"VIIMEKSI" Onni on pieniä asioita.
jo puhdas vesi Kraanasta riittää
onneen.Rauhassa juotu aamukahvi,
ONNELLINEN
15
1207
Vastaukset
- outo
tunsin ohikiitävän minuutin olevani onnellinen, kun oli niin hiljainen hetki, oli sen aika.
- oudompi
makaan juuri luuni päällä, muita koiria ei näy
- NanniDobermann
täällä olisi yksi.
Palasin juuri ruokakupilleni kauppareissulta.
Viimeksi tänä aamuna olin onnellinen kun sain
herätä terveenä uuteen päivään.
- Elämä on sitä ahdistavaa arkea
Pysähdyin ihan kysymystäsi ja huomasin etten ole ollut onnellinen pitkään aikaan siis vuosikausiin.
Elämä on niin rankkaa ja huolia on liikaa vain enemmänkin toivotonta on- Vain
Voisin "SINUA":))) Lohduttaa!!!
- Että
PikkuMyyy kirjoitti:
minäkään onnellinen. Mitä se on? Ja mitä on ns rakkaus?
Olet sen "joskus kokenut" Sitä onnea ei tahdo
huomata.
- jännittää hieman
Siitä on kauan aikaa kun olen voinut lähteä juhlimaan jonnekin ,nyt on aika isot juhlat paljon porukkaa ja suuret illalliset ym .
Katsotaan oleko onnellinen siellä sitten nyt on jännitys päällä vain - miksu
Minä oli onnellinen viime yönä. Olemme 58 vuorias aviopari ja saavutimme hekuman huipun. Tämä on meille jokaviikkoinen onni, jota haluamme vaalia niin kauan kuin se fyysisesti on mahdollista. Fyysisyyttä tärkeämpi asia on henkinen mieliala. Nimimerkki, ONNELLISET !
- onnellinen
koko ajan!
- ellumari
Olisikohan se mitenkään sama kuin onnellisuus.
- olevani
Iloinen siitä että tääkin on kiinnostanut.
Näin Monia Siitä Kiitos..Nimimerkki nikitön
kikkailija. - Pirre
kaksi pientä lasten lastani kiipesi syliini ja kietoivat pulleat kädet kaulaani ja toinen heistä huokasi melkein silmät kiinni, että: "Meidän ikioma mummi" ja toinen lisäsi, että "ni..iin" - tuo hetki oli täydellinen.
- Ovat
Onnen eväät pieni hetki kaksi vilpitöntä lapsukaista ja "TOTTAPUHUIVAT":))
- Nanni
on ihmeellinen vaikutus meihin.
Ne saavat juroimmankin ihmisen ulos kuorestaan.
Minäkin olen kokenut monet ilon hetket pienten
lasten kanssa. He ovat niin vilpittömiä.
Viihdyn heitän kanssaan ja suorastaan nautin
kun saan lukea iltasatuja.
Minulla ei ole vielä omia lastenlapsia mutta
hoidan aina silloin tällöin sukulaisten ja
tuttavien muksuja.
Parasta palautetta olen kerran saanut yhdeltä pikkutytöltä, kun hän sanoi "miksi et SINÄ ole minun kummitätini"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483