KAIKKI HÄÄDÖSSÄ! KOLME LÄHTEE!

Myrkkyviina1981

Nyt kaikki äänestämään!

Tekopyhä kioroilija rikollinen TUULIKKI ulos!

Tourette katulapsi agnenaama Ylitornion taudinkantaja JENNA!

Ylipainoinen mätisäkki sohvalla makoileva kaikesta valittava leijailija bb-talossa LEYA!

KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN!

30

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      millon ne lähtee?

    • Tuutikki123

      Jonathan, Jenna ja Armi saisivat lähteä.

    • VJHUDJÅÖÄJLFS

      NÄMÄ KOLME LÄHTEE:
      LEYLA; ansioitunut talossa vain ja ainoastaan makaamaan sohvalla, sängyssä, lattialla, tai löhöämään tuolissa kui keitetty spagetti. "Mä en jaksa" lausahdus on kuultu enemmän kuin 100 x Leylan suusta,,, whaaaaaaatt!!?? mitä sen sit ois pitänny jaksaa??? kannatella ruotoaan edes jossain asennossa ilmeisesti.

      JENNA; ansioitunut,,,,,,,, no siinä ittessään, joka ei taloon kuulu koska BB:ia katsoo alaikäisetkin.

      JONATHAN; kauhea päsmäri, ja olevinaan fiksuin talossa- kun oliskin!!!!

      • Lypsykone käynnissä

        JENNA
        LEYLA
        JONATHAN

        Tässä järjetyksessä kiitos.


    • asdffsdfsafsfdfdf

      Tuija saisi lähteä syömään räkäänsä kotiin. Hankkimaan itselleen omia mielipiteitä ja selkärangan.

      • ...

        olisi hienoa jos Mari menisi taloon rinnat paljaana ja voittaisi 100000 €.


      • ...
        ... kirjoitti:

        olisi hienoa jos Mari menisi taloon rinnat paljaana ja voittaisi 100000 €.

        siis valeäänestyksellä. Olisi mukava katsoa muitten ilmeitä.


    • RVERERFVREV

      JOONATHAN ULOS HETI

      • Kukkopoika(.)

        Jonathan on päättänyt voittaa kun on kuulemma ottanut lainaakin, että kaverit saavat äänestä häntä.
        Sen takia tyyppi on niin h.elvetin ylimielinen kun tietää että on rahamassi talon ulkopuolella hänen ääniään varten.


    • BB Funny

      Minähän en tällaiseen roskaan rahojani laita, tuskin enää edes bb kautta tilaan mutta itsepähän ovat pilanneet kaudet kun ei ota ihmisten toivomuksia vastaan ja tee taloon tapahtumia.
      Pelkkää makoilua ollut tämäkin päivä.

      Ja voin kertoa olleeni aito ja oikea fani bb kausille mutta en enää kun tällaista sontaa tehdään, kaikki kaudet olen tilannut.

    • KUKKULUUH

      TUULIKKI
      JONATHAN
      LEYLA

      • Hauska oli eilinen

        Minä en enää äänestä, laitoin aika monta viestiä menemään sunnuntaina Tuijan puolesta ja nyt siitä on tulossa kohtalainen lasku, mutta ei se haittaa kun tarkoituksena oli vain ja ainoastaan saada talosta pois Dani. Nyt minulle on ihan se ja sama kuka siellä tekee mitäkin ja kuka voittaa, en välitä enää :) Dani oli sieltä saatava pois ja suurin pelkoni oli että hän juuri vie koko jättipotin, onneksi niin ei käynyt :) äänestäkää te muut vaan jatkosta minä lopetin sen eilen.

        Jos noista minun pitäisi valita henkilö kelle en soisi voittoa niin se olisi Jenna, Leyla ja Tuija. Ja taas voiton soisin esim Andtelle, Pertille, Tuulikille, Annalle ja Joonakselle. Muihin asukkaisiin minulla ei ole oikein mitään mielipidettä.


      • ...
        Hauska oli eilinen kirjoitti:

        Minä en enää äänestä, laitoin aika monta viestiä menemään sunnuntaina Tuijan puolesta ja nyt siitä on tulossa kohtalainen lasku, mutta ei se haittaa kun tarkoituksena oli vain ja ainoastaan saada talosta pois Dani. Nyt minulle on ihan se ja sama kuka siellä tekee mitäkin ja kuka voittaa, en välitä enää :) Dani oli sieltä saatava pois ja suurin pelkoni oli että hän juuri vie koko jättipotin, onneksi niin ei käynyt :) äänestäkää te muut vaan jatkosta minä lopetin sen eilen.

        Jos noista minun pitäisi valita henkilö kelle en soisi voittoa niin se olisi Jenna, Leyla ja Tuija. Ja taas voiton soisin esim Andtelle, Pertille, Tuulikille, Annalle ja Joonakselle. Muihin asukkaisiin minulla ei ole oikein mitään mielipidettä.

        onko se Jothatnami jo häädetty sieltä?


    • Minikirppu

      Pikku vesseli ei ansaise voittoa purkkien ja pullojen heittelyllä. Eihän se muuta talossa ole tehnytkään.
      Eikä Jennakaan tai Leyla.

      • ...

        suutelihan tuo Leihla Anhtea, vaikka sen henki haisee poron virtsalle. Videoklippi siitä on BB historian paras otos. Siitä vain puuttuu ajatuskuplat.

        Olisi myös mielenkiintoista nähdä niitten nus­­­simista. Ottaako Athnde naaraan takaa päin niinkuin ne porot siellä jänkhällällä.

        http://www.youtube.com/watch?v=WG012zAvrp8

        .


    • mie mie mie mie

      Sunnuntaina häädetään

      1. Jenna
      2. Jenna
      3. Jenna

    • Pthyi

      Jonathan, Jenna ja Layla ulos seuraavaksi. Jonathan ja Jenna repeäisivät jos häädettäisiin ilman studioyleisöä. He ovat talon hirveimmät ja huomionhakuisimmat asukkaat, jotka joutaisivat takaovesta tai roskakuilusta pihalle.

    • 3+1

      Miten ihmeessä finaaliviikolla voi olla vielä 8 asukasta talossa? Ei koskaan ennen ole ollut noin montaa asukasta vielä loppusuoralla.

      • Muutenkin tylsää

        Paremmat menot kun on enemmän asukkaita. Vois olla aika tylsää jos olis vain 4 asukasta.


    • näin se on

      Nimimerkki Myrkkyviina1981:n kannattaisi ehkä vaihtaa vähän vahvempaan tai vanhempaan vuosikertaan. Ei taida tepsiä vielä tuo. :) No sekasinmenoon kyllä.

      Jonathan ja Armi lähtee varmasti seuraavaksi, mutta se kolmas onkin kinkkisempi juttu. Yksinkertainen maalaistyttö Tuija ei oikein nappaa. Annan "yyyyy.." ärsyttää. Tuulikki saisi vaikka jo melko iäkkäänä päästäkin vikaviikolle, kun ei se voita tätä kuitenkaan. Leyla vai Laylako se on, on kyllä ihan turhake joka sais jo tippua.

      Andte, Pertti, Joonas tai Jenna voittaa tään kisan joka tapauksessa.

    • ratsja

      jenna ,jenna , jenna, törkypesä ei tiedä mitä on oikea elämä liiku mätäsäki kuntoile ,ja hoida itsesi kuntoo tosta liasta ei dani sinua pelasta,,,

    • katuLapsonen

      JENNA
      LEYLA
      TUULIKKI

      Kaikki kolme negatiivistä itserakasta vajaata mätisäkki katulasta vittuun tuolta ASAP!!!!!!!!

    • fjls<fk<f

      Tuulikki , Leyla ja Jenna nää joutaa pois

    • Kolme pois

      TUULIKKI
      JONATHAN
      ARMI

      Nämä voi ulostautua talosta pihalle

      • Voitin kisassa :)

        Mulle on enää ihan sama kuka lähtee tai voittaa, minä sain Danin ulos ja se oli tavoite ja enää en äänestä sentilläkään ketään.


    • bb=öö

      Jonathan , Jenna ja Tuulikki vois häätää pois.

    • KameramiesYlitornio

      Tuulikki

      Leyla

      Jussi K tai JENNA MÄKIKYRÖ.

    • ----

      jonathan, jenna, armi.

    • Näin se menee

      Joonas, Leyla ja Pertti ulos!

    • YÖK

      Sairaita ovat Suomen nuoret, kun Jonathan ja Jenna saavat jatkaa. Kuvottavaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe