinä vastaan.
        Unelmani on.., pieni nätti hirsitölli jonkun 'rapakon' vieressä.., mutta se taitaa jo olla sellanen haave, johon minulla koskaan ei ole varaa.


    • 4 Smile

      kiitos Sagamar.., paneudun tektiisi, kun on aikaa enempi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe