NHL 2005

Poju

Ootteko lukeneet nhl 2005 arvostelun tuolla peliplaneetan sivuilla. Minun mielestä se on saanu ihan liian huonot pisteet, VAI MITÄ. Ei saatana minkälaisia arvostelioita peliplaneetassa on. vain 78/100 pistettä. nhl 2004:kin on saanut paremmat pisteet (80/100). Minusta nhl 05 on maailman paras peli!!!!!!!!!

8

1334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo monta vuotta pelannut

      NHL on mennyt vuosi vuodelta huonompaan suuntaa.
      Myönnettäköön että pieniä parannuksia on tullut mutta kokonaisuudessaan NHL-pelisarjan taso ja kiinnostavuus on vuosi vuodelta tippunut.

      • poju

        etpä taida olla pelannu nhl 05 ku sanot noin??? suosittelen kaikkia ostamaan tämän kyseisen pelin eli nhl 2005


      • poju kirjoitti:

        etpä taida olla pelannu nhl 05 ku sanot noin??? suosittelen kaikkia ostamaan tämän kyseisen pelin eli nhl 2005

        Oon pelannu 2005 ja täytyy kyl sanoo et se ei kauheesti parempi oo ku 2004.
        Mut 2005 on kiva mässäillä taklauksilla. Ei siinä muuta parempaa oo ku jotku liikkeet.


    • KnowIt

      Mielestäni Peliplaneetan pisteet ovat harvinaisen lähellä totuutta, esimerkiksi Pelit-lehti, jota yleensä arvostan todella korkealle arvosteluissa, antoi liian hyvät pojot NHL:lle (muistaakseni 86), MikroBitistä nyt puhumattakaan (90 pts!).Perusasetuksilla NHL2005 on täysin päätön, epärealistinen, mitäänsanomaton rymistely, jossa ei juurikaan jääkiekkoilun lakeja noudateta. Itse hain kuitenkin peliin pienen päivityksen, jossa samalla annettiin peliin sellaiset säädöt, että huh-huh. Nyt maalien tekemisen eteen saa tosissaan tehdä töitä, ja peli on kaikin puolin realistisempi (ei jatkuvasti hirveitä taklauksia, syntyy oikeasti kulmavääntöjä jne.), paitsi että nyt tekoäly pelaa ärsyttävästi, eli yksi mies yrittää jatkuvasti läpiajoa, vaikka alivoimalla, ja välillä takaiskumaalien syntymistä on melkein mahdoton estää, kun tekoälyn ohjaama vastustaja kiemurtelee kolmen oman pakin välistä maalintekoon. Ilahduttavaa on muunmuassa se, että vaikka itse pelaan täyspitkillä erillä (20 min.), laukausten määrä pysyy realistisissa lukemissa (20 - 30 vetoa niin itsellä kuin tekoälyllä), eli maalipaikat tosiaan on kortilla. Esim. 2004:ssa viiden minuutin erilläkin vetoja sai helposti kuudettakymmentä ottelua kohti, koska jokainen kuti suuntautui maalivahtia kohti. Se jos mikä nakersi jo realismia melko lailla...

      • Poju

        Mistä hait sen päivityksen. voisitko sanoa osotteen, niin hakisin itsekki. tuleeko siihen myös pelaajapäivitys samalla. Kato ois mukava pelata sm-liigaa nykyisillä kokoonpanoilla.


      • Disu
        Poju kirjoitti:

        Mistä hait sen päivityksen. voisitko sanoa osotteen, niin hakisin itsekki. tuleeko siihen myös pelaajapäivitys samalla. Kato ois mukava pelata sm-liigaa nykyisillä kokoonpanoilla.

        2001 oli viimenen pelattava nhl.. 94 nhl on edelleen paras
        2005:ssa voitan vastustajan 19-1 ja vedot on tyyliin 80-3
        ei mitään järkeä.. ja bugeja on _paljon_


      • toubias
        Poju kirjoitti:

        Mistä hait sen päivityksen. voisitko sanoa osotteen, niin hakisin itsekki. tuleeko siihen myös pelaajapäivitys samalla. Kato ois mukava pelata sm-liigaa nykyisillä kokoonpanoilla.

        Joo...mäki haluisin sen päivityksen....!!!


      • anttiandyniemi
        toubias kirjoitti:

        Joo...mäki haluisin sen päivityksen....!!!

        Vai tarkottaako se sitä NHL 2005 omia asetuksia. Eli -> NHL 2005 -> valikossa vika -> Peliasetukset (ehkä) ja sieltä: Hallitavuus, laukauksen tarkkuus, maalivahdin ymmymymymymmy..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe