ONNELLINEN

KOSKA OLIT

"VIIMEKSI" Onni on pieniä asioita.
jo puhdas vesi Kraanasta riittää
onneen.Rauhassa juotu aamukahvi,

15

1207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo

      tunsin ohikiitävän minuutin olevani onnellinen, kun oli niin hiljainen hetki, oli sen aika.

    • oudompi

      makaan juuri luuni päällä, muita koiria ei näy

      • NanniDobermann

        täällä olisi yksi.
        Palasin juuri ruokakupilleni kauppareissulta.

        Viimeksi tänä aamuna olin onnellinen kun sain
        herätä terveenä uuteen päivään.


    • Elämä on sitä ahdistavaa arkea

      Pysähdyin ihan kysymystäsi ja huomasin etten ole ollut onnellinen pitkään aikaan siis vuosikausiin.
      Elämä on niin rankkaa ja huolia on liikaa vain enemmänkin toivotonta on

      • Vain

        Voisin "SINUA":))) Lohduttaa!!!


      • minäkään onnellinen. Mitä se on? Ja mitä on ns rakkaus?


      • Että
        PikkuMyyy kirjoitti:

        minäkään onnellinen. Mitä se on? Ja mitä on ns rakkaus?

        Olet sen "joskus kokenut" Sitä onnea ei tahdo
        huomata.


    • jännittää hieman

      Siitä on kauan aikaa kun olen voinut lähteä juhlimaan jonnekin ,nyt on aika isot juhlat paljon porukkaa ja suuret illalliset ym .
      Katsotaan oleko onnellinen siellä sitten nyt on jännitys päällä vain

    • miksu

      Minä oli onnellinen viime yönä. Olemme 58 vuorias aviopari ja saavutimme hekuman huipun. Tämä on meille jokaviikkoinen onni, jota haluamme vaalia niin kauan kuin se fyysisesti on mahdollista. Fyysisyyttä tärkeämpi asia on henkinen mieliala. Nimimerkki, ONNELLISET !

    • onnellinen

      koko ajan!

      • ellumari

        Olisikohan se mitenkään sama kuin onnellisuus.


    • olevani

      Iloinen siitä että tääkin on kiinnostanut.
      Näin Monia Siitä Kiitos..Nimimerkki nikitön
      kikkailija.

    • Pirre

      kaksi pientä lasten lastani kiipesi syliini ja kietoivat pulleat kädet kaulaani ja toinen heistä huokasi melkein silmät kiinni, että: "Meidän ikioma mummi" ja toinen lisäsi, että "ni..iin" - tuo hetki oli täydellinen.

      • Ovat

        Onnen eväät pieni hetki kaksi vilpitöntä lapsukaista ja "TOTTAPUHUIVAT":))


      • Nanni

        on ihmeellinen vaikutus meihin.
        Ne saavat juroimmankin ihmisen ulos kuorestaan.

        Minäkin olen kokenut monet ilon hetket pienten
        lasten kanssa. He ovat niin vilpittömiä.
        Viihdyn heitän kanssaan ja suorastaan nautin
        kun saan lukea iltasatuja.
        Minulla ei ole vielä omia lastenlapsia mutta
        hoidan aina silloin tällöin sukulaisten ja
        tuttavien muksuja.

        Parasta palautetta olen kerran saanut yhdeltä pikkutytöltä, kun hän sanoi "miksi et SINÄ ole minun kummitätini"?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe