Kävin kerran hieronnassa kun oli flunssaa. Seuraavana päivänä olin paljon huonommassa kunnossa. Eli tavallinen hieronta voi siis pahentaa flunsaa. Mutta entä päähieronta ja kasvohieronta? Onko vaikutus sama vai onko ne eri asiaa? Kuka tietää? Aineenvaihdonta kai kiihtyy enemmän tavallisessa hieronnassa.
päähieronta + flunssa
2
2371
Vastaukset
flunssaisena ei ole suositeltavaa eikä toivottavaakaan mennä hierontaan. Hieronta usein vain pahentaa flunssan oireita koska aineenvaihdunta vilkastuu hieronnan seurauksena ja sitä kautta flunssa pahenee.
toinen syy miksi ei suositella hierojalle menoa flunssaisena on myös tartuntavaara eli viet flunssa hierojallesi ja hän sitä kautta asiakkailleen.
itselläni ei kokemusta pelkästä pään/kasvojen hieronnasta joten en osaa ottaa kantaa flunssan pahenemiseen sitä kautta.- Ei kannata
Parantelet itsesi ensin, sitten hierojalle. Hierojalla käynti on varmasti nautinnollisempi kokemus silloin. Aineenvaihdunta tosiaan kiihtyy hierojalla - nokka alkaa helposti vuotamaan mulla hieronnassa, vaikka ois kuinka terve. Päähieronnassa saisit olla vaan niistämässä jatkuvasti. Hieronnan hyödyt kyllä menee ihan hukkaan, jos on flunssassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984