Sagamar7

4 Smile

Työasioitani tässä oon kovasti joutunut miettimään.
Suomessa ei yrittäminen kannata. Hirveitä maksuja, todella vähän hyötyä.
Pistäiskö pillit pussiin ja jos.., ni mitä sitä ossais tehä, ku ikääkin jo on..

3

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilanteesi on epätasapainoinen ja olet vähän niin kuin eksyksissä itsesi kanssa, jotenkin vaikea aika valita tietä ja katsoa lähinnä ja keskittyä itseensä ensin kun jokin toiminta ei täällä suju haluamalla tavalla ja muutokset vaativat vastatuuleen purjehtimista. Annat tässä syksyllä asian jotenkin olla, olet tehnyt jo paljon elämässä ja olet matalalla profiililla ja jäät odottamaan jotain muuta mahdollisuutta koska näet jo miten tilanne on etkä voi hyvin asiasta. Vuoden alkupuolelle näen enemmän intoa johonkin uuteen niinkuin kurkottaisit täällä jotain unelmaa jotta voit kääntää tilanteen missä olet elämässäsi. Tähän tulee jotain asioiden toisella tavalla ottamista ensi vuoteen, ehkä on kysymys siitä että jätät tämän turvallisuuden tavoittelun ja näet vähän uudella tavalla itsesi ja ympäristösi ja se on alkua johonkin uuteen pikkuhiljaa, halua jättää jokin ja avautua uudelle liittyen näihin unelmiin tai suunnitelmiin mutta ehkä vielä venytät ja venytät asiaa vuosillakin. En ole koskaan hyvä henkilö antamaan neuvoja mitä sinun tulee valita...

      • 4 Smile

        Moikka Sagamar!

        Luin jo aikaisemmin tekstisi ja vastasinkin, mutta hävis ties minne..

        Niin.., tilanne on sikäli epätasapainoinen, enkä ole ainut jolla niin on. Olen täysin riippuvainen siitä miten vinti vetää ja tunnetustihan se on aika kehnoa ollut viime vuosina. Tämä vuosi, on pohja noteeraus.
        On paljon asioita, miksi muutokse ei suju niinkun haluan. Vaatii paljon rahaa ne muutokset ja tässä tilanteessa, olisi aika riskialtista hypätä 'tyhjän päälle.'
        Välillä meinaan väsyä itseni tainnoksiin, kun koko ajan eteen tule ties mitä.

        Mutta että ens vuonna jotain virtaa antavaa.., tulee kyllä tarpeeseen!

        Oon paljon miettinyt vaihtoehtoja, mutta aina tulee seinä vastaan.
        Unelmani on.., pieni nätti hirsitölli jonkun 'rapakon' vieressä.., mutta se taitaa jo olla sellanen haave, johon minulla koskaan ei ole varaa.


    • 4 Smile

      kiitos Sagamar.., paneudun tektiisi, kun on aikaa enempi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe