Työasioitani tässä oon kovasti joutunut miettimään.
Suomessa ei yrittäminen kannata. Hirveitä maksuja, todella vähän hyötyä.
Pistäiskö pillit pussiin ja jos.., ni mitä sitä ossais tehä, ku ikääkin jo on..
Sagamar7
3
298
Vastaukset
Tilanteesi on epätasapainoinen ja olet vähän niin kuin eksyksissä itsesi kanssa, jotenkin vaikea aika valita tietä ja katsoa lähinnä ja keskittyä itseensä ensin kun jokin toiminta ei täällä suju haluamalla tavalla ja muutokset vaativat vastatuuleen purjehtimista. Annat tässä syksyllä asian jotenkin olla, olet tehnyt jo paljon elämässä ja olet matalalla profiililla ja jäät odottamaan jotain muuta mahdollisuutta koska näet jo miten tilanne on etkä voi hyvin asiasta. Vuoden alkupuolelle näen enemmän intoa johonkin uuteen niinkuin kurkottaisit täällä jotain unelmaa jotta voit kääntää tilanteen missä olet elämässäsi. Tähän tulee jotain asioiden toisella tavalla ottamista ensi vuoteen, ehkä on kysymys siitä että jätät tämän turvallisuuden tavoittelun ja näet vähän uudella tavalla itsesi ja ympäristösi ja se on alkua johonkin uuteen pikkuhiljaa, halua jättää jokin ja avautua uudelle liittyen näihin unelmiin tai suunnitelmiin mutta ehkä vielä venytät ja venytät asiaa vuosillakin. En ole koskaan hyvä henkilö antamaan neuvoja mitä sinun tulee valita...
- 4 Smile
Moikka Sagamar!
Luin jo aikaisemmin tekstisi ja vastasinkin, mutta hävis ties minne..
Niin.., tilanne on sikäli epätasapainoinen, enkä ole ainut jolla niin on. Olen täysin riippuvainen siitä miten vinti vetää ja tunnetustihan se on aika kehnoa ollut viime vuosina. Tämä vuosi, on pohja noteeraus.
On paljon asioita, miksi muutokse ei suju niinkun haluan. Vaatii paljon rahaa ne muutokset ja tässä tilanteessa, olisi aika riskialtista hypätä 'tyhjän päälle.'
Välillä meinaan väsyä itseni tainnoksiin, kun koko ajan eteen tule ties mitä.
Mutta että ens vuonna jotain virtaa antavaa.., tulee kyllä tarpeeseen!
Oon paljon miettinyt vaihtoehtoja, mutta aina tulee seinä vastaan.
Unelmani on.., pieni nätti hirsitölli jonkun 'rapakon' vieressä.., mutta se taitaa jo olla sellanen haave, johon minulla koskaan ei ole varaa.
- 4 Smile
kiitos Sagamar.., paneudun tektiisi, kun on aikaa enempi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437