Moi
Te jotka olette käyneet tuolla Utrechissa kertokaa millainen paikka se on? Onkos hyviä shoppailumestoja?
UTRECH
4
1078
Vastaukset
- Kompassi_ras
Rautatieaseman tiloissa on monen montaa putiikkia käytävien reunoilla. Asema on iso, mutta selkeä.
Jos jalkaudut kaupungille ja sinulla on matkakumppani, kanaalin likeeltä löytää toinen toistaan houkuttelevampia ruokapaikkoja. Täytetyt letut lienee, mitä paikalliset nuoret tai nuorenmieliset syövät ulkona. Voitte kokeilla lyhyttä veneajelua, jossa on istuimet kuten bussissa. Hansakaupunkikulttuurissa moinen palvelu säilynyt tähänkin päivään asti.
Minulla on hyviä =D muistoja UTRECH:sta. Kohtaamispaikaksi olin sopinut laiturien päällä ylätasanteella kohdan, jossa lattiassa on kompassin kuvio.- NälkäinenSinkku
Siis "jos on matkakumppani" ??? Mitä jos olenkin matkalla ihan yksin. Enkö voi mennä kanaalin rannan ravinteleihin syömään. Onko minun tyydyttävä marketin valmiiseen salaattipakettiin ja sämpylään?
- Kerrankäynyt
Kaunis kaupunki on kuin astuisi keskelle satua.
- Sirenius
Ja halvalla voi matkustaa Amsteramiin paikallisjunalla, vain kaksikymmentä minuuttia.
Utrecht on turvallinen kaupunki, rikollisuutta ei nimeksikään, varmaan coffeeshopit auttavat asiaa, paljon pyöräilijöitä joita saa varoa jos on autolla liikenteessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807