unibet pokeri on myös rigget.Kahdeksan perättäistä jako .Samaa vastustajaa
vastaan .6hengen-pöytä.sng. MUlla pari,vastustajaalla isompi mulla iso hai
vastustajalla aina isompi.Saa aika kauan ,elevässä elämässä koittaa samaa.
Sitten kun ,oikein yrittämällä yritin 7.jakoa hävitä.Kas kummaa en ,hävinnyt.
Rupesi tulemaan ,ihme käsiä-floppiin a-a-loppi a-kk Q-kädessä floppi Q-Q-Q
jne....Täällä toistuu sama,kuin muualla.Kun kädessä on A.A K-K Q-Q AKS AK
KUKAAN EI MAKSA! kaiholla muistelen vuosia 2010-2012 kun vielä sai maksujakin.ennen..floppia nimittäin....Sanoisin haisee pahasti! Eli kaikki ,ovat samanlaisia huijareita....
varoitus unibetpokeri
salolainen1
2
246
Vastaukset
- vennoere
tai toinen vaihtoehto on ettet osaa pelata apina
- tottakai sutkia
Kukaan aivot omistava ei edes epäile, etteikö nettipokeri olisi täyttä kusetusta. Kun tietokoneohjelmalla voi viedä idiooteilta rahat, niin tietenkin niin myös tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1803241Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732121Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii441979- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3841071Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42817