Moi
Te jotka olette käyneet tuolla Utrechissa kertokaa millainen paikka se on? Onkos hyviä shoppailumestoja?
UTRECH
4
968
Vastaukset
- Kompassi_ras
Rautatieaseman tiloissa on monen montaa putiikkia käytävien reunoilla. Asema on iso, mutta selkeä.
Jos jalkaudut kaupungille ja sinulla on matkakumppani, kanaalin likeeltä löytää toinen toistaan houkuttelevampia ruokapaikkoja. Täytetyt letut lienee, mitä paikalliset nuoret tai nuorenmieliset syövät ulkona. Voitte kokeilla lyhyttä veneajelua, jossa on istuimet kuten bussissa. Hansakaupunkikulttuurissa moinen palvelu säilynyt tähänkin päivään asti.
Minulla on hyviä =D muistoja UTRECH:sta. Kohtaamispaikaksi olin sopinut laiturien päällä ylätasanteella kohdan, jossa lattiassa on kompassin kuvio.- NälkäinenSinkku
Siis "jos on matkakumppani" ??? Mitä jos olenkin matkalla ihan yksin. Enkö voi mennä kanaalin rannan ravinteleihin syömään. Onko minun tyydyttävä marketin valmiiseen salaattipakettiin ja sämpylään?
- Kerrankäynyt
Kaunis kaupunki on kuin astuisi keskelle satua.
- Sirenius
Ja halvalla voi matkustaa Amsteramiin paikallisjunalla, vain kaksikymmentä minuuttia.
Utrecht on turvallinen kaupunki, rikollisuutta ei nimeksikään, varmaan coffeeshopit auttavat asiaa, paljon pyöräilijöitä joita saa varoa jos on autolla liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612971- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa731703- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080