sagamar tai kuka vaan tulkitsija

kuuma linja

jaksanko vielä mieskaverini mustasukkaisuutta? Hän on alusta asti liian kovasti kiinni,ja ja olettaa pienestäkin poiketen heti muita....olen nainen ja haluaisin jotain selvyyttä...mites tässä kortit näyttää?

4

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku haluaa jättää jotain raskasta, eli sinä, ja lähteä kun olet vaikeassa tilanteessa mistä ei ole helppo päästä irti. Kannattaisi todella miettiä tilannettasi tarkkaan kun mies luulee että käytät hyväksi tilanteita muiden kanssa kun hänen mielestä vähän pelaat peliä siis etkä ole avoin tai osoita rakkautta niinkuin hän haluaisi., hänellä on vähän aavistuksia myös tästä että mennä eteenpäin kun kaikki näkyy vähän läpi, hän on huonolla tuulella ja sinua siis kiusaa turhilla asioilla. En ihmettelisi jos tässä tämä toteutuu vuoden sisällä että teillä tulee loppu, näköjään niin ja jatkat sinkku elämää siitä suurella eloisuudella ja uteliaisuudella eteenpäin.

• sama n ainen

kiitos,osuvati kerrottuna! Miten näkyisi että meneekö vielä parempaan suuntaan vai onko mies epäluuloista sorttia jatkossakin?

• kuuma linja vielä

kiitos sagamar,olen hanlassa tilanteessa kuten kerroitkin,vaikken maininnut asiasta.Mies toisaan tenttaa ja kiusaa,ja rakastaa ja taas oikkuaa...Ja samaan aikaan yritän tasapaimoilla entisen suhteen poistamista rauhallisesti.Näit senkin.Saanko vielä korttien kertomanan että onko helpompaa jaksoa luvassa? rankkaa kun pitää tasapainoilla asiodeni parissa ja uudempi kumppani jahtaa epäilyllä aika ajoin...onko helpompaa jaksoa lähellä? olen herkkä ja stressaanun koska mun elämä on rankaa ollut alusta saakka,kiitos jos tänne jaksat vielä katsoa,yllätyin kovin,kun näet tosiaankin asioita takaa!

• Tämä mies yrittää sopeutua jotenkin tilanteisiin vain kun tässä on ongelma, on jotenkin tappiolla eikä jaksa tehdä asialle kummempaa. Sinulla on mahdollisuutta ottaa etäisyyttä väliaikaisesti kaikesta vaikeasta ja sillä tavoin selvittää ongelmaa ja löytää tasapainoa. Tunnet ensi vuonna enemmän luonnollista hyvinvointia, ehkä jotain menneisyydestäsi tulee elämääsi jälleen, kaipaat tähän helppouteen ja uudistut tunne-elämässäsi, ja tämä vie sinua liikkeelle ja eteenpäin toivottuihin asioihin joskus vuoden loppupuoliskolla. Näen silloin myös että sinä et ole tämän miehen kanssa enää/ tai väliaikaisesti teillä ei ole toimintaa välillänne eli suhde on vaarassa. Voimistut tästä eteenpäin, saat iloa ja parannat tilanteita sen takia että tunnet itse hallitsevasi omaa elämääsi ja miten haluat tehdä jatkossa miesten kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      5454
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      2861
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      21
      2065
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1858
    5. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1687
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      339
      1656
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1596
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      25
      1332
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1331
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      216
      1317
    Aihe